Nikon pov:
Löysin vihdoinkin mukavan asennon viltin alta sohvalla katsoessani Netflixiä. Oma rakas työnarkomaanini oli päättänyt jäädä studiolle Aleksin kanssa vielä säätämään jotain biisiä, itse päätin ottaa vapaaillan, kuten kaikki loputkin kolme tässä asiassa järkevää jätkää.
Aleksilla ja Joelilla ei tunnu hommat ikinä loppuvan. Aleksin tyttöystävä varmaan kohta kaipailee jätkäänsä himaan, niin minäkin omaani.
Kuulen avaimien kääntyvän lukossa ja oven avautuvan näppärästi. "Moi", eteisestä kuuluu oven pamahtaessa kiinni. "Moi, suaki näkee", vastasin. "No hehheh. Oli hommii", Joel totesi. "Tuliko valmiiks?" Kysyin.
"Joo vihdoin, onneks. Mut mitäs mun lempi brune tääl hommailee?" Joel tiedustelee ja hyppää päälleni sohvalle. "AGH!" Huudahdan. "Löysin just hyvän asennon sohvalla Netflixin äärellä kunnes JOKU tuli keskeyttää", sanoin muka närkästyneenä. "Niin että ois vähä hommii tässä", jatkan.
"Mul ois kyl vähä toisenlaiset hommat mielessä", Joel vihjailee ja hipoo huulillaan kevyesti kaulaani. Suunnitelmani sohvalla löhöilystä vaihtuukin johonkin muuhun...
"Mhm. Millasii hommii Herra Hokalla oli sit mielessä?" Kysyn vaikka tiedän tasan tarkkaan vastauksen sisällön.
"No esim tämmösii", hän tarkentaa ja suutelee kaulaani hellästi. "Mhh", huokaisen. "Mut mul on hyvä asento täs", kiusaan. "Ihan sama", Joel tuhahtaa muka turhautuneena ja nostaa minut sohvalta olkapäälleen.
Seuraavassa hetkessä tunnen pehmeän sänkymme selkäni alla ja Joelin päälläni. Yhdistän huulemme virnistäen ja liikutamme niitä samaan tahtiin.
Muutan pian suudelmat kielareiksi, eikä Hokka tunnu pistävän vastaan. Hivutan samalla käteni tuon valmiiksi kovaan haaroväliin ja puristan. "Mghh", hän huokaisee suuhuni.
Joel erkanee suudelmasta ja jättää minut huulet turvonneena makaamaan siihen. "Mä haluisin kokeilla jotain uutta", hän sanoo. "No kerro", sanon uteliaana. "Jos mä näytän", hän toteaa ja vetää paitani pois.
Jostain mies taikoi käsiraudat, joilla kiinnitti yläraajani sängynpäätyyn. Ei tässä vielä mitään uutta.
Joel alkaa suudella kaulaani ja tekee muutaman fritsun matkan varrelle. "Agggmh."
Tunnen housujeni narujen löystyvän, ja pian olenkin pelkillä boksereilla. Suudelmat jatkuvat rintakehältäni vatsalle ja siitä boksereiden resorille. Tunnen sormien hivelevän jäykkää kaluani kankaan päältä, jolloin minusta tulee malttamaton. "Mee jo asiaanh."
Bokserit lentävät päältäni nopeasti ja tunnen narua nilkkojeni ympärillä. Mitäs nyt? Jahas. Jalkani ovat molemmat kiinni sängynpäädyissä, mielenkiintoinen suunnitelma, Hokka.
"Vielä yks juttu", mies toteaa. Silloin pimenee. Aa, se oliki side mun silmillä. Edelleen hengissä ja tajuissani.
Tunnen tutut huulet miehuuteni kärjellä. "Mhh", huokaisen. Pian kaluni on Joelin suussa kokonaisuudessaan, jolloin yritän riuhtaista käsiäni irti saadakseni blondin hiukset tukistusotteeseeni, mutta turhaan.
Joel vetäytyy hetkeksi pois naurahtaen. "Et sä nyt pääse siitä. Koitas olla kiltisti", hän toteaa seksikkäällä äänellään ja silittää reittäni. Kaluni on taas hänen suussaan tuon pään liikkuessa ylös alas sitä pitkin. "Ahhhggmm Joelh", voihkaisen.
Tuntoaistini tuntui tuplasti voimakkaammalta kun en nähnyt mitään. "Ammgmgghhhh mä tuungh", voihkaisin. Joel vetäytyi kalultani taas. "Et vielä." Edging. Ei kiva.
"Ilkeetä tommonen", huokaisin. Joel vain naurahti tuolle.
Joelin pov:
Kurkotin yöpöydän laatikolle ottamaan liukkarin ja kortsun. Rullasin kumin paikoilleen ja levitin liukkarin päälle. "Ootsä valmis?" Kysyin brunelta. "Jooh", hän myönsi hieman tuskaisen kuuloisena.
Työnnyin rakkaani sisään voimalla ilmeisesti osuen samantien oikeaan kohtaan. "Agghhmm", Niko voihkaisi. Yritin pysyä samassa asennossa, etten kadottaisi sitä kohtaa. "Mhh", huokaisin.
Kumarruin suutelemaan Nikon kaulaa ja tein vielä yhden fritsun. Anteeks mahdollisesta veritulpasta rakas.
Nopeutin lantioni liikettä agressiivisemmaksi ja samalla aloin vedellä vetoja toisen solistin kalua pitkin. "Kenelle sä kuulut?" Kysyin ja läpsäisin tuon reittä. "MMHHH SULLEHH!" "Kenelle?" "AGHH SULLE JOELGH!" "Just noin. Huuda mun nimee!"
"Mgghhh JOELH MÄ TUUNH KOHTAGHH", Niko voihki. "Mhhhm niimmäki", komppasin brunea. "AMMGHHH VITTUUHHH!" Niko huusi kun laukesi kädelleni. Itse tulin hetkeä myöhemmin kortsun sisään. "Ammgh Nikohh!" Huusin.
Työnnyin ulos brunesta ja avasin solmut naruista ja siteestä. (a/n: ok now tell me et mikä vittu toi "side" on oikeesti. Tost sanast tulee vaa mielee terveysside ja se vähä pilaa tunnelmaa ngl💀🤚) Kumarruin yhdistämään huulemme ja samalla avasin käsiraudat.
"Tykkäsitkö?" Kysyin. "Joo." "Eli voidaan ottaa pian uusiks?" "Kelpaa", tuo totesi. "Hyvä."
-
sanoja: 610
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘