1. jiko | joonas x niko

5K 63 9
                                    

A/n: nonii teinpä sitte oneshot kirjan kaikille smutinnälkäisille ja muillekki😉. Saa laittaa ideoita ja shippejä, voi olla muutakin ku smuttii, kuuntelen teitä mielelläni!

Nikon pov:

Istun baarissa poikaystäväni Joonaksen ja muiden bändin jätkien kanssa. Olemme seurustelleet jo kuukauden, mutta vauhti ei ole yhtään hiipunut...päinvastoin. Porkosta tulee useimmiten todella seksuaalinen kännissä, ja hänen kiehnäämine sylissäni taas aiheuttaa minussa erinäisiä...reaktioita. Tommi on taas vaihteeksi kuskina, joten hän on ainoa selvinpäin. Me muut olemme jo aika pahassa jamassa.

Joel ja Joonas palaavat tiskin luota shottilautasen kanssa. "NiKoOoOo! MUl oli suA iKhäVä!" Hän toimittaa. Jätkät nauravat Porkon sekoiluille taas, onhan ne aika arkipäivää..."RaKhAs Shä oliTh poissa varMaAn KAkS mINuuttIA." "AnNa puSu", pörröpää anelee. Annan hänelle nopean pusun, mutta sitten hän kiipeää syliini hajareisin ja alkaa suutelemaan minua intohimoisesti. "Älkää nyt taas jumalauta alottako täällä", Joel syyllistää. Minkä minä sille voin jos avomieheni on niin kiimainen 24 tuntia vuorokaudessa? "JHoeLh shä oogt vaAn KateeLLinen Ku SulLa Ei oo ketÄä Vaaa jOudUt tyYtyy OMaAn KäTeeS" Joonas toteaa. Olli ja Aleksi repeävät nauruun, mutta joel katsoo Joonasta murhaavasti. Tämän jälkeen Porko kääntyy takaisin minuun ja jatkaa siitä mihin jäi.

Hetken päästä tunnen kuinka hänen hinkkaamisensa herättää TAAS JÄLLEEN henkiin jotain jalkojeni välissä. Joonas taitaa huomata sen sillä hän virnistää ja nousee ylös sylistäni. Hän ottaa kädestäni ja lähtee vetämään minua kohti baarin vessaa.

Päästyämme sisälle vessaan suljen oven ja työnnän Joonaksen seinään kiinni. Vedän tuon paidan pois, sillä se on nyt erittäin pahasti tiellä. Tuo riisuu myös minun paitani, jonka jälkeen alan suudella tuon kaulaa. Löydän herkän kohdan ja teen siihen fritsun. Joonas huokailee kuin viimeistä päivää: "Agghh nikoohh." Alan avaamaan tuon vyötä, ja housujen poisoton jälkeen alan hyväillä tuon kalua kädelläni boksereiden läpi. "Mmghh pane mua jooko" Porko anelee. "Mhm mut meil ei oo kortsuu tai liukkarii" "Ihan sama mennää ilman" "Ootsä varma? En haluu et suhun sattuu." "Oon varma."

Joonas työntää minut istumaan vessanpöntön kannen päälle ja menee polvilleen. Hän ottaa kaluni suuhunsa. Miten jokin voi tuntua niin taivaalliselta?? "Mmghhh Joonashh ahh mä tuunnghh." Laukesin Porkon suuhun ja hän nieli kaiken. Tämän jälkeen hän tulee syliini ja laskeutuu varovasti ja hitaasti kaluni päälle. "Annghh!" Kuuluu molempien suusta. Kun Joonas on tottunut tarpeeksi, hän alkaa nostaa itseään ylös ja alas minun auttaessa häntä. Porko on sen verran kovaääninen että en ihmettelisi jos koko baari kuulisi puuhamme. VITTU PORKO! Saapa nähdä huomenna iltapäivälehtien otsikot... Otan tuon kalusta kiinni ja alan vetelemään suht nopeita vetoja sitä pitkin, jolloin voihkaukset voimistuvat entisestään.

"Mmmnngghh mä tuunh ihan just", Porko tiedottaa. "S-samahh", komppaan. Nopeutan vetojen vetämistä ja lantioni liikettä.

Joonaksen pov:

Tunnen huippuni lähestyvän pikavauhtia. "Aaagghhhhh"; voihkaisen samalla kun tulen. Niko laukeaa heti tämän jälkeen sisääni, mikä ei tuntunut hirveän miellyttävältä ilman kortsua. Niko vetäytyy ulos minusta ja jäämme hengittelemään hetkeksi.

Puemme vaatteet päälle ja suutelen Nikoa vielä kerran. "Mä rakastan sua." "Mäki rakastan sua." Palaamme takaisin pöytään jätkien luokse.

-

sanoja: 477

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now