27. jaleksi 1/4 | joonas x aleksi

1.5K 45 17
                                    

Joonaksen pov:

Kävelin Helsingin keskustassa keskellä yötä, sillä en saanut unta. Rakas poikaystäväni Aleksi jäi kotiin nukkumaan tavallista syvää untansa. Eipä oo tätä jätkää unenlahjoilla pilattu...

Katseeni osui seksilelukauppaan, joka oli yllättäen auki. Sain mahtavan idean Aleksia varten, jota en voinut mitenkään sivuuttaa. Astelin kauppaan sisälle siinä toivossa, ettei minua tunnistettaisi. Olisi aika noloa komeilla huomenna jossain Seiskan kannessa. Voin vain kuvitella otsikot:

"Koko kansan ihaileman Blind channelin kitaristi dildo-ostoksilla keskellä yötä! Katso kuvat!"

Vedin hupun syvälle päähän, lisäksi myös aurinkolasit ja maski. Tuo varustus sai minut näyttämään joltain dildovarkaalta, mutta eipä siinä.

Kiertelin hyllyjen välissä, kunnes silmäni osuivat vibraattoriin, jossa on kaukosäädin. Täydellistä.

Menin kiusallisesti kassalle ja maksoin ostokseni, nyt saisimme makuuhuoneen puolelle jotain muutakin lisävarustetta käsirautojen lisäksi.

Kävelin tyytyväisenä kotiin hioen suunnitelmaani. Huomenna olisi bänditreenit, täydellinen paikka kokeilla tätä. Niin siis mikäli saan Allupallun suostuteltua. Huomenna päivän lopuksi kotona hän hyökkäisi kimppuuni kiimaisena yhtä nopeasti kuin vihainen kissa.

Avasin ja suljin kotioven mahdollisimman hiljaa, jottei pikku prinsessani heräisi. Riisuin takin ja kengät, ja menin keittiöön aikeissani juoda vettä. Poikaystäväni löytyi kuitenkin nojaamasta keittiön tasoon.

"Missä sä olit? Mä en pystyny nukkuu ku sä et ollu mun vieres", pörröpää sanoi suu mutrulla kipittäen luokseni. Otin hänet haliin ja painoin suukon tuon hiusten sekaan.

"Mä olin kävelyllä ku en saanu unta", totesin. "Mua ei väsytä enää." "No voi sua." "Mitä tuol muovipussis on?" Allu uteli. "Salaisuus", lässytin ja silitin hänen poskeaan. Sekunnin sadasosassa tuo kyseinen pussi oli hänen kädessään. Allu ja sen nopeet refleksit perkele...

"Aleksi eih", huokaisin ja yritin napata pussia. Vaikka onhan tuon uteliaisuus aika hemmetin söpöä.

Hän kurkisti pussiin ja otti paketin sieltä. Aleksi tutkaili sitä hetken ja virnisti. "Vibra? Tosissas?" "Joo. Voitais kokeilla huomenna ku on duunipäivä, siin on kaukosäädin", ehdotin mahdollisimman söpösti.

"Tää toimii ilman kaukkariiki", Allu totesi. Menin lähemmäs tuota hänen nojatessaan taas pöytätasoon. Hän kietoi kätensä kaulaani ja minä omani tuon lantiolle. Painoin huuleni kevyesti tuon vastaaville.

"Voidaanko kokeilla sitä nyt?" Allu kysyy koiranpentuilmeellä. "Nyt? Kello kaks yöllä?" Ihmettelen, tosin ilman aikomustakaan kieltäytyä.

Aleksi varvistaa ja kuiskaa korvaani: "Mä haluun sua." Hän suutelee kaulaani, ja saan kylmät väreet.

Puristan tuota lantiosta tiukempaa ja nostan keittiön tasolle. Näykkäisen vuorostani tuon kaulaa taiteillen pienen punaisen jäljen.

Yhdistän huulemme toistamiseen ja syvennän suudelmaa kielelläni, joka tekee nyt tutkimusmatkaa Aleksin suussa.

"Mä rakastan sua Aleksi." "Mäki rakastan sua Joonas." Painan lantioni kovaa tuon omaa vasten, jolloin kohoumamme kohtaavat toisensa. Huokaisemme toistemme suihin.

Nostan Aleksin tuon perseestä syliini ja kannan makuuhuoneeseen napatessani vibrapaketin. Varo vaan, Kaunisvesi, tästä tulee pitkä yö...

-
sanoja: 415

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now