• Lempi lausahdus Blind channelilta?
LUSIKKA tottakai 😉🤝• Nukutko pehmolelujen kanssa?
En, mul on kolme tyynyy nii et niskan saa taatusti jumiin joka vitun yö😃• Lempi jäsen Blind channelilta?
Pahapahapaha... oisko ehkä Joonas tai Joel?• Oletko neitsyt?
En ku kalat 😌• Lempi biisi Blind channelilta?
Taas paha mut ehkä Bad idea ainaki täl hetkel...• Kumpi on parempi, kuva joonaksesta pystin kans vai Nikon persekuva?
Kyl se Porko nyt tän kisan voitti 🙈• Meetkö keikoille tänä vuonna?
Tarkotus olis jos ehin sit hommaa keikalle liput ajoissa😢• Oliks Nikon persekuva hieno?
Oli, tulin kaheksan kertaa ku katoin sitä uh ah🥵• Minkä väriset hiukset sulla on?
Blondit, mut ne tummenee koko ajan eli osa hiuksista brunee, varsinki niskasta mut sit latvat blondit😃• Minkä ikäinen oot?
15/07• Oletko mies, nainen, joku muu vai paistinpannu?
Naispannu 🥵🤝 no ei vaa, nainen• Jos pystyisit olee joku bc jätkä nii kuka olisit?
LUIN TÄN EKA VÄÄRIN MUT- Salee Niko koska Minna on nii hottis🥵• Kuinka kauan oot ollu bc fani?
Joskus syyskuussa 2021 tähän bändiin tutustuin nii siitä lähtien• Mistä lähtien oot kirjoittanut smuttii?
Siitä lähtien ku alotin kirjottaa wp eli 2022 tammikuus joululomal :)• Onko smuttii kiva lukee?
ON! KIRJOTTAKAA LISÄÄ KIITOS• Millä luokalla oot?
8lk• Millo sulla on synttärit?
maaliskuussa, päivä pysyy sisäpiirin tietona ettei henkilöllisyys paljastu 🤫• Oleksi, joleksi vai jiko?
TÄÄ ON PAHA OLEKSIN JA JIKON VÄLIL- Mut sanoisin että oleksi...• Minkälaisessa talossa asut?
Omakotitalossa 👍• Mikä puhelin sulla on?
Samsung galaxy A51 vissii• Jiko vai jorko?
TAAS PAHA! Mut varmaan jiko• Oleksi vai joleksi?
Oleksi tottakai 😏• Lempi ficci?
Salee LasiLapsen koko Like a Brother-sarja mut erityisesti se eka kirja vaikka itkinki kyynelkanavat tyhjiks vikojen 10 lukujen aikana...• Luetko mun (Vitttryyyd) ficcejä? (ilmane shoutout koska mä nyt oon tämmöne nöyrä)
Kyllä mä oon niistä pari tainnu jo lukee• Oleksi vai jiko?
oleksi• Oletko horny?
aina 😈• Kuin sul menee?
Vaihtelevasti, lähtökohtasesti sillee ihan perushyvin mut välil aika helvetisti ahistusta ja stressii :( onneks koht kesäloma🤝-
siinäpä teille :)
YOU ARE READING
Hajareisin || Blind channel oneshots
Fanfictionblind channel oneshots ⚠️TW⚠️ smut boy x boy epäasiallista kielenkäyttöä/kiroilua alkoholinkäyttö tulemisläpät - lukeminen omalla vastuulla!! - saa ehottaa shippei ja antaa ideoita:) - en maksa teän terapiaa pusnus😘