Joelin pov:
Menin hajareisin basistin päälle ja tartuin tuon puhelimeen. Heitin sen kauniissa kaaressa toiselle puolelle sänkyä. Yhdistin huulemme ja Olli vastasi suudelmaan.
Erkanin tuon huulista hetken kuluttua saadakseni happea. "Porukat lähti", sanoin ja siirryin tuon kaulalle. Aloin imeä hänen herkkää kohtaansa ja sain Ollin huokailemaan seksikkäästi.
"Sul taitaa olla jotai mielessä", Olli virnisti huokaisten. "Mhm."
Aloin liu'uttamaan käsiäni kiharapään paidan alle hitaasti hivellen tuon vatsaa ja rintakehää. Pystyin jo tuntemaan tuon olevan kovana. Niin olin minäkin.
Yhdistin huulemme ja aloimme suudella intohimoisesti. Liikutin käteni samalla tuon haaroväliin. Hivelin ja puristin kevyesti, ennen kuin vetäisin tuon collarihousut alas. Samalla jouduin vetäytymään kielarista saadakseni housut kokonaan pois tieltä.
Tässä vaiheessa Olli käänsi meidät ympäri, jolloin minä olin alla. Hän alkoi tehdä kaulaani punertavia merkintäjälkiä, ja minä vuorostani suljin silmäni nautinnosta ja huokailin tuon nimeä.
Kun avasin silmäni uudestaan, Ollilla ei ollut enää paitaa päällä. Nopeeta toimintaa, matela. Annoin katseeni kiertää hitaasti tuon vatsalihaksissa ja rintakehässä. Niin seksikäs pelkissä boksereissa silmieni edessä.
"Suu kiinni, kuola valuu." Hän kumartui suutelemaan minua ja hivutti samalla kätensä paitani alle selän puolelta. Nostin käteni ylös, jotta hän saisi paidan revittyä pois päältäni.
Seuraavassa hetkessä myös housuni ja bokserini lepäsivät lattialla. Ollikin otti omansa pois ja alkoi tehdä uusia fritsuja kaulaani.
Kurkotin yöpöydän laatikolle ja otin sieltä liukkarin. Olli kuitenkin nappasi sen kädestäni.
Ollin pov:
Avasin liukkarituubin ja levitin sen sisältöä käsiini. Aloin vedellä hitaita vetoja Joelin kalua pitkin, jotta liukkari leviäisi. "Mmhhhhg", Joel huokaisi.
Levittelysession jälkeen kiipesin tuon lantion päälle hajareisin ja laskin itseni tuon kalulle. Joel auttoi siinä hommassa, jonka jälkeen aloin liikkumaan tuon päällä ylös alas.
"Mmmggh sä tunnut nii hyvältähh", Joel voihki. "Ahggg Joelh", ääntelin. "Mhh mun pitää päästä kovempaah", tuo sanoi. Nyökkäsin ja nousin ylös.
Joel kaatoi minut sängylle selälleni ja nosti toisen jalkani olalleen. Hän työntyi sisääni ja alkoi liikkumaan välittömästi. "Agghmmmmgh Joel ahh", voihkaisin.
Pidin silmiäni kiinni, mutta tunsin blondin käden tarttuvan miehisyyteeni ja alkavan vedellä nopeita vetoja sitä pitkin. "Ammg-mgghh vittuh mä tuun kohtagh!" Huusin nautinnosta.
Hän nopeutti lantionsa liikettä. "Mmghh Ollih!" Hän huusi kun tuli sisääni. "Aghh!" Laukesin tuon kädelle ja vatsalleni. Joel työntyi ulos minusta.
"Vittu sä oot nii hyvä tässä", huokaisin ja painoin huuleni tuon vastaaville.
-
sanoja: 363
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘