🌹 Sayfa sonundaki küçük yıldızı doldurmayı unutmayınız lütfen.
🌹 Bölüm ile ilgili duygularınızı bölün sonunda belirterek ufacık bir yorum bırakırsanız beni çok mutlu edersiniz.
🌹ALTMIŞ DÖRDÜNCÜ BÖLÜM🌹
Kucağımda birleştirdiğim ellerimle bekleme koltuklarında mutsuzca otururken bakışlarım karşımda endişeyle bir sağa bir sola ilerleyen Deniz'den çekilmiyor gözlerinin kıpkırmızı çatlaklarla şekillendiğine şahit oluyordum. Korkuyordu.... Yaslandığı heybetli çınarı kaybetmekten deli gibi korkuyordu. Korkuyordum babam sayfığın adamı kaybetmekten korkuyordum. Aldığımız nefesler tutulmuş taş kesmişcesine kala kalmışken hepimiz ayrı ayrı çok korkuyorduk. Biz babamızı kaybetmek istemiyorduk.
Karnımı saran parmaklarım hareketlerini hissetmek istercesine yavrumuzun üzerinde gezinirken yanaklarımdan süzülen yaşlara engel olamıyordum. Boğazımdaki iri yumru nefes almama izin vermezken yüreğime oturan bu yük nefes almama izin vermiyordu. Babamdı o... Defalarca kez hayatımı kurtaran, güvenli kollarıyla beni sıkı sıkıya saran babamdı. Beni evlatlarından ayırmayan, evladı sayan babamdı. Burnumun direğinin sızlamasına engel olamazken bakışlarım yükselmiş Deniz'in endişeli bakışlarının üzerimde olduğunu görmüştüm.
Yaşla sulanan gözlerim hızla gözlerinden çekilirken burnumu çekiştirmiş adımlarının vurgusu önüme yaklaşıyordu.
"Ezel'im. Güzel gözlü kadınım..." Önümde küçültüğü bedeni ile avuçları yanaklarıma yaslanmış şefkatliydi dokunuşları.
"Asım abiyi çağırsam sene eve götürse... Birazcık yatsan, biraz dinlensen..."
"Hayır.."
"Ezo'm.""Babam uyanmadan... Kendine gelmeden, gözünü açmadan hiç bir yere gitmem. Gitmeyeceğim. Ben bekleyeceğim. Babam uyanacak ve ben yanında olacağım."
"Karım. Uyanacak babamız ama hamilesin sen. Yavrumuz var karnında. Çok üzüyorsun, yoruyorsun kendini. Hadi dinle beni üzülmeni istemiyorum."
"Gitmeyeceğim... Hiç bir yere gitmeyeceğim Deniz. Şuan yaşıyorsam, bebeğimizle, sağlıkla yanındaysam babamız sayesinde. Gitmeyeceğim. Gitmek istemiyorum Deniz."Yanaklarımdan süzülen ince damlaları parmaklarının ucuyla yok etmiş dudakları alnıma kapanmıştı.
"Peki... Peki güzelim." Çöken bedenini dikkatle doğrultmuş adımları az ilerde duraksayan aşiret kalabalığına yönelmişti. Kasığıma vuran hafif sancı yüzümün buruşmasını sağlarken bebeğimi sıkı sıkıya sarmıştım.
"Yenge sen iyi misin? Su aldıralım mı sana?" Kızların endişeli bakışları yüzümden çekilmezken mırıldanmış kan çanağına dönen gozleriyle ayaklandırdıkları koltuğa geri çökmüşlerdi.
"İyiyim. Var benim suyum. Teşekkür ederim."Tuttuğum cam su sisesinin kapağını açmış titreyen ellerim dudaklarıma yükselmişti. Devran'ın yükselen sesi kalbimin çarpışını hızlandırirken oturduğum yerden zorlukla doğrulmuş adımlarım harekete geçmisti.
"ABİİİ. DOKTOR." Orta yaşlarının sonundaki erkek doktorun önünde duraksayan adımlarımızla elim korkuyla Deniz'in eline uzanmış sıkıca kavramıştı.
"Babam nasıl doktor bey? Ne olmuş kalp krizi mi?"
"Evet tahmininiz gibi Kenan bey tehlikeli bir kalp krizi geçirdi. Atlattı diyebiliriz şimdilik ama yinede yoğun bakımda gözetim altında tutacağız. Ezra hanım şuan yanında.""Tehlike kalmadı yani. Ne zaman görebiliriz babamızı."
"Şuan için bu mümkün değil ama korkmanızı gerektirecek bir şey yok Karan bey. Dediğim gibi bu uzun bir süreç sağlığına, yediğine, içtiğine bundan böyle çok dikkat etmesi, etmeniz gerek. Sıkı bir perhiz bekliyor babanızı."
"Ne zaman görürüz peki?" Sesimin fersiz, cansız çıkmasına engel olamazken doktor beyin gözleri önce yüzümü sonrada bebeğimi bulmuş sakince yanıtlamıştı.
"Bu gün dinlendirmek istiyoruz Ezel hanım. Yarın görebileceğinizi düşünüyorum fakat siz hamilesiniz sanırım. Ne kadarlık?"
"Evet... Sekiz buçuk aylık..."
"Bu kadar ayakta kalmanız, kendini yormanızı doğru bulmuyorum. Dinlenmeniz, istirahat etmeniz bebeğinizin sağlığı için çok daha önemli bu dönemxe. Babanız iyi, bünyesi çok güçlü inanın çok daha iyi olacak korkmayın. Kendinize dikkat edin."
"İyiyim ben. Babamı görmek istiyorum sadece. Onu görürsem çok daha iyi olacağım.
"Göreceksiniz ama bana sorarsanız öncelik siz ve sağlığınız. Geçmiş olsun."
"Teşekkürler Doktor bey. Saolun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRÇIN VE DENİZ |SUSKUN SERİSİ-II
ChickLitKAPAK TASARIMI🗝Sehrialem BİR KADIN DÜŞÜNÜN LÜTFEN . Yüksek bir uçurumun tam ucunda titreyen bedeniyle birlikte göz yaşlarını usul usul dökerken aldığı nefesin nasıl canını yaktığını düşünün. Umudunuzun, hayallerinizin, heveslerinizin tek bir gece...