Güneş doğarken, Aysu odaya girdi. Serkan yatağında öylece yatmaktaydı. Yanına gelip omzuna dokundu.
" Serkan uyan." Dedi. Yatağında kıpırdandıktan sonra Aysu'ya döndü.
" Ne oldu?"
" Dışarı gelmen gerekiyor." Deyip odayı terk etti. Serkan hemen yataktan ayrılıp dolabına ilerledi. Üzerine bir kıyafet giydikten sonra odasından çıktı.
Merdivenlerden koşturarak indi. Evden çıktığında karşısında 50 kişilik kurt birliği vardı. 12 kabile lideri ve savaşçılarıda Serkan'in evin önüne durmuşlardı. Ailesi'de yanındaydı.
50 kişilik kurt birkiğinin içinden sadece bir kişi insan formundaydı.
Serkan kurt formunda olan ailesinin arasından geçti. Kadına doğru yürümekteydi. Aralarında dört adım kala durdu.
" Kimsin?" Sude elindeki zarfı gösterdi. Üzerinde kırmızı bir mühür vardı. Serkan kafasını salladı.
" Anladım. Bu mektup tepelerden geliyor yani." Dedi. Sude mektubu açıp içindeki katlı olan kağıdı açtı. Ardından herkesin duyacağı şekilde okumaya başladı.
" Merhaba kardeşlerim. Ben kurt adamların lideri Demir Duman. Duyduğum şey karşısında gerçekten üzüldüm. Ben bu imparatorluğu kusursuz yönetirken, bir duyuyorum ki isyan çıkmış. Kardeşlerim, gelin benim yanıma neden rahatsızsanız konuşalım. Boş yere isyan çıkarıp düşmanlarımıza zayıf bir nokta göstermeyelim. Eğer ki karşı gelirseniz, karşınızda olan kurt adamlar sizi öldürmekle görevlendirildiler. Buna hiç gerek yok. Gelin anlaşalım. Sevgilerle Demir Duman." Serkan hafifçe kafasını sallayıp.
" Vay be adam resmen şiir gibi yazmış."
" Serkan bu saçmalığa son ver."
" Hayır." Sude'nin arkasındaki kurtlar hırlamaya başladı.
" Serkan işi zora sokuyorsun. Böyle devam edersen savaşmak zorunda kalacağız."
" Bu kadar adamla mı!" Deyip gülümsedi. Ardından arkasını dönüp eve girdi. Sude arkasından baktı ama bir şey söyleyemedi. Ardından Serkan'ın ailesine baktı.
" Geri döneceğiz. Ama konuşmak için değil." Dedi. Sude ve yanındakiler ormana geri döndü. Ormanın içine doğru yürümeye başladılar.
Sude ve yanındakiler gözden kaybolduktan sonra, Serkan'ın ailesi tekrar ormana gittiler.
Serkan merdivenlere ilerlerken arkasından Aysu seslendi.
" Serkan." Merdivenlerde durup Aysu'ya döndü.
" Efendim."
" Ailene karşı çok değiştin. Neden böylesin?" Serkan bu sorunun cevabını veremedi.