سوییت هارتای من سلام.
خب من بلاخره زنده از امتحانام برگشتم و دیروز بعدازظهر، بعد از یک ماه خستگی و فشار درس و دوهفته امتحان پشت سرهم، بلاخره تموم شدن.این سه روز هم کنکور بوده و بلاخره تموم شد درسته؟
یه خسته نباشید گنده و درست حسابی اول به کنکوری های عزیز چون میدونم تحت چه فشار وحشتناکی بودن و بعد هم به بقیه کیوتی ها برای اتمام امتحاناتشون.دلم میخواست یه چیز کوچولو به عنوان کسی که تجربه دو بار کنکور و تحمل اثرات جبران ناپذیرش رو داره بگم. این حرف ها نه شعاره نه حرفای کسی که هیچی نمیدونه. من خودم دوسال سخت و وحشتناک رو تجربه کردم و حرفام از تجربه خودمه.
اول از همه کنکور به هیچ عنوان ارزشش رو نداره که روح و روان و سلامت جسمی خودتون رو به خطر بندازید، چون برای مثال یک دانشجوی پزشکی، وکالت، مهندسی یا هنر (یا هر رشته دیگه) که جسم و روحش اسیب دیده، از یک جایی به بعد فایده نداره. پس اول به خودتون اهمیت بدید و بعد درست تلاش کنید.
دوم اینکه کنکور همه چیز و تنها راه وارد شدن به دانشگاه نیست، یادمه هر دو بار برای اعلام نتایج کنکور، تا مرز سکته پیش میرفتم و متاسفانه اخرش اون چیزی که میخواستم نشد.
ولی این به معنی تموم شدن راه زندگیم نبودم، الان که فکر میکنم خوشحالم که کنکور رو اون رشته ای که مدنظرم بود قبول نشدم. چون الان توی رشته ای درس میخونم که هم با تمام وجودم بهش علاقه مندم و هم استعدادش رو دارم.
پس نتیجه هرچی باشه پا پس نکشید، اگر هدفتون انقدر مقدسه که بازم براش پشت کنکور بمونید هیچ اشکالی نداره، ولی قبلش از عشق بی حدتون به اون هدف مطمئن شید، من اگر به عقب برگردم، اون یک سالی که پشت کنکور موندم، رو نمیموندم.
از طرفی به بقیه و افرادی که نه کنارتونن و نه توی سختی ها، غم ها، نا امیدی ها و تمام حس های بدی که اون مدت تجربه کردید، پشتتون بودن، تصمیم هاتون هیچ ربطی نداره. منظورم دقیقا همون هایی که فقط نیم ساعت بعد از کنکور یا اعلام نتایج پیداشون میشه.
این زندگی شماست و هرتصمیمی که بگیرید محترمه ولی توصیه میکنم حتما با فردی که با تجربس، از خیرخواهیش برای خودتون مطمئنید و به نظرتون اهمیت میده مشورت کنید که خدایی نکرده پشیمون نشید.
و در آخر از تابستونتون نهایت لذت رو ببرید، کارهایی که دوست دارید انجام بدید و چیزهای جدید امتحان کنید. به نتیجه فکر نکنید چون دیگه گذشته و هرچی پیش بیاد راهی برای عوض کردن اون نتیجه ندارید، پس تابستونتونو با فکر به نتیجه خراب نکنید.
البته که امیدوارم به چیزی که براش تلاش کردید برسید و توی تمام مراحل زندگیتون، اول سلامت باشید، دوم لبخند واقعی روی لب هاتون باشه و سوم موفق باشید.اوکی قرار نبود این همه حرف بزنم ولی خب، دلم میخواست این هارو بگم.
حالا این همه حرف زدم که بگم آپ فیک از شنبه به روال عادی خودش یعنی دو روز در هفته برمیگرده، که اگه حمایت ها خوب باشه به سه روز در هفته میرسه. اخرای فصل یکه لطفا حمایت هاتون رو دریغ نکنید که هم فصل دو و هم کلی وانشات و ایمجین با ژانرهای مختلف و ماجراهای جدید براتون دارم.
ببخشید خیلی حرف زدم، دوست دار شما شیا
ESTÁS LEYENDO
ATHERIS (S1)
Acciónعنوان: اتــــریس کاپل: ییژان (ییبو تاپ) ژانر: پلیسی - اکشـن - مافیا - هیجانی نویسندگان: ꜰᴀᴛ و ꜱʜɪᴀ افسر جوانی که ماموریت داره با نفوذ به باند آتش سرخ، اون رو متلاشی کنه اما چی میشه اگه همه چیز اونطوری که فکر میکنه پیش نره؟ اگه درست لحظه ای که میت...