31. olnas | olli x joonas

1.6K 46 69
                                    

Ollin pov:

"Tuo mulle kahvi", huikkaan Tommille, joka tallustaa muiden perässä huoltoasemalle. "Jees, entä Porko?" "Mulle kans kahvi. Ja Red Bull", Joonas vastaa. "Sä saat sydänkohtauksen ennen ku täytät 30", Joel naurahtaa. "No hahhah", Porko nauroi sarkastisesti. Jätkät häipyvät keikkabussista vain minun ja Joonaksen jäädessä istumaan.

Poikien käännettyä selkänsä Joonas hyökkää kimppuuni hajareisin. Hän suutelee minua kiihkeästi, tiesin että tuolla olisi suunnitelmat tähän hetkeen.

Tosiaan, minulla ja Joonaksella onkin ollut jonkinlaista säätöä viime aikoina. Se alkoi ihan viattomasta pusuttelusta, jatkui baari iltaan, tuon jälkeen lukuisia kännipanoja, stressin lievitystä selvinpäin ja vähän muuten vain hauskanpitoa. Toivottavasti muut jätkät eivät ole huomanneet mitään, vaikka ollaankin monia kertoja meinattu jäädä kiinni.

Koko juttu tuntui aluksi niin oudolta, sillä olemme tunteneet ala-asteelta lähtien. Mutta mitäs sitä jatkuvalle kiimaisuudelleen voi.

Vastaan suudelmaan empimättä, sillä nyt pitää olla nopea. Ei tämä mikään pornonäytös ole.

Otan kieleni kehiin ja ujutan sen Joonaksen suuhun tuon huokaistessa, kun käteni sattuivat puristamaan tuon persettä.

Joonaksen pov:

Liikutan lantiotani saaden Ollin stondiksen kasvamaan. Suunnitelmani ja toteutukseni onnistuu, ja basisti voihkii suuhuni. "Amgggghh....Mä en ehdi panna suah." "Mä otan sulta suihi", totean. Panettaa liikaa...

Laskeudun polvilleni Ollin jalkojen väliin ja avaan tuon vyön. Lasken tuon farkkuja ja boksereita sen verran, että hänen puristuksissa ollut tuskalliselta näyttävä kalu pääsee vapaaksi. Kuola valuu tuota kyrpää katsellessa.

Vedän Ollin kalua pitkin muutaman hitaan vedon, joka saa basistin taivuttamaan päätään taaksepäin. "Ammggghh Joonashhh mee jo asiaanh", tuo aneli. Kilttinä poikana tottelin ja otin tuon kalun suuhuni kokonaan.

Pyöritin kieltäni kärjen ympärillä, sillä tiedän sen saavan Ollin hulluuden partaalle. En kuitenkaan viitsinyt kiduttaa miestä sen enempää, vaan aloin liikuttamaan päätäni ylös alas.

Ollin kädet ottivat tiukan tukistusotteen hiuksistani ja alkoi siten nopeuttaa liikettäni. "Ahhhh Joonashh mä tuunh!" tuo voihki nimeäni. Käteni olivat tuon reisillä puristaen niitä kevyesti. Olli laukesi suuhuni ja nielin kaiken.

Nousin ylös maasta ja suutelin basistia. Hän kuitenkin istutti minut heti alas ja meni vuorostaan polvilleen eteeni. "Nyt mä autan sua", Olli virnisti.

Hän avasi vyöni ja housuni laskien niitä boksereita myöten vapauttaen koko mitassaan stondaavan miehisyyteni. Hän meni suoraan asiaan ja alkoi liikuttamaan päätänsä niin nopeasti että tukistin tuota ja huudahdin: "AHHGGG OLLIH!"

Tunsin Ollin kurkun kaluni kärjellä, jolloin basisti kakoi hieman. Se tuntui niin hyvältä. "Ammgghh ahh Olliihh mä tu-tuunh kohtahh", voihkaisin silmät kiinni ja pää taivutettuna taakse.

Yhtäkkiä "Noni täs ois teän kah- EI VITTU JÄTKÄT NYT OIKEESTI! KEIKKABUSSISSA!" "AMMGGHH!" Säikähdin Tommia niin paljon että laukesin samantien basistin suuhun. Hän yskäisi mutta nieli kaiken säikähtäneenä.

Vihainen mutta järkyttynyt mutta toisaalta myös huvittunut rumpalimme Lallitomppa seisoi bussin ulkopuolella käsi peittämässä silmiään. Voi reppanaa...

"Mikä vitun pornonäytelmä tääl on menossa?!" Joel mölysi päästyään paikalle. Siinä minä ja basistikaverini nolona suljimme housujemme sepaluksia ja vöitä jätkien kerääntyessä paikalle.

"Tää ei oo sitä miltä näyttää", Olli yritti. "Joo et ihan vahingos porkon housut aukes ja sä kaaduit sen kyrpää nii et se lipsahti sun suuhun ja sit Porko laukes. Hupsis", Niko vittuili.

"C'moon jätkät, kyl me ny ollaan nähty toi teän säätäminen, älkää ees yrittäkö selitellä", Tommi virnuili mutta meni sitten vakavaksi. "Mut silti. EI KEIKKABUSSISSA", hän jatkoi.

"Joo joo."

-

sanoja: 510

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now