Aleksin pov:
"JOoNaS!" Huudahdin poikaystävälleni baarin metelissä. "No?" "HalUun pUsuJa", ilmoitin. "No tuu tänne sieltä", hän hoputti. Kapusin hajareisin tämän syliin. Painoin huuleni tuon vastaaville, jolloin aloimme pussailemaan. Tai no, nuolemaan.
"Tosi kiva hei jätkät olla taas teän kans viihteellä", Tommi huokaisi hörpäten kaljaansa. "Sama", Joel komppasi silmiään pyöritellen. "Voidaanko lähtee nii nää pääsee panee ilman et mun tarvii kattoo sitä?" Niko kysyi. "Mielellään."
Muut alkoivat tekemään lähtöä kielarisessiomme ollessa vasta alussa. "Hei! Jätkät, nyt ylös", Olli komensi piiskaten meitä takillaan.
"Just. Käyn viel nopee vessas", ilmoitin jätkille närkästyneenä kaiken mölyn keskeltä ja irtauduin Joonaksesta. Painuin vessoille ja menin yhteen koppiin tekemään asiani.
-
Avasin kopin oven ja kävelin lavuaareille. Pestessäni käsiäni Joonas astui vessaan. Ennen kuin ehdin edes kissaa sanoa, Joonas työnsi minut vasten seinää. Tunsin tämän hengityksen kaulassani.
Porko otti kiinni kädestäni ja ohjasi sen haaroväliinsä. Tunsin kohouman tuon housuissa ja virnistin. Mahtaa puristaa.
"Kato nyt mitä sä teit", hän kuiskasi kaulaani vasten. Tunsin tämän painavan helliä suudelmia herkkään kohtaani, mikä aiheutti minulle kylmiä väreitä.
Joonaksen pov:
Pusuttelin Aleksin kaulaa hellästi. "Joonash... jätkät venaa meitä jo", tämä huokaisi. "Saat hotellilla sitte", hän tarjosi. "Diili", vastasin ja tartuin tämän kädestä vetääkseni meidät pois baarin vessasta.
"Viimein saatana", Joel huokaisi naulakon vierestä. "Joo joo mennää mennää", Aleksi sanoi nostaen kätensä ylös antautumisen merkiksi.
timeskip hotellille
"Et sit huudata sitä liikaa, mä nukkuisin ihan mielelläni", Tommi ilmoitti ja häipyi huoneeseensa Ollin perässä. "Joo joo."
Aleksi avasi hotellihuoneemme oven avainkortillaan ja siirtyi eteiseen riisumaan kenkiään.
Riisuin omani ja painoin sitten Aleksin seinää vasten. "Nyt mä rakas otan sut nii et kaikki täs kerrokses kuulee mun nimen", kuiskasin tämän korvaan ja näykkäisin.
Aleksi henkäisi kaulaani ja minä virnistin. Yhdistin huulemme ja aloin liikuttamaan omiani tasaiseen tahtiin Aleksin liittyessä liikkeeseen.
Käteni liikkuivat tämän vyötäröltä lantiolle. Ne löysivät pian myös tiensä Aleksin perseelle, jota puristin ennen kuin nostin tämän syliini.
Allu kietoi kätensä tiukemmin niskaani, kun lähdin kävelemään kohti sänkyä. Se oli pehmeä parisänky, jonka päälle laskin pörröpään rikkoen suudelman.
Riisuin paitani ja heitin sen lattialle. Kapusin takaisin tämän päälle hajareisin. Vedin muutaman agressiivisen kielisuudelman pörröpään kanssa.
"Vittu mä haluun sua", huokaisin käydessäni tämän kaulan kimppuun. Aleksi henkäisi voimakkaasti korvani vieressä tämän johdosta.
Merkitsin pojan omakseni tämä herkästä kohdasta, joka sai hänet voihkimaan nimeäni. "Mgghhh Joonas."
Tarvitsin lisää tilaa suudelmilleni, jolloin aloin hivuttamaan käsiäni Aleksin kylkiä pitkin ylöspäin, huuleni edelleen tuon kaulalla.
Hän nosti kätensä ylös, jotta sain paidan pois tieltä. Heitin sen lattialle ja pusuttelin Aleksin rintakehää alaspäin käteni taistellessa hänen vyötänsä auki.
Mies potki housunsa pois jättäen jäljelle vain bokserit. Kiipesin tuon jalkojen päälle kumartuen suutelemaan Aleksia. Samalla hyväilin tuon kovaa miehuutta boksereiden päältä. "Ahh", hän huokaisi suuhuni.
Kyllästyin siihen ja revin Aleksin bokserit kokonaan pois. Pian ne löytyivät lattialta, ja minun käteni tämän kalun ympäriltä.
Vetelin hitaita vetoja tuon koko pituudessa stondaavalla kalulla ja taiteilin samalla fritsua hänen kaulalleen.
Nopeutin vetoja. "Ahhhhh Joonas! Tuun kohtahh", pörröpää voihki. Lopetin vedot kokonaan. "Et vielä."
"Mulkku", hän tuhahti. Virnistin ja nousin sängystä hakeakseni kortsun ja liukkaria. Tulin ne kädessä takaisin sängyn luokse. (a/n: tulemisläppä)
"Vauhtia, mua panettaa", Aleksi marisi sängyssä. Riisuin housuni boksereita myöten ja asetin kortsun stondikselleni. Levitin liukkaria päälle.
"Valmistelenko?" Kysyin tietäen vastauksen. "Et. Ota mut jo", hän aneli. Virnistin ja nousin sänkyyn. Levitin Aleksin jalkoja ja ahtauduin niiden väliin.
Työnnyin pörröpään sisään kerralla nopeasti, mikä sai itse sankarin huokaisemaan värähdyksen kera. "Ahh."
Aloin liikkumaan tämän sisällä, ja nostin tämän toisen jalan olkapäälleni. Työnnöt olivat rytmikkäitä, samoin kuin Aleksin voihkaukset. Huokailin hiljaa nautinnosta.
"Mghhh Joonas", hän voihkaisi selkä notkolla. Vetäydyin ulos ja käänsin hänet vatsalleen. Nostin tämän lantion ylös ja työnnyin uudestaan.
"Aaaahhhhh! Just siitägh!" Hän huudahti kovaa. "Mghhh ahhh Joo-nashh", hän voihki osuessani joka työnnöllä oikeaan kohtaan. "Mghhh sä tunnut nii hyvältäh!" Voihkaisin.
Tartuin tämän kalusta ja aloitin nopeat vedot. "AGGHH VITTUHH JOONASHH MÄ TUUNGHH!" Aleksi huusi ja laukesi lakanoille ja kädelleni.
Jatkoin työntymistä. "Ahhh", huokaisin kun laukesin kortsuun. Vetäydyin ulos Aleksista ja solmin kortsun heivaten sen lattialle. Kyllä sen siitä myöhemminkin kerkesi...
Laskeuduin Aleksin päälle antaen pari suudelmaa. "Tommi ja Olli saattaa olla huomenna vihasii", naurahdin. "Totta, mut ei anneta sen haitata."
Ei todellakaan.
-
sanoja: 676
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘