a/n: tänään testissä puhekieli 💪
Aleksin pov:
Mä loikin lavan reunalta takaisin mun soittimien ääreen. Musiikki pauhasi ja yleisö huusi ja lauloi. Rundaaminen oli yks parhaimmista asioista mun elämässä, monestakin eri syystä.
Musiikin tekeminen ja keikkailu oli mun duuni. Se oli just se mun kutsumus, jota mä tiesin haluavani tehdä koko loppuelämäni. Enkä muuten kadu hetkeäkään mun päätöstä suostua Joelin ja jätkien pyyntöön vajaat kolme vuotta sitten.
Jätkistä tuli mulle hetkessä tosi läheisiä. Mä tunsin hitsautuvani yhteen jätkien kanssa tosi nopeesti, ja ennen pitkää mä onnistuinkin ihastumaan yhteen niistä. Voi luoja, mä muistan kuinka jo ennen UMK:ta mä katselin Ollia "sillä silmällä", ja sen kilpailun aikoihin mun tunteet vaan kasvo.
Se oli pelottavaa. Mä luulin sen olevan hetero, mutta pahinta oli se, et me oltiin samassa bändissä. Niin kuin me ollaan edelleen. Mä yritin vaan sivuuttaa koko asian ja unohtaa mun tunteet, mut ne ei vaan kadonnut väkisinkään.
Kun mä jälkeenpäin oon katsonut niitä klippejä, mä oon huomannu tuijottaneeni Ollia siihen malliin, että ihme kun kaikki ei huomanneet. Samantien mun otsaan olis voitu kirjottaa: "Olen rakastunut Olli Matelaan".
Jossain vaiheessa me alettiin lähentyä Ollin kanssa. Jo Rotterdamissa silmäpelimme kehkeytyi todella tiiviiksi. Se aika on melkoisen sumun peitossa edelleen pääni sisällä, mutta muistan miltä se tuntui.
Olli alkoi näyttää jonkinlaista kiinnostusta muhun, lähinnä kännissä. Se saikin mut todella epätoivoiseksi. Sen jokainen kosketus ja hipaisu teki mut hulluks. Ja tekee muuten edelleen!
Loppujen lopuks me päädyttiin hotellissa sänkyyn viimeisenä yönämme. Sinä yönä ei kyllä paljoa nukuttu...
Me oltiin ihan tuhannen kännissä, enkä mä muista siitä paljoa mitään. Muistan vain miltä se tuntui. Tunsin olevani taivaassa. Mikään ei ollut koskaan tuntunut yhtä hyvältä kuin Olli mun lähellä, ihan mun iholla. Mun ympärillä. Ja mun sisällä, mutta ei mennä nyt siihen...
Me ihan todella yritettiin pitää meidän juttua salassa muilta jätkiltä. Ihan tosi! Me kuitenkin jäätiin kiinni varmaan alle kuukaudessa, kun Joonas yllätti meidät treeniksellä itse teossa... Me ei maksettu sille terapiaa, vaikka se ehkä sitä olisikin tarvinnut...
Oli ne kuulemma epäillyt jo jonkin aikaa. Me kuulemma oltiin ensin epäilyttävän läheisiä, mut sit yhtäkkiä välteltiin toisiamme. Viimeinen silaus taisi olla se yksi fritsu mun kaulassa, jota mä kovasti yritin peitellä. Sitten kun multa tentattiin, että kuka yhden yön hutsu mulla oli muka ollut, mä vaan mutisin paniikissa jotain epämääräistä. Ollikin oli katsonut mua kauhistuneena.
Kuulemma Olli katsoo mua aina niinkun mä oisin ainoa asia maailmassa. Se saa mut tuntemaan itteni niin rakastetuks. Jätkät taas sanoo että Olli palvoo ja jumaloi mua. Sen mä kyllä tiesin. Olli pitää mua niin hyvänä...
Mut totuus on...
Eyes don't lie.
Eyes DO NOT lie.
Ja siksi varmaan puoli fanikuntaakin alkoi epäillä meitä. Ja jatkaa sitä edelleen. Juuri siksi me ollaan pidetty matalaa profiilia asiasta. Niin matalaa, ettei sitä melkein nää! Silti jotkut tarkkanäköisimmät on saattanut huomata yksityiskohtia, joita tiktokeissa ja muiden jätkien stooreissa on "sattumalta" vilahtanut.
Nykänen suunnitteli ilmeisesti mun sokaisemista niillä valoilla. Mä jouduin siristämään mun silmiä et mä sain pidettyä ne auki. Mä luulin jopa näkeväni väärin, kun huomasin mun basistin hyppelehtivän mun luokse. JA VIELÄ LAVALLA! Onneks me oltiin ulkomailla...
Olli vibaili mun kanssa hetken, kunnes lavan takaosassa tuli hämärämpää. Tässä kohtaa mua ja Tommia ei paljoa näkynyt. Olli katsoi mua vähän pelottavankin himokkaasti. Se näytti siltä, et se vois repiä tän haalarin mun päältä hetkenä minä hyvänsä ja ottaa mut tässä kaikkien edessä vasten mun puuhapöytää!
Mä vilkaisin Ollia varoittavasti. Mä en tosiaan halunnut paljastaa mitään. Mä siirryin lähemmäs sitä ja haistoin sen hajuveden. Samalla hetkellä mulla olis tehnyt mieli hypätä sen kaulaan ja antaa sen tehdä mulle ihan mitä se haluaa, ihan niin rajusti kun se haluaa!
Olli tosiaan oli ihaillut mua useasti keikan aikana. Mun päällä oleva haalariasu oli saanut sen monesti ihan sekaisin, ja mä tiesin sillä olevan vaikea duuni pitää himokkaat silmänsä irti musta. Kuulemma mun takamus jotenkin näytti houkuttelevalta sen mielestä...
Olli käveli mun takaa, puristi mun persettä ja sanoi mun korvaan: "Bäkkärin vessa keikan jälkeen."
Basisti käveli mun ohi ja katsoi mua juuri sellaisella ilmeellä, että keikka ei tulisi jäämään päivän ainoaksi liikuntasuoritukseksi. Mä jäin tuijottamaan sitä hetkeks suu vähän raollaan. Sitten mun täytyikin pudota takaisin todellisuuteen ja hoitaa mun duunit loppuun.
Hymyilin itsekseni.
-
sanoja: 689
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘