34. nolli | niko x olli

1.3K 45 31
                                    

Ollin pov:

Tunsin kylmän ja raikkaan veden valuvan kurkkuani ja sitten ruokatorveani pitkin vatsaani. Myönettäköön että vesi maistuu paskalta yöllä ja vastaheränneenä, mikäköhän siinäkin on?

Nojaan lavuaarin reunaan ja katselen hämärän vuokramökkimme olohuonetta. Mitäs tässä, keskellä yötä seisomassa pienenpienessä keittiössä kun ei saa unta? Yöjooga? No ei nyt sentään.

Rappuset narisevat siihen malliin, että en ole ihan varma onko kyseessä demoni vai joku muu viidestä jätkästä. Tai ehkä joku heistä on muuttunut demoniksi. Ken tietää, barbie ei.

Rappusia pitkin asteleekin lempparibruneni, johon olen kusessa, mutta tämä nössö joogaaja ei ole uskaltanut kertoa asiasta. Siinä hän astelee rappusia alas ilman paitaa pelkollä boksereilla. Yritän vaivalloisesti pitää katseeni tuon kasvoissa.

"Mitä sä tääl?" Niko kysyi. "Ei väsytä." "Ei muakaa." Sama ongelma. Niko ottaa lasin kaapista ja täyttää sen vedellä. Katson intensiivisesti tuon nieleskelyä samalla kun tunnen tuon käden reiteni vieressä ottamassa tukea pöydänreunasta. Niko tuoksuu hyvältä.

"Mitä?" Niko virnistää laskiessaan tyhjän lasin pöydälle. "Ei mitää. Katoin vaa", vastasin ja otin uuden hörpyn vesilasistani siirtäen katseen muualle.

Yhtäkkiä Niko tarttuu lasiin kädessäni ja laskee sen tiskipöydälle. Hän siirtyy lähemmäs kasvojani katseensa liikkuessa silmieni ja huulieni välillä.

"Sä varmaan tiiät mikä auttaa nukahtaa?" Hän kuiskaa ja puree huultaan tuijottaen minun vastaaviani. "Mhm", myönnän virnistäen pienesti. Niko yhdistää huulemme hitaasti.

Liikutamme huuliamme samaan tahtiin. Aluksi hitaasti, mutta sitten nopeuttaen tahtia myös kiihkeämmäksi ja intohimoisemmaksi.

Suudelmat muuttuvat kielareiksi, jolloin kiedon käteni kyynärtaipeita myöten brunen niskaan ja tuo siirtää omansa lantiolleni puristaen tiukasti.

Perhoset heräävät vatsassani tuntiessani Nikon kosketuksen ihollani. Olen melkein sulaa vahaa tuon miehen käsissä.

Nikon pov:

Siirrän käteni Ollin lantiolta hänen selälleen. Liu'utan niitä nostaen samalla paitaa, jotta saisin sen pois. Joudun vetäytymään kielisuudelmasta saadakseni tuo paidan veks.

Paidan levätessä lattialla liityn takaisin suudelmaan ja lasken käteni Ollin perseelle. Puristan kevyesti ja samalla nostan basistin syliini. Käännyn ja lasken hänet ruokapöydälle istumaan. Tämä pöytä pitäisi desinfioida ennen aamua...

Riisun Ollin bokserit ja tunnen myös tuon kädet omieni resorilla. Riisun omani ja kiedon käteni uudestaan tuon vyötärön ympäri hieroen jäykkää miehuttani tuon vastaavaan. "Mhh", Olli huokaisee suuhuni.

Basisti tarttuu kalustani ja vetelee hitaita ja pitkiä vetoja sitä pitkin. Voihkaisen tuon suuhun nautinnosta. "Pane mua", Olli kuiskaa. Nyt pitäisi olla hiljaa, sillä muut ovat nukkumassa.

Teen työtä käskettyä ja työnnyn Ollin sisään. "Mghh", Olli huokaisee mahdollisimman hiljaa. Tuskin kukaan mitään kuulisi.

Kiharapään naamasta näkee olemassaolevan kivun, eihän meillä ole edes liukkaria tässä. Seuraan tilannetta ja pian tuon ilme muuttuu nautinnolliseksi. "Mghh Nikohh", Olli huokailee nimeäni. 

Nopeutan lantioni liikettä ja alan vetelemään nopeita vetoja Ollin kalulla. "Mmgggghhh Nikogh mä tuunh", Olli kuiskaa huokausten keskellä. "Mhh tuu vaan", myönnytän suudellen tuon kaulaa. Pian Olli laukeaa kädelleni.
"Mgghgh", hän voihkaisee.

Tulen hetken päästä basistin sisään. "Amggggh." Työnnyn tuon sisään vielä muutamaan otteeseen ja sitten vetäydyn ulos. Vaihdamme vielä muutaman kiihkeän suudelman, jonka jälkeen puemme ne vähäiset vaatteemme takaisin päällemme. Kannan Ollin huoneeseeni ja nukahdamme lusikkaan.

-

sanoja: 468

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now