60. tolli | tommi x olli

1.1K 53 52
                                    

a/n: rakkaat ihmiset.
on aika luopua tulemisläpistä.
pitäkäämme hiljaisen hetken tulemisläppien muistolle. 😔✊

p.s. tässä tiivistelmä tästä one shotista:

 tässä tiivistelmä tästä one shotista:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tommin pov:

"Anna mullekki lisää karkkii", Olli käski. Tungin tämän suuhun pari ja otin itsellenikin.

Makasimme siis lusikassa Ollin kotisohvalla. Tämän vanhemmat olivat ilmeisesti juhlimassa ja näillä tulisi menemään myöhään. Otimme siis ajan hyötykäyttöön ja valtasimme olohuoneen sohvan.

Katselimme parhaillamme jotain Netflixin etusivulta valittua elokuvaa, joka alkoi käydä tylsäksi. Aloin kaivata jotain aktiviteettia sohvalla makoilun lisäksi, ja aloin painella pienenpieniä suudelmia Ollin niskaan. Kiedoin samalla käteni tämän vartalon ympäri.

"Mhm... Mistäs nyt tuulee?" Olli kysyi virnuillen ja käänsi päätänsä taaksepäin. "Mmmm... Pohjosesta", vastasin hetken mietittyäni. "Jaha", hän vastaa. Jatkoin suukkoja ja tunsin basistin saavan kylmiä väreitä pitkin kroppaansa. Liu'utin käteni tämän paidan alle ja hiplasin tämän vatsaa.

"And here you can see an Eurasian brown bear in its natural habitat", elokuvasta kuului. Pysähdyin hetkeksi. "Minkä helvetin avaran luonnon sä valitsit meille katottavaks?" Kysyin. "Eiku täs on joku näytelty eläintarhahomma", Olli vastasi. "Aha."

"Vaikka sä kyllä oot kans yks Bear in its natural habitat tällä hetkellä", hän jatkoi. "Sohvalla?" "Just nii. Kiimasena sohvalla." "Jaa", vastasin ja jatkoin hiplaamista sekä pusuttelua. Siirsin toista kättäni vähän alemmas ja sivelin tämän miehuutta, joka alkoi pikkuhiljaa osoittamaan elonmerkkejä.

"Nyt taitaa olla vähän jotain syntisempää mielessä?" Olli kysyi. "Ei tietenkään. Enhän mä nyt sellasta..." Vastasin. "Etpä tietenkään. Annas mä kokeilen", Olli huokaisi ja kääntymättään siirsi kätensä haaroihini. Hän tunsi merkittävän kohouman ja virnisti. "Etpä." "Hiljaa."

Ollin pov:

Tommi ujutti kätensä verkkareihini ja tunnusteli hiljalleen kasvavaa kohoumaani ronskin ottein. Huohotin hiljaa kosketuksesta. Pian iso käsi löysi tiensä boksereideni sisään. Hän hyväili hetken kaluani, kunnes aloitti hitaat vedot. Samalla tämä suuteli kaulaani ja hiveli kylkeäni.

Yritin parhaani mukaan keskittyä taustalla pyörivään leffaan, mutta silmäni lipsuivat kiinni nautinnosta ja keskittyminen herpaantui. "Mmh voitko panna mua jo?" Pyysin. Ilmavirta niskassani viesti rumpalin tyytyväisestä hymähdyksestä, kun hän kaivoi jotain hupparinsa taskuista. Näkökenttääni ilmestyi kortsu ja liukkari.

"Ai sä olit ihan valmistautunu tähän?" Kysyin virne naamallani. "Tottakai. Ei me sohvalla kauaa pystytä ihan vaa makoilla yhessä, kyl sä sen tiiät",  Tommi huomautti. "No joo..."

Tunsin tämän riisuvan housunsa ja viskaavan ne lattialle. Aloin laskea omianikin boksereita myöten, mutta Tommi hoiteli homman loppuun. Hän valmisteli itsensä ja tarttui perseeseeni. "Ootsä ready?" Hän kysyi. "Joo joo, vauhtia nyt", komensin.

Tommi levitti pakaroitani ja työntyi sisääni kerralla. Ähkäisin yllättäen ja otin kiinni rumpalin lantiotani puristavista käsistä. "Tho-Tommihh!" Voihkaisin ja taivutin niskani antaen sen nojata brunen olkapäähän.

Tommi alkoi suudella kaulaani hitaasti liikehtiessään edestakaisin sisälläni. Myötäilin lantiolla tämän liikettä ja purin huultani, vaikka se olikin turhaa. Huokailin silti tahattomasti Tommin hinkatessa oikeaa kohtaa sisälläni.

"Mmmh älä lope-lopetahhh. Tuntuu ihan vitun hyväl-tähh", huokaisin. Elokuva oli jäänyt täysin huomiotta, kun yritin olla menettämättä tajuntaani. "SÄ tunnut ihan vitun hyvältä. Ja näytät", Tommi kertoi korostaen lisäystä.

"Tommi no-nopeempaahh", anelin. Hän toimi pyyntöni mukaan ja nopeutti tahtiaan. "Aaa-ahhhh!" Voihkaisin. "Vittuhh." "Mmmmh koske mua", pyysin. Rumpali tarttui toisella kädellään kalustani ja alkoi runkata minua työntöjensä tahtiin.

"Mmmmhhh ahhhh!" Voihkin ja purin huultani. "Älä hiljennä ittees", Tommi kuiskasi ja alkoi imeä fritsua kaulaani. "AAAAHH MÄ OON LÄHELLÄH!" Voihkaisin, jolloin Tommi irtautui vehkeestäni. "Ei vielä, vasta kun mä annan luvan." Fuck the edging.

Tommi jatkoi liikettään ja minä jatkoin huuleni puremista. Pidättelin orgasmia sisälläni niin, että lopulta kroppani alkoi täristä hullun lailla. "Mmmmhhh pliis, anna mun tulla!" Anelin. "Ei vielä."

"AHHH MMH TOMMIHH!" Voihkin. "Hetki vielä rakas", Tommi huokaisi. "Vittu ahhh", hän huokaisi ja laukesi kortsuun. Tommi hidasti ja vetäytyi sitten ulos.

Mä haluun tulla, mä en kestä enää kauaahhh", huokaisin turhautuneena. Tommi käänsi minut selälleni alleen ja kumartui ottamaan minulta suihin. Se tuntui taivaalliselta. "MMMMH TOMMIHH!" Huudahdin ja laukesin heti tämän suuhun.

Sydämeni hakkasi tuhatta ja sataa hengittäessäni nopeasti. "Vittuh", huokaisin. Tommi virnisti ja nieli kaiken nesteen.

"Mites toi leffa?"

"Ihan sama. Se oli muutenki ihan vitun tylsä."

-

sanoja: 632

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now