🌹KIRK ÜÇÜNCÜ BÖLÜM🌹

2.8K 225 112
                                    

21.05.2021

🌹 Sayfa sonundaki küçük yıldızı doldurmayı unutmayınız lütfen.

🌹 Bölüm ile ilgili duygularınızı bölün sonunda belirterek ufacık bir yorum bırakırsanız beni çok mutlu edersiniz.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🌹 KIRK ÜÇÜNCÜ BÖLÜM🌹

Bedenime geçirdiğim beyaz bornozumun ardından ıslak saçlarımı ufak bir baş havlusuyla gizlemiş ayrılmıştım usulca geniş banyodan. Bedenim tatlı bir telaşa kapılmışken yönüm giyinme odasına çevrilmişti. Deniz uzun boy aynasının önünde eliyle dağınık saçlarını şekillendirirken aynadaki yansıması beni bulmuş hareketlendirmişti bedenimi.
"Güzelim. Günaydın."

Yanına doğru ilerlettiğim bedenimle kolu vakit kaybetmeden belime dolanmış bedenim bedenine yaslanmıştı.
"Günaydın sen hazırlanmışsın bile çok mu oyalandım ben."
"Yok ben hızlı davrandım hadi hazırlan sende çabucak, sınav saati geliyor acele et."
"Hı hı geliyorum hemen." Yanaklarımda kala kalan elleri ile dudakları hafif bir tutkuyla dudaklarıma çarpmış minik bir öpücükle odamıza doğru adımlamıştı.

Elbiselerimin olduğu askılara çevrilen bakışlarımla kararsızlık yaşarken Deniz'in sesini duymuş tebessümle iki yana kıvrılmıştı dudaklarım.
"Ezel'im hava şimdiden çok sıcak ona göre hazırlan istersen bunalımaya gerek yok."
"Tamam canım."
"Ben iniyorum çok geç kalma olur mu?"
"Peki! Sadece on dakikaya yanındayım hayatım."

Kapının kapanma sesi kulağıma dolarken askıda duran beyaz yakalı elbisemi kavramış arkamda duran pufun üzerine atmıştım. Seçtiğim çamaşırlarımı vakit kaybetmeden bedenime geçirmiş başımdaki nemli havludan kurtularak elbiseyi vakit kaybetmeden giyinmiş aynadaki aksimi bulmuştu gözlerim. Hafifçe çekiştirdiğim elbisem dizlerimin biraz yukarısına kadar uzanırken çok hoş duruyordum.

Hafif dalgalarla şekillendirdiğim saçlarımın bir kısmını başımın üzerinde hafifçe topuz yapmış geriye kalan kısmının ise omuzlarımdan belime doğru uzamasını sağlamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hafif dalgalarla şekillendirdiğim saçlarımın bir kısmını başımın üzerinde hafifçe topuz yapmış geriye kalan kısmının ise omuzlarımdan belime doğru uzamasını sağlamıştım. Yüzüme oldukça sade ve hafif bir makyaj hakimken kalbim göğüs kafesimde bir kuş misali çırpınıyordu. Bütün imkansızlıklara, bütün zorluklara rağmen koca bir yıl boyunca verdiğim savaşı bu gün inşallah nihayete erdirecektim.

Hayallerim, hedeflerim, umutlarım geride bıraktığım ne varsa Allah'ın izniyle bu gün kazanacaktım onları tekrardan. Ayaklarımın üzerinde başlı başına kendine güvenen bir kadın olacak hiç kimseye muhtaç olmayacaktım. Tuttuğum ufak cüzdanın içerisine bir kaç kalem ve silgi koymuş sınav giriş belgemi almayı unutmamıştım. Olacaktı.... Olmak zorundaydı. Başka bir çaresi yoktu. Masamın üzerindeki kitaplara çevrilen bakışlarımla göğsüm kaba bir solukla kabarmış gözlerim büyük bir ihtiyaçla kapanmıştı.
"Allah'ım sen yardım et, sen güç ver bana."

HIRÇIN VE DENİZ |SUSKUN SERİSİ-IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin