a/n: tänään olis vuorossa homopornoa jossa feattaamassa mun frendi a.k.a. mikseibcfani poiccis juuso 😍😍🥰🥰
Lisäksi tulen henkilökohtaisesti varmistamaan että hän lukee koko luvun jokaista likaista yksityiskohtaa myöten (huomaa tulemisläppä). Kiitti moi pusnus <3
Ollin pov:
Tallasin kotia kohti pimeässä. Olimme lopetelleet treeniksellä paria tuntia aikaisemmin kuin oli suunniteltu, mutta en todellakaan valita. Ajattelin yllättää Juuson, mikäli hän olisi kotona. Tämä nimittäin odotti minua kotiin vasta yhdeksäksi.
Löysin perille kotini pihaan. Katsoin olohuoneessani olevasta ikkunasta sisään, ja näin mieheni istumassa sohvalla. Toisessa kädessään tällä oli puhelin ja toisessa-
Hetkinen.
Puhelin oli vaakatasossa ja Juuso näytti pitävän hauskaa sen äärellä. Käden liikkeestä ei voinut erehtyä, eikä hänen eleistään. Nautinnolliselta näytti.
Virnistin tajutessani mahdollisuuteni tulleen. (huomaa tulemisläppä) Hiippailin ovesta sisään siihen malliin, että jos joku naapureistani olisi nähnyt minut, olisin varmasti löytänyt itseni pidätettynä poliisiautosta.
Suljin oven perässäni hitaasti ja riisuin takkini ja kenkäni. Juuso näytti olevan niin omissa maailmoissaan, ettei nähnyt mitään sivusilmällänsäkään puhelimensa näyttöä lukuunottamatta.
Äänet kuuluivat aika selkeästi, ja niistä pystyi päättelemään kyseessä olevan homoporno. Naamalleni nousi virne, mutta se ei ollutkaan ainoa asia, joka minulla nousi. (😭)
Sipsutin olohuonetta kohti jääden nojaamaan ovenkarmiin. Katselin poikaystäväni suoritusta arvioiden. Keskeytänkö vai annanko aplodit loppuhuipennuksen jälkeen?
"Olis varmaan pitäny jäädä studiolle kun sä täällä näytät viihtyvän ihan itekses", totesin pidellen pokkaani. Juuson pää oli kääntynyt suuntaani jo toisen sanan kohdalla, jolloin hänen naamastaan paistoi kauhu.
"Sä katot mua ku aavetta", naurahdin ja kävelin sohvalle Juuson viereen. "Haluisitsä apua?" Vihjasin ja vedin yhden hitaan vedon tämän kalulla. Hän huokaisi kosketuksestani ja nyökkäsi silmät kiinni.
Siirryin siis lattialle miehen jalkojen väliin. Otin kiinni Juuson kalusta ja aloin vedellä helliä vetoja ihan vain kiusatakseni. Hän heivasi puhelimensa toiseen päähän sohvaa alkoi hipelöidä hiuksiani etsien hyvää otetta niistä.
"Mene nyt jumalauta jo asiaan", Juuso tuhahti. Hymähdin tämän malttamattomuudelle ja otin hänet suuhuni. "Mmmmmh..." Juuso huokaisi. Aloin liikuttaa päätäni, jolloin tunsin tiukan tukistusotteen hiuksissani.
"Ollihhh mä en kestä kauaahh", Juuso älähti. Pidin kiinni tämän reisistä imiessäni häntä posket lommolla. "Ollihh mä-ahhhhh!" Mies voihkaisi ja laukesi suuhuni. Meinasin vetää spermat henkeen mutta sain pidettyä ne suussani nielemiseen asti.
Viemäröityäni nesteet nousin seisomaan ja istuin sohvalle. Juuso istuutui hajareisin syliini painaen huulensa omilleni. "Kiitos rakas", hän mumisi suudelmien välissä. Ujutin käteni hänen paitansa alle ja vedin sen pois.
Mies laski kätensä haaroihini ja alkoi tunnustella sitä. Kohouman huomatessaan hän virnisti. "Sullaki näyttäs olevan pieni ongelma", hän totesi.
Katseltuamme toisiamme hetken vedin tämän uuteen suudelmaan. Näykkäisin hänen alahuultaan ujuttaakseni kieleni mukaan peliin. Se alkoi tutkia Juuson suuta tarkasti käsieni puristaessa tätä lantiolta. Ne laskeutuivat miehen perseelle, ja nousin ylös tämä sylissäni suunnistaen makuuhuoneeseen.
Heitin Juuson sängylle ja sytytin led-valot. Valitsin punaisen värin ja heitin kaukosäätimen niin kauas kuin mahdollista. Samalla viskasin paitani lattialle ja kumarruin kaivamaan lattialta punaiset, pörröiset käsiraudat.
"Ai sä meinasit kahlita mut?" Juuso kysyi virnuillen. "Joo. Tänään sä teet just niinku mä sanon", vastasin tyynesti ja napsautin miehen ranteet kiinni sängynpäätyyn.
Kumarruin painamaan huuleni hänen omilleen ja jatkoimme siitä mihin olohuoneessa jäimme. Samalla aloin hinkkaamaan bokserien peittämää kohoumaani Juuson kohoumaan kuunnellen miehen seksikästä huokailua ja huohotusta, joka kantautui suuhuni asti.
"Vittu mä haluun sua", kuiskasin tämän korvaan. Riisuin bokserini ja siirryin hajareisin hänen kaulansa kohdalle. "Ime", komensin. Juuso otti minut kokonaan suuhuni, ja minä otin tukea sängynpäädystä.
Aloin liikkumaan miehen suussa edestakaisin. "Mmmhh", suustani pääsi. Työnnyin päätyyn asti, mikä sai brunen yökkäämään. Huokaisin. Vetäydyin tämän suusta ja nappasin yöpöydältä kortsun ja liukkarin. Peruutin ja asensin kortsun paikoilleen.
Valmisteltuani itseni Juuso teki tilaa jalkojensa väliin ja minä asetuin oikeaan kohtaan. Survaisin itseni kerralla päätyyn asti ja sain Juuson voihkaisemaan kovaa. "AAAAAGGHHHHH!"
"Just noin!" Kannustin ja aloin liikkua nopeasti Juuson sisällä. "OLLIIMMMHGGHHHH!" "Vittu sä tunnut hyvältä!" Huusin. Meillä kovat äänet olivat vakiokamaa makuuhuoneessa. Se ei ollut enää mitenkään kiusallista.
"Voitko ottaa mut irti?" Brune kysyi anovalla ilmeellä. Harkitsin hetken, mutta myönnyin ja avasin käsiraudat. "Pane mua takaa", hän käski ja kääntyi vatsalleen. Virnistin, kun hän nosti perseensä ylös valmiiksi eteeni.
Kävin tämän perseeseen kiinni ja työnnyin uudestaan sisään. "MMMHH JUST SIITÄÄHHH!" Jatkoin hinkkaamista samaan kohtaan ja tunsin valtavaa nautintoa Juuson huutojen takia, kuten aina.
"KENELLE SÄ KUULUT?" Kysyin ja läpsäisin Juuson persettä. "Sul-AHHH-SULLEHH!" Hän voihki. "KENELLE?!" Läpsäisin uudestaan."OLLIL-LEHH! MMMHHH!"
Nopeutin tahtiani. "OLLIHH KOSKE MUAHHH!" Juuso älähti. Tartuin tämän kalusta ja aloin vedellä nopeita vetoja sitä pitkin. "MMMHH NOPEEMPAAHH!" Juuso aneli ja alkoi täristä.
Nopeutin sekä työntöjäni että käteni liikettä. "AAHHH MÄ TUUN IHAN JUSTTHHHH!" Hän huusi. "Mhm nii mäki!" Komppasin.
Ei mennyt kauaa kunnes Juuso laukesi täristen lakanoille kovan voihkauksen saattelemana. Enempää ei tarvittu, sillä tulin heti sen jälkeen Juuson sisään kortsuun.
Hidastin työntöjäni ja vetäydyin lopulta ulos. "Vittu", Juuso huokaisi ja kierähti selälleen sängylle. "Ihan vitun ihanaa", huokaisin ja lysähdin miehen päälle. Painoin suudelman tämän huulille.
"Musta tuntuu etten mä kävele huomenna."
-
sanoja: 789
a/n: siinä on saralle ja juusolle runkkumateriaalit 🤗🕺
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘