30. jaleksi 4/4 | joonas x aleksi

1.7K 52 53
                                    

a/n: fun fact: oikoluen nää koulus

Aleksin pov:

Joonas suuteli minua kiihkeästi napittaen paitaansa auki. Hän nousi ylös, jotta saisin takkini pois. Tuskailin sen kanssa hetken, mutta pian se löytyi jo lattialta.

Joonas meni istumaan ja minä kapusin hajareisin tuon syliin. Vedin hattarapään kielariin ja hän vastasi siihen. Tunsin samalla vibran menevän uudestaan päälle. "Ahhmh", huokaisin tuon suuhun.

Joonas puristi pakaroitani ja nousi sitten sohvalta minä sylissään ja lähti kävelemään kohti makuuhuonetta rikkomatta suudelmaa. Hän laski minut sängylle selälleen ja heitti paitansa pois. Riisuin vaatteeni boksereita myöten jolloin Joonas pelkissä boksereissa hyökkäsi kaulani kimppuun.

"Ammgh", huokaisin. Hän löysi herkän kohtani ja teki siihen fritsun. En pystynyt olemaan hiljaa, onneksi ei tarvinnutkaan.

Siirsin käteni tuon kohoumalle ja hivelin sitä boksereiden läpi välillä puristaen kevyesti. "Mghh", Joonas huokaisi.

Hän otti kaukosäätimen käteensä ja laittoi maksimitehon. "AGGHHHMMG!" Huusin. Joonas alkoi nopeasti ottaa minulta suihin, sillä näki minun olevan laukeamispisteessä ja malttamaton asian suhteen. Tukistin poikaa kovaa hiuksista.

"AHHHGGGG JOONASGGH MÄ TUUNH!" Huusin varmaan kovempaa kuin ikinä Joonaksen liikuttaessa päätään nopeasti ylös alas. "AHHHHHHH!" Laukesin Joonaksen suuhun ja hän nieli kaiken.

Joonaksen pov:

Vedin vibraattorin pois Aleksin sisältä sammutettuani sen. Nousin Aleksin haaroista ja kömmin yhdistämään huulemme. Samalla hapuilin yöpöydän laatikkoa ja osuin siihen kädelläni. Otin liukkarin ja kortsun ja valmistelin kaluni tositoimiin.

"Mä haluun panna sua vielä", kerroin minua päätä lyhyemmälle pörröpäälle. "Mä ratsastan", Aleksi totesi. "Okei", myönnyin ja käänsin meidät ympäri ja nostin Aleksin päälleni. Hän laskeutui varovasti miehuuteni päälle ja voihkaisi hitaasti. "Mggmmmh", huokaisin.

Allu alkoi liikkumaan ylös alas minun auttaessa häntä lantiosta puristusotteella. Tahti nopeutui hetki hetkeltä ja päätin alkaa runkkaamaan Aleksia toisella kädellä. "Agghhhhhhh Joonas."

"Mhh Aleksihh mun on pakko päästä kovempaah!" Voihkaisin. "Okei", hän sanoi ja nousi päältäni. Nostin poikaa ja laskin hänet sängylle nostaen samalla tuon jalat hartioilleni.

Työnnyin pörröpään sisään nopeasti kiihdyttäen lantioni liikettä ja runkaten häntä samaan aikaan. "Mmgghh ahhhh Aleksiihh mä tuunh kohtaahhh", sain sanotuksi. "Mghmhmm niimmäkiih", Aleksi komppasi. "Ahhgg", voihkaisin ja laukesin kortsuun samalla kuin hän laukesi kädelleni ja vatsalleen. "Mmghh."

Työnnyin vielä muutaman kerran sisään mutta vetäydyin sitten ulos. Suutelin Aleksia edeten tuon vatsalle saadakseni nuoltua kaiken hänen tuottamansa nesteen.

"No onko hyvää?" Aleksi kysyi kädet hellästi hiuksissani. "On."

-

sanoja: 353

Hajareisin || Blind channel oneshotsWhere stories live. Discover now