🌹ON BEŞİNCİ BÖLÜM🌹

5.5K 435 234
                                    

🌹Sayfa sonundaki küçük yıldızı doldurmayı unutmayınız lütfen.

🌹 Bölüm ile ilgili duygularınızı bölün sonunda belirterek ufacık bir yorum bırakırsanız beni çok mutlu edersiniz.

⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤⛤

🌼 ON BEŞİNCİ BÖLÜM🌼

Bedenim derin ve huzurlu bir uyku ile çepeçevre sarılmışken bir birine yapışan göz kapaklarımı usulca kırpıştırmış, burnuma dolan mest edici erkeksi kokuyla bilincim yavaş yavaş gün yüzüne çıkmıya başlamıştı. .

Yüz üstü duran bedenimi hareketlendirerek geniş yatakta sırt üstü döndüğümde hafifçe doğrularak sırtımı yatak başlığına yaslamış, parmaklarımı bir birine karışan saçlarımın arasına daldırmıştım.

Uyku mahmuru bakışlarım geniş çatı katında gezerken gözlerim komodinin üzerinde duran krem renk triko elbiseyi bulmuş içime derin bir soluk çekerek çıplak bacaklarımı yataktan sarkıtmıştım.

Usul adımlarla ulaşlığım ferah banyoda elimi yüzümü yıkadığım da banyo dolabının üzerindeki beyaz gömlek dikkatimi çekmiş adımlarım hemen önünde son bulmuştu. Burnuma yasladığım gömlek buram buram Deniz kokarken gözlerimi kapattığımdan ise bir haberdim.

Sahi ben sevda nedir bilmezken nasıl bu kadar sevdalana bilmiştim ona? Elimdeki gömleği tekrar eski yerine koyarak odaya geri döndüğümde aklıma dün gece gelmiş baş parmağım usulca dudaklarıma yükselmişti.

Hala daha sıcak dudaklarının verdiği o hazzı yakınımda hissederken aklım ise söylediklerindeydi. Ne demek istemişti o sahi? Bu oyun son bulalı çok oldu ne demekti?

Allah'ım ne delilik yoksa oda beni seviyor muydu? Dudaklarıma yerleşen güzel tebessüm ile yumuşak yorganı kenara çektiğim de çarşafı güzelce yaymış hemen ardından ise koyu renk yorganı biçimlice geniş yatağa sermiştim.

Ayağımdaki botlarımın çıkardığı tok ses ile bahçeye inen merdivenlerden inerken Deniz'i elindeki büyük kupayla cam verandaya girerken görmüş adımlarım kendiliğinden o yöne ilerlemişti. Beni gece yarısı kollarının arasından sıyırışını ve yanımdan kalkışını hayal meyal hatırlarken içimi çekmeden edemedim.

Cam verandaya attığım adım ile birlikte bakışları anında beni bulduğun da bir hayli uzun bedeni ile ayaklanmış beni kollarının arasına alarak kaşımdaki minik yaranın üzerine dudaklarını bastırmıştı.
"Günaydın güzelim. Nasıl uyuyabildin mi rahat? "

Oturduğu yüksek sedire beni de çektiğinde önüme gelen saç buklelerimi kulağımın arkasına sıkıştırmış gülümseyerek konuşmuştum.
"Evet çok güzel uyumuşum. Herkes nerede? Ben çok mu uyudum yoksa. Ayıp oldu demi? "

"Şhhhh sakın ol yavaş yavaş ayaklanıyor herkes. Annem mutfakta kızlarda iner yanına şimdi."
"Mutfak ne tarafta bende gideyim." Tuttuğu fincandan büyük bir yudum aldığında erkeksi sesini duymuş tebessüm etmiştim.
"Boşver otur sen yanımda hem hiç mi özlemedin beni?"

HIRÇIN VE DENİZ |SUSKUN SERİSİ-IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin