ووت و کامنت یادتون نره کیوتی ها.
صبح که بیدار شد خبری از لوهان و سونگیون نبود. از وقتی حال اتریس خوب نبود همه کارها روی دوش کریس و تائو افتاده بود و طبعیتا کار لوهان و سونگیون هم سنگین تر میشد، پس اینکه زودتر از ییبو بیدار شده باشن و حتی توی اتاق نباشن، چیز تعجب آوری نبود.
از جاش بلند شد و بعد از اینکه آبی به دست و صورتش زد از اتاق بیرون رفت تا اول سری به اتریس بزنه و صبحونه بخوره. با دیدن اینکه اتریس هنوز خوابه وارد اتاق نشد و به اشپزخونه رفت. فعلا کاری برای انجام دادن نداشت پس بهتر بود از وقتش به یک شکلی بهره ببره.
******
سونگیون با دقت مشغول بررسی اطلاعات محموله جدیدی که قرار بود بیاد و ارسال کردن اون ها به صورت نامحسوس به اداره بود، با اینکه ممکن بود مشکوک بشن ولی نمیتونستن از این بار بگذرن.
محمولش مواد مخدر بود و هیچکدوم راضی نمیشدن اجازه بدن وارد کشور و توزیع بشه، اون مواد میتونست خانواده های زیادی رو نابود و افراد زیادی رو به کام مرگ بکشونه.
حتی بعد از مشورتی که با ییبو کرده بودن هم به نتیجه دیگه ای نرسیده بودن و ییبو هم برخلاف صدای محوی که توی مغزش میپیچید و مخالف این کار بود، موافق لو دادن اطلاعات محموله بود. بعد از تموم شدن کارش از پای سیستم بلند و سراغ تائو رفت.
سونگ: من کارم تموم شد
تائو همونطور که با سرعت مشغول هک کردن چیزی بود جوابشو داد.
تائو: مشکلی نبود؟
_ نه همه چی درست بود
+ خیلی خب با لوهان یا کریس تماس بگیر بگو تا 2 ساعت دیگه میتونن برن سراغ محموله
_ چشم
از اتاق بیرون رفت و قبل از تماس گرفتن با کریس به فرمانده اطلاع داد و بعد گفته های تائو رو به کریس رسوند. وقتی نگاهش به تائو میوفتاد احساس بدی توی وجودش پخش میشد.
ولی چاره ای نبود این وظیفشون بود و اونا نباید فراموشش میکردن. حتی اگر مجبور میشدن این وسط احساساتشون رو قربانی وظیفشون بکنن.
******
لوهان به کریس که به سرعت برگه های روی میزش رو بررسی میکرد نگاه کرد.
لو: داری چیکار میکنی؟
کریس: اینا اطلاعات افرادین که وارد باند میشن....دارم بررسی میکنم ببینم میشه اثری از جاسوس پیدا کرد یا نه
_ نتیجه؟
+ هیچی...... رسما هیچی.....حتی اون سرنخی هم که پیدا کردیم به درد نمیخورد. ما تمام افراد رو به طور کامل بررسی میکنیم و از همه چیشون خبر داریم نمیدونم کی جرعت کرده همچین کاری کنه ولی اگه پیداش کنم بلایی سرش میارم آرزوی مرگ کنه
YOU ARE READING
ATHERIS (S1)
Actionعنوان: اتــــریس کاپل: ییژان (ییبو تاپ) ژانر: پلیسی - اکشـن - مافیا - هیجانی نویسندگان: ꜰᴀᴛ و ꜱʜɪᴀ افسر جوانی که ماموریت داره با نفوذ به باند آتش سرخ، اون رو متلاشی کنه اما چی میشه اگه همه چیز اونطوری که فکر میکنه پیش نره؟ اگه درست لحظه ای که میت...