BÖLÜM SINIRI 200 VOTE+ 450 YORUM
🌹Sayfa sonundaki küçük yıldızı doldurmayı unutmayınız lütfen.
🌹 Bölüm ile ilgili duygularınızı bölün sonunda belirterek ufacık bir yorum bırakırsanız beni çok mutlu edersiniz.
⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤
🌼YİRMİ DÖRDÜNCÜ BÖLÜM🌼
Sertçe çekiştirdiğim burnum ile beraber parmak ucumda tuttuğum peçeteyi gözlerime sürdüğümde yastığıma biraz daha sinmiş hissettiğim boşluğun geçmesini diliyordum. Çok utanıyordum. Çok kötü hissediyorum kendimi.
Beni bırakmış gitmişti. Bir söz dahi etmemiş sadece olmaz demekle yetinmişti. Yanaklarımdan süzülen göz yaşları usul usul yastığa karışırken üzerimdeki ince pikeye biraz daha sarınmış bedenimdeki sebepsiz titeremenin dinmesini bekliyordum.
Kulağıma dolan kapı kolunun çıkardığı sesle bakışlarım oraya çevrildiğinde içeriye girmek istediğini anlamış kapıyı kilitlediğim için derin bir nefesi ciğerlerim ile buluşturmuştum.
"Ezel. Ezel'im aç konuşalım güzelim."Sıkıca kavradığım pikeyi başımın üzerine çektiğimde dudaklarım asla aralanmamış öylece gitmesini bekliyordum.
"Ezel uyumadığını biliyorum. Aç konuşalım. Hadi sevgilim aç şu kapıyı." Küskünce havalanan omuzlarıma engel olamazken neden böyle yaptığımı anlayamıyordum. Ne ara bu kadar kırılgan olmuştum ben?"Ezel son kez söylüyorum aç şu kapıyı. Açmassan ben açacağım bak." Dizlerimi usulca kendime çekerek kavradığım yastığı biraz daha sıkı sarmaladığımda kulağıma uzaklaşan adım sesleri gelmiş dudaklarımdan kaçan kısık hıçkırığa mani olamamıştım.
Neden bu kadar güçsüz olmuştum ben? Neden eskisi gibi olamıyordum. Yumruk yaptığım ellerim ile tırnaklarım tenime geçereken ağzımı yastığa dayamış sesimin duyulmasına engel oluyordum. Kulağıma dolan kilit sesiyle çok geçmeden başımın üzerinde duran pike hızlıca havalanmış küçük kız çocukları gibi yatağın ortasında iki büklüm kala kalmıştım.
Sımsıkı yumduğum gözlerimle öylece uzanırken sert sesini duymuş yatağın ortasına çöken ağırlığını hissetmiştim.
"AÇ GÖZLERİNİ EZEL." Gözlerim asla açılmazken başımın iki yanına koyduğu elleri ile yoğun bakışları yüzümde geziyordu.
"Üçe kadar sayacağım o gözlerini açacaksın. Hemen.Bir
İki"
Kapalı gözlerim usulca aralandığında yutkunarak gözlerimizi birlestirmiş kirpiklerim büyük bir korkuyla titreken belimden kavrayan elleri ile korku dolu çığlığım odada yankılanmış hiç zorlanmadan beni omzuna atarak sırtlanmıstı.
"DENİZZZZ"Baş aşağı durduğum için nemli saçlarım yere doğru salınıyordu. Mutfağa giren adımlarım ile geniş balkona adımladığımda koltuğa beni usulca bırakmış kızaran gözlerime bakarak sertçe konuşmuştu.
"KIPIRDAMIYORSUN BURADAN. HELE AĞLAMAYI AKLINDAN BİLE GEÇİRME. KAHVE YAPACAĞIM. BEKLE BENİ. ALACAĞIM İFADENİ."***
Parmak uçlarımda kavradığım kupayı tereddütle dudaklarıma yaklaştırdığımda üzerimdeki bakışlarını hissediyordum. Titreyen ellerim asla sakinleşmezken iri eli ellerime uzanmıştı. Sıcak kupayı kavrayarak cam sehpanın üzerine bırakmış yumşayan gözlerini gözlerime sabitlemişti.
"Neden yapıyorsun Ezel? Bunu kendine niye yapıyorsun? Bu gözlerinin hali ne güzelim. Nasıl perişan edersin kendini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRÇIN VE DENİZ |SUSKUN SERİSİ-II
Chick-LitKAPAK TASARIMI🗝Sehrialem BİR KADIN DÜŞÜNÜN LÜTFEN . Yüksek bir uçurumun tam ucunda titreyen bedeniyle birlikte göz yaşlarını usul usul dökerken aldığı nefesin nasıl canını yaktığını düşünün. Umudunuzun, hayallerinizin, heveslerinizin tek bir gece...