Aika ennen kuuluisuutta, aika ennen julkisuutta. Aika, jolloin kuusi nuorta lupausta yhdistivät voimansa.
Kuusi miehenalkua tapaavat yllättävän ystävän, tytön, josta kukaan ei tiedä mitään. Elianan elämä Madetojan musiikkilukiossa onkin lähempänä elämänkoulua, kuin lukiota. Muutto yksin uudelle paikkakunnalle voi olla haasteellista, kun lisäksi pitäisi huolehtia opinnoistakin. Teini-ikään kuuluva draama, opinnot ja synkkä muisto menneisyydestä. Ovatko ne tarpeeksi horjuttamaan nuoren raiteiltaan? Ennen niin iloinen, pian niin synkkäsydäminen - nuoruus oon muutosten aikaa, eikö?
Onko synkkyys pysyvä ominaisuus, vai näkyykö tunnelin päässä sittenkin valoa? Eliana on viimein oppinut elämään tässä ja nyt, ajassa ennen huomista. Mutta mihin hintaan? Mihin tilanteisiin se tytön vielä johtaa?
———————
Huomioitavaa:
- Sisältövaroitus! Kuten mun aiempikin kirja, myös tämä tulee sisältämään paljon sellaista, mikä ei välttämättä sovi kaikille. Mahdollisesti häiritsevä sisältö merkitään tutulla ⚠️TW⚠️ merkinnällä luvun alussa.
- Joitain asioita on muutettu. Esimerkiksi se, että muut olivat tutustuneet Aleksiin jo nuorina. Tässä kaikki kuuluvat myös samaan vuosiluokkaan, lukion toiseen. Selvyyden vuoksi kuvailen poikien ulkonäköä enemmän nykyisen ulkonäön, kuin oikean lukioaikaisen ulkonäön perusteella.
- Kirjan pääosassa on Eliana, ei esimerkiksi y/n.
Toivottavasti viihdytte!——————-
Siinä tosiaan pientä infoa mun seuraavaan kirjaan, Aika ennen huomista! Ja sen jälkeen - kuten luvattu - tulossa jatko-osa Sisältä pimeään (joka tulee muuten luultavasti kantamaan nimeä Pimeys jatkuu. Luovaa, tiedän).
Vaikka rustasin sen pidemmän tekstin, täytyy mun vielä sanoa muutama juttu. Oon häkeltynyt, miten hyvän vastaanoton mun ensimmäinen kirja sai! Kiitos teille vielä siitä, ootte mahtavia. Mut esiin nousi myös sellainen asia, jota en ollut osannut oikeastaan edes ajatella. Nimittäin se, että mun kirjoituksista on ollut apua myös muille. On ihan mahtavaa kuulla, että omasta vuodatuksesta ja ajatusten purkamisesta koitui jotain muuta, kuin totaalinen katastrofi. Jokainen sana tuli suoraan sydämestä, ja niin tulee myös jatkossa. Tsemppiä kaikille, jotka tätä lukee <3
Kiitos ja kuitti <3
YOU ARE READING
Sisältä Pimeä || Blind Channel
FanfictionSisältövaroitus! Eveliina on 17-vuotias nuori, jonka perhesuhteet ovat mutkikkaat. Hän joutui muuttamaan Helsingistä Ouluun äitinsä ja tämän uuden miehen kanssa, eikä ongelmille ja vaikeuksille tunnu löytyvän ratkaisua. Eve päätyy tekemään niistä lo...