Bol libidolu bir bölümden herkese merhaba bdfhsgjd nasılsınız?
Bölüm günümüz yarındı aslında ama genel olarak morallerin bozuk olduğunu görünce bugün atmak istedim.
Bölümü severek yazdım, umarım siz de beğenirsiniz.
İyi okumalar.
(İtalik olanlar hot 😈🔥)
💜🧚🏼♀️
Doruk yavaşça açtığı kapıyı aynı yavaşlıkla kapattıktan sonra içeri girecekken güler yüzüyle gelen Asiye, önünde durdu ve aralarındaki mesafeyi kapattı birkaç küçük adımla. Kollarını Doruk'a sararken "Hoş geldin sevgilim." dedi güler yüzüyle. Parmak uçlarında yükselip yanağına küçük bir öpücük bıraktığında ondan uzaklaşan Doruk'a kaşlarını çatarak baktı.
"Ne oldu?" diye sorduğunda Doruk kollarını, beline sararken "Bu ne güzel karşılama karıcığım." dedi gülümseyerek. "Ben diyorum ki, ben çıkıp tekrar geleyim, sen de tekrar karşıla beni."
Asiye gülerek "Yani duyan da seni ilk defa öpüyorum sanacak Doruk." deyince "Farklı olduğunu mu sanıyorsun?" diye cevap verdi Doruk. "Beni her öpüşünde ilk öpüşünmüş gibi atıyor kalbim, yine öyle heyecanlanıyorum." Beline sarılı kollarıyla Asiye'yi biraz daha kendine çektikten sonra "Her şey değişti Asiye." dedi. "Bak aradan 13 yıl geçti. Evliyiz, çocuklarımız var. Ama bana hissettirdiğin şeyler hiç değişmedi. Her bir gülüşün çiçek açtırıyor içimde."
Asiye'nin yüzünde oluşan gülümseme, Doruk'un da gülümsemesine sebep olurken kısa bir anlığına birleştirdi dudaklarını. Dudakları birbirinden koptuktan sonra Asiye'nin yüzündeki gülümsemeyi sevdi başparmağı ile ve eğilip bir öpücük de yanağına bıraktı.
Gülen gözleri buluştuğunda "Çocuklarımız var, demişken..." diye konuşmaya başladı Doruk. "Genlerimizin harika birleşiminin sonucu olan çocuklarımız nerede?" Asiye gülerek "O ne öyle ya?" deyince "Niye gülüyorsun ki? Ya bizim çocuklarımızın DNA'sı bile bir farklı eşlemiş sanki kendini, baksana güzelliklerine." diye cevap verdi Doruk.
Asiye, ona güldükten sonra "Rüya'nın odasındalar." diye cevap verdi az önceki sorusuna. "Aybike, bebeğiyle nasıl oyunlar oynayacağının provasını yapacakmış da." "Peki neden bunun için bizim çocuklarımızı kullanıyor? Kobay mı benim yavrularım? Çocuğu yaparken Rüya ve Umut'a mı güvenmişler?"
"Doruk abartma sevgilim, alt tarafı birkaç oyun oynayacaklar. Umut'un uyku saati geldi sayılır zaten, Rüya da seni görünce Aybike'yi bırakır." "Canım kızım benim ya, dur ben bir yanına gideyim. Umut'u da alıp Aybike'yi yanına gönderirim." "Delisin sen ya." "Ne alakası var ya? Aybike hamile ya yorulmasın diye şey ettim." "Aynen, kesin ondan şey etmişsindir. Neyse, git hadi."
💜🧚🏼♀️
Odadan içeri girdiğinde sırtını yatak başlığına dayamış, kitap okuyan Asiye'ye gülümseyerek baktı Doruk. Yatakta yanına çöktükten sonra "Rüya, anlattığım masalı beğenmedi." dedi sırtını onun gibi başlığa dayarken. "Prens ve prensesin masalı çok sıkıcıymış, o perileri severmiş."
Gülerek söylediği şeye karşılık elindeki kitabı kapatıp Doruk'a döndü Asiye. "Sen ne yaptın peki? Çocuğuma trip atmadın Doruk, değil mi?" "Bizim peri masalımızı anlattım." Doruk'un verdiği cevapla yüzünde bir gülümseme oluşurken "Bu, benim bildiğim en güzel masal ve bizim çocuklarımız her şeyin en güzelini hak ediyor." diye devam etti Doruk.
Asiye, gözlerine yuva yapan aşkla Doruk'a bakarken yanağına bir öpücük bıraktı Doruk. Küçük öpücüğünün ardından dudaklarını biraz aşağı indirip Asiye'nin dudaklarıyla buluşturduğunda gülümsediğini hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leukemia ✓
FanfictionAsDor ama anne ve baba... AsDor ama aşık, tutkulu, inatçı ve savaşçı... AsDor ama bu sefer "Hayat Gibi" Dram, entrika ve tabi ki aşk, sevgi, umut... Onlar şarkılarını söylerken(?) siz de eşlik etmeye ne dersiniz? "Küçük civcivim, güzel kızım..." 💜�...