32. jaleksi | joonas x aleksi

1.6K 47 27
                                    

Joonaksen pov:

Olimme juuri muuttaneet Aleksin kanssa yhteen, vihdoin. Ollaan seurusteltu vasta puoli vuotta, mutta silti odotin sitä päivää K A U A N.

Olemme tällä hetkellä purkamassa muuttolaatikoita. Aleksi keittiössä ja minä makuuhuoneessa. En ollut käynyt läpi tavaroitani muutossa sen tarkemmin, heittelin vain laatikoihin.

Avasin yhden laatikon, jonka pohjalta löysin käsiraudat. Virnistin, kun muistin niiden olemassaolon. Eipä ole tullut käytettyä kertaakaan tuon Kaunisveden pojan kanssa. Nyt olisi aika tehdä muutos asiaan.

"Rakas, tulistsä käymään tääl makkaris? Mul on sulle yllätys!" Huusin poikaystävälleni, tätä nykyä avomiehelleni. "Okei, pitäskö huolestuu?" "Ei tarvii", totean. "Mut kato mitä mä löysin", jatkan roikottaen käsirautoja kädessäni virnistäen. Aleksi virnisti heti perään.

"Ai sä haluut leikkii näil vai?" Aleksi vihjaili. "Joo", totesin ja tuuppasin tuon pörröpään sängylle selälleen. Menin hajareisin tuon lantion päälle ja kiinnitin raudat sängynpäätyyn. Sitten vedin Allulta paidan pois ja lukitsin tuon kädet.

Kumarruin suutelemaan Aleksia, samalla liikuttaen lantiotani siten, että kalumme olivat kosketuksissa. Aleksi huokaili suuhuni tuon seurauksena. "Ahmm."

Siirryin huulilta hänen kaulallensa Aleksin huokaillessa nimeäni. "Ahhmmhh", tuon suusta kuului kun löysin sen herkän kohdan. Aloin tekemään siihen fritsua. Tunsin kuinka tuon kalu allani jäykistyi entisestään. Puristin tuon haaroväliä saadakseni jotain kommenttia. Ja sainkin.

"Ammggh Joonash pliis mee jo asiaan", Aleksi vaikeroi. Menin tuon korvan viereen ja kuiskasin: "Mhm kerro mulle mitä sä haluut muru." Samalla näykkäisin tuon korvaa. "Pane mua! Pliis", tuo sanoi malttamattomana. Rakastan kun hän anelee kosketustani.

Vedin tuon housut alas boksereita myöten. Tein saman itselleni. Aleksi yritti päästä hivelemään vatsaani, niinkuin aina, mutta ei saanutkaan käsiään irti raudoista. Naurahdin tuon epätoivoiselle ilmeelle.

Otin yöpöydän laatikosta liukkarin ja kortsun. Valmistelin kaluni liukkaria myöten ja työnnyin pörröpään sisään. "Nghhhhhjh", tuo voihkaisi pitkään. Taisi tuntua kivalta...

Aleksin pov:

Joonas nopeutti lantionsa liikettä, ja samalla otti kiinni kalustani vedellen vetoja sitä pitkin. Pidin tästä käsirautajutusta, vaikka olinkin avuttomassa tilassa Joonaksen kiusattavana. Ja tavallaan se oli hauskaa. Tiedän että vaikka olenkin sidottuna sängynpäätyyn, olen aina turvassa avomieheni käsissä (A/n: ÖHÖM kirjaimellisesti 💀👍)

"Ammmghhhn Joonash mä tuun kohta", saan nautinnolta sanotuksi. "Mhm nii mäki", tuo vastasi. "AMMMGHHH JOONASHHH", huudan kun laukean tuon kädelle. Voihkaukseni taisi olla viimeistely tuon lähestyvälle huipulle. Hän laukesi hetken päästä.

Joonas irrotti käteni sängynpäädystä ja suuteli minua intohimoisesti. "Mä rakastan sua", tuo sanoi. "Mhm mäki rakastan sua ihan helvetisti", sanoin suudelmien keskeltä.

-

sanoja: 376

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now