🌹MUTLU SONSUZ🌹

1.3K 83 26
                                    

Sevgili Ailem diye başlamak istiyorum öncelikle cünkü artık benim bir ailemde sizlersiniz. Ailem kadar kıymetlisiniz her biriniz gözümde. Bu kurgular, yayınladığım her bölüm benim emek vererek, özenle, sabırla büyüttüğüm çocuğum gibi. Severek, isteyerek ve gönülden yapıyorum bunu...

Hırçın ve Deniz adeta coğu satırına kendimi döktüğum bir kitap oldu. Satırlarca ağladığım, dakikalarca gözümde canlandırdıkça kahrolduğum bölümler oldu. Ezel her yıkıldığında ona Deniz gibi yaşlı gözlerle baktım. Her pes ettiğinde yeniden kalkacak kuvveti yine ben aşıladım ona... Bu kitap, buradaki karakterler benim için çok derin, çok başka. Anlamı satırlarca sürebilir.

Ezel sizler gibi benimde nadide çiçeğim oldu. Sizler gibi Deniz gözlü bir adam aradı gözlerim hep. Sevmenin aksine saygı, hörmet diledim hep.. Sizlerin sorduğu gibi varmı böyle sevilmek, sahiplenilmek dedim... Cevapsız kalan bir yığın soru...

Bir hokayemiz de nihayet mutlu sonsuzlar kervanına katıldı.. Çok mutluyum, aslında değişiğim.. Dokunsalar ağlarım belkide bilmiyorum ama hakkıyla yapabilmenin gururunu yaşıyorum.... Sizinle aynı satırlarda aynı göz yaşlarıyla nemlendi yanaklarımız hakkınızı helal edin. Üzdüysem, kırdıysam affola...

Yok yok! Bu bir veda asla değil daha yeni başlıyoruz. Ben yine çok güzen seven adamlar, gücünü yüreğinde saklayan kadınlar yazmaya devam edeceğim takipte kalmanızı çok isterim.

Çıktiğım bu yolda varlığınızı hep yanımda, yakınımda hissettim var olun. Sizleri seviyorum söyleyin bakayım sizlerde seviyormusunuz beni?

Gelecek bölümde görüşmek üzere demeyi çok arzu ederdim fakat tadında kalması gerektiğini düşünüyorum. Yıkılsakta, günün sonunda mağlup olsakta Ezel gibi küllerimizden doğarak yeni ve yeniden var oluruz biz.... Kendinize dikkat edin görüşürüz. Sizleri seviyorum....

ÇOK SEVİYORUM...

Ha bu arada unutmadan profilimden kolayca bulabileceğiniz Berzan Ağa adlı bir kurgu yazıyorum daha çok başındayım aşağıya kapak resmini bırakıyorum koşun koşun gelin.... ÖPÜLDÜNÜZ...

 ÖPÜLDÜNÜZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HIRÇIN VE DENİZ |SUSKUN SERİSİ-IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin