/34/ İki Kötülük Bir İyliği Götürür

6 3 0
                                    

Alev ormanda kendine küçük bir klübe yaptırmıştı. Adamları dışarıda başının çaresine bakıyor kendisi içeride yan gelip yatmaktaydı. İçeri bir adam girdi. Alev yerinden kalkıp adama baktı.

" Ne oldu?" Adam bir şey söylecekti ama çekinmekteydi. Kendini toparlayıp Alev'e baktı.

" Efendim adamlar yönetimden rahatsız." Alev birden ayağa kalkıp sinirli bir şekilde baktı.

" Siz ne diyorsunuz."

" Herkes dışarıda." Alev kapıya ilerleyip dışarı çıktı. Bütün herkes dışarıdaydı. Alev karşılarına geçti.

" Ne istiyorsunuz lan?" İçlerinden biri öne çıktı.

" Sen öyle içeride yatarken biz dışarıdayız. Bu iş böyle gitmez." Alev o adama baktı.

" Sen nasıl konuşuyorsun öyle hadsiz."

" Kurt adamlar hep birlikte yaşıyor. Sense bize adaletsiz davranıyorsun."

" Amın koyduğumun çocuğu. Kız istersiniz getiririm. Ormanda istediğiniz kadar hayvan insan avlarsınız. Daha ne adaleti bekliyorsun. Sen insan mısın, üşüyor musun ha." Diye bağırdı.

Kadın erkek hepsi birbirine bakmaya başladı. Adam geri gidip yerine geçince son konuşmayı yaptı Alev.

" Kalacak yeri kendiniz istediğiniz gibi ayarlayın. Neyle nasıl yaptığınız umrumda değil. Sadece savaşacağımda yanımda olun yeter." Deyip tekrar evine girdi.

Yüzlerce kişi aralarında kısa bir konuşmadan sonra ormana yürümeye başladılar.

Gürkan, Demir, Melisa ve Buse spor salonundalardı. Kızlar bir köşede oturmuş sohbet ederken, erkekler basketbol oynamaktalardı.

Salondaki kızların hepsi çeşitli bölgelerden kurt kadınlardı. Erkeklerde aynı şekilde çeşitli bölgelerden gelmişlerdi. Herkes mutlu ve huzurlu bir şekilde konuşup oyun oynarken, salona vampirler giriş yapmaya başladı.

Erkekler topu eline alıp beklemeye başladı. Kızlar arasındaki sohbeti kesip vampirleri izlemeye başladı.

Vampirler erkek kız karışık bir şekilde salona girmişlerdi. Etraflarına baktıktam sonra, kızlar kızların yanına, erkekler erkeklerin yanına ilerlemeye başladı.

Vampirler belirli bir bölgeye geldikten sonra durup bakmaya başladılar. Gürkan ve Demir arkadaşlarının yanından ayrılıp vampirlerin önüne geldi.

Grubun lideri gibi gözüken genç vampir önce Demir'e daha sonra Gürkan'a baktı.

" Vaaay namı değer Demir. Kurt kadınların ırzına geçen adam." Dedi. Demir sinirlenip üzerine yürüyecekti. Gürkan kolundan tutup durdurdu. Vampir gülümseyip.

" O kadar sinirli olma. Aramızda bir anlaşma var. Böyle devam edersen bozan taraf siz olacaksınız."

" Ne istiyorsun lan?"

" Sadece bir maç." Vampirin gözü bir anda Gürkan'a takıldı.

" Bu arkadaş kim?" Demir gülümseyip elini Gürkan'ın omzuna attı.

" Tanıştırıyım. Bir asır bütün vampirlerin ırzına geçen kurt adam. Namı değer Kara Ölüm'ün ta kendisi." Bunu duyan vampirin ağzı açık kalmıştı.

" Vay be. Hikayelerini çok duymuştum. Nerdeyse vampir ırkının sonunu getiriyormuş." Demir ağzının içinden.

" Keşke getirseymiş." Dedi.

Karanlık Savaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin