ریدرای عزیز متاسفانه به خاطر باگ واتپد ترتیب پارت ها بهم خورده، لطفا به ترتیب شماره پارت ها بخونید.
یعنی ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ و همینطوری به ترتیب.توی سکوت از پنجره بزرگ روبه روش به بیرون خیره بود و عمیقا توی فکر بود.
با صدا زده شدن اسمش چشم از منظره ی شهر برداشت و با چشمهای منتظر به فردی که صداش زده بود نگاه کرد.
+ اتریس...افرادی که قراره بفرستن آماده شدن
نیشخندی روی لبای خوش فرمش نشست.
_ پس بلاخره دست به کار شدن؟
+ درسته
درحالی که یک دستش رو پشت کمرش قرار داده بود و با دست دیگه جام شامپاینش رو تکون میداد، برگشت به سمت پنجره بزرگ خونش که تمام شهر رو زیر پاھاش قرار میداد.
_ آماده شید.....بازی داره شروع میشه
+ اینجا میمونید؟
_ نه مقدمات رو فراھم کن برمیگردم عمارت
+ چشم
فردی که اومده بود رفت بیرون تا به دستوراتی که بهش داده شده عمل کنه.
اتریس با لبخند تلخی زمزمه کرد:
_ بالاخره داریم به نقطه ای که باید نزدیک میشم...دوست دارم ببینم چطوری میخواد تموم بشه.
******
با صدای زنگ ساعت به سختی چشم ھاش رو باز کرد، مجموع خوابیدنش توی تمام این ھفته حتی به ده ساعت ھم نمی رسید و حالا دل کندن از تخت خوابش براش به شدت سخت بود. به ھرشکلی بود بلند شد و بعد از دوش چند
دقیقه ای و یک فنجون قهوه که تا حدودی سرحالش آورد، به سمت اداره راه افتاد.تازه وارد اداره شده بود که توسط ھمکارش صدا زده شد.
+ رئیس...رئیس
ایستاد تا بهش برسه...
_ صبح بخیر چیشده؟
+ فرمانده کارتون داره، مثل اینکه پرونده جدیدی قراره بهتون بدن
_ باشه...پس تا من میرم پیش فرمانده به تیمم بگو توی اتاقم جمع بشن.
+ چشم
افسر بعد از احترامی که گذاشت رفت تا به گفته رئیس عمل کنه.
بعد از در زدن و اجازه وارد اتاق شد.
_ صبح بخیر فرمانده...منو خواسته بودید؟
•اره بشین
درحالی که می نشست به چهره جدی فرمانده که کم پیش میومد باھاش مواجه بشه نگاه کرد.
_ اتفاقی افتاده؟؟
•یه پرونده جدید قراره به تو و گروھت داده بشه، ایندفعه دستور من نیست و مستقیم از وزارت رسیده.
YOU ARE READING
ATHERIS (S1)
Actionعنوان: اتــــریس کاپل: ییژان (ییبو تاپ) ژانر: پلیسی - اکشـن - مافیا - هیجانی نویسندگان: ꜰᴀᴛ و ꜱʜɪᴀ افسر جوانی که ماموریت داره با نفوذ به باند آتش سرخ، اون رو متلاشی کنه اما چی میشه اگه همه چیز اونطوری که فکر میکنه پیش نره؟ اگه درست لحظه ای که میت...