/47/ 480.000TL

5 3 0
                                    

Serkan nasıl ödeyeceklerinin bir yolunu düşünüyordu. Önce miktarı öğrenmeleri lazımdı. Serkan annesine baktı.

" Anne babam işçilere ne kadar maaş ödüyordu."

" Aylık 8.000TL ödüyordu."

" Çiflikte kaç işçi çalışıyor?"

" 5 işçi çalışıyor." Serkan hesaplamaya başladı. Hesapladıktan sonra annesine baktı.

" 480.000TL ödenmesi gerek." Rakamları duyan Yasemin direk kafasını eğdi. Serkan annesinin çenesinden tutup kaldırdı.

" Hemen ümitsizliğe kapılma. Bir yolunu bulabiliriz." Yasemin her şeyin farkındaydı. Çifliğin aylık ne kadar kazandığı belliydi.

" Serkan çiflik aylık 100.000TL kazanıyor. İşçiler ise tek seferde 480.000TL istiyorlar. İşçilerin gitmesi çiflikte işlerin durması demek."

" Anne aylık 100.000 alıyoruz hiç mi birikim yapmadınız." Yasemin kafasını iki yana salladı.

" Hayır Serkan yapmadık." Dedi.

Kara Serkan ve Yasemin'in köşede konuştuğunu görünce ne olduğunu merak etti. Yanına gitse söylemeyeceğini biliyordu. Özel olmasa baş başa konuşmazlardı.

Kara her zaman yanında olan yardımcılarına döndü. Kafasıyla hafifçe işaret etti. Daha sonra diğerleriyle konuşmaya konuya devam etmeye başladı.

Mustafa ormanda yanındakilerle havyan tutmuş beslenmektelerdi. Mustafa'nın beslenmesi bittikten sonra ayağa kalktı. Derin derin nefes alıyordu, ağzı burnu kan olmuştu.

Susuzluğu normale döndüğünde nesef alış verişi normale döndü. Daha sonra etrafına bakınıyordu. Bir yerden insan geçtiğini hissetti Muatafa. Birden havayı koklamaya başladı.

İnsan kanı hiç bir canlıya eş değer değildi. Mustafa etrafına baktı, diğerleri beslenmekle meşguldü. Mustafa yavaşça yanlarından ayrıldı.

Ormanın içinde hızla koşup toprak yolun yanına gelmişti. Tepeye tırmanıp sırtını ağaca yasladı. Kafasını yavaşça ağacın arkasından çıkardı. Toprak yolda spor kıyafetlerini giymiş bir kadın koşuyordu.

Mustafa önce dikkatlice izledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mustafa önce dikkatlice izledi. İçini derin bir şekilde çektikten sonra, arkasından bir vampir koşmaya başladı. Yanından geçerken Mustafa yakasından tutup geriye attı.

Koşu yapan kız hiç bir şeyin farkında değildi. Kulağında kulaklıkla koşu yapmaktaydı.

Vampir yerden kalkıp boynu eğik bir şekilde Mustafa'nın yanına geldi. Mustafa sinirli bir şekilde kafasından tutup kaldırdı. Parmağı ile yolun diğer tarafındaki çalılıkları gösterdi.

Karanlık Savaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin