18. joleksi | joel x aleksi

1.8K 45 16
                                    

Joelin pov:

Istuin studion sohvalla selaamassa tiktokkia ja instagramia. Studio on aika rento paikka olla yksin levähtämässä ennen treenejä. Jätkät tulisivat vasta tunnin päästä, joten voin ihan rauhassa juoda red bullini loppuun ja nauttia hiljaisuudesta.

Instagramia selatessani vastaan tuli Aleksin uusi postaus, joka sai perhoset vatsaani. Myönettäköön, olen ollut ihan helvetin kusessa tuohon jätkään melkeinpä siitä lähtien kun hän on ollut osa tätä bändiä. Liian ihana. Hymyilin ja painoin tykkäyksen tuon kuvalle. Aloin selailla Aleksin feediä ja uppouduin jonnekin syvälle mieleeni.

"Oonko noinki hyvännäköne ku pitää kuvia selailla noin intensiivisesti vuodelta 2016?" "Joo- Eiku mitä?" Käänsin pääni takanani seisovaan ihastukseeni valonnopeudella. MISSÄ HITON VÄLISSÄ SE ON TULLU TÄNNE. VITUN NOLOO!

"Vittu sä säikäytit, kauan oot ees ollu tääl", ihmettelin yrittäen epätoivoisesti vaihtaa puheenaihetta.

"Just tulin", tuo totesi. (a/n: tulemisläppä jos ette huomannu💀) "Mut älä vaiha aihetta, haluun tietää mikä sai sut selailee mun vanhoi ig postei noinki ihailevana", Aleksi virnisti. "Ööh, emmä tiiä tuli tylsää", yritin. Miks omista tunteista kertominen voi olla nii helvetin vaikeeta??

Aleksi varmaan tajusi homman, sillä hän kiersi sohvan toiselle puolelle ja tuli hajareisin syliini. Yllätyin tuosta peliliikkeestä.

Aleksi laittoi kaksi sormeaan leukani alle ja nosti sitä. "Mä tykkään susta iha helvetisti", tuo kuiskasi korvaani ja näykkäisi sitä. Tunsin jo liikettä boksereissani pelkästä kosketuksesta...

"Niimmäkisusta", sanoin hieman häkeltyneenä. Päätin rohkaistua. Otin tuota kiinni lantiosta ja vedin kiihkeään suudelmaan. Aleksi vastasi siihen välittömästi. Perhoset vaikuttivat terroristeiltä sillä hetkellä.

Aleksin pov:

Tunsin Joelin kohouman omaani vasten, ja liu'utin käteni tuo haaroihin hyväilläkseni tuon miehuutta housujen läpi. "Mggh", tuon suusta kuului huuliani vasten.

Päätin ottaa käyttöön toisen keinon. Kielareiden keskellä aloin liikuttamaan lantiotani siten, että kohoumamme olivat kontaktissa. Tämä keräsi epämääräisiä huokauksia molemmilta, kunnes Joel turhautui.

"Nyt vittuun ne housut." Tein työtä käskettyä, samoin Joel. Paidat taisivat lähteä samassa rytäkässä. Kiipesin takaisin tuon syliin ja laskeuduin Joelin kalun päälle.

"Annghh", voihkaisin kivusta ja nautinnosta. Liukkaria ei ollut, eikä kortsua, mutta tässä on vähän kiire joten eipä haittaa. Aloin liikkumaan ylös alas pitäen käsiäni tuon niskassa ja hiuksissa.

"Mghhhnnh Aleksih mun on pakko päästä nopeempaa", Joel vaikeroi ja käänsi minut selälleen sohvalle. Tuo alkoi työntymään sisääni uudestaan kädet reisilläni. Hän nopeutti lantionsa liikettä todella pikaiseksi ja alkoi runkkaamaan minua samanaikaisesti. Tämän session jälkeen olisi perse kipeänä...

"AMMMGH mä tuunh", varoitin Joelia. Hän vaikutti myös olevan lähellä huippuaan. "Mhhh mäki nnytt", tuo voihkaisi ja laukesi sisääni. Tulin heti perään tuon kädelle ja rintakehälleni.

Hengittelimme hetken pukiessamme vaatteitamme , kunnes Joel kysyi: "Tarkotiksä sitä mitä sä sanoit, et tykkäät musta?" Kävelin hänen eteensä ja suutelin. Pitkään. "Joo. Totta joka sana." "Mäki oon kuses suhu", Joel sanoi ehkä hieman kiusaantuneena. "Mä haluun sut. Mun omaks", sanoin jännittyneenä. "Ollaanks me sit pari", Joel kysyi. "Ollaan vaan", sanoin hymyillen ja suutelin blondia uudemman kerran.

-

sanoja: 452

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now