Ⓨⓞⓤⓡ ⓅⓄⓋ
Ahogy beesünk az ajtón, a lábammal rúgom be magunk mögött. A kezeimet Eren nyaka köré fonom, hogy minél közelebb húzzam őt magamhoz, az ujjaimmal pedig a hajával babrálok. Egy egyszerű mozdulattal kihúzom a tincsei közül a gumit és a földre dobom. A tettemre felmordul és az ajkamba harap.- Ha ezt csinálod, mindig szex lesz - suttogja egy kéjes mosollyal és végignyal az ajkain, miközben a szemembe néz. Halkan levegő után kapok, mert képtelen vagyok máshová nézni csak rá, miközben a kezei sietve keresik meg a pólóm alját, hogy megszabadítson tőle. A falnak tol, nehogy hátraessek, aztán lehúzza rólam és a földre dobja a fehér felsőmet. Egy pillanatig furcsán néz a sportmelltartómra, aztán felpillant rám. - Te is játszani akartál ma?
Félredöntöm a fejemet, hogy több helyet adjak a melleim között mozgó ujjainak. Igyekszik minél gyorsabban kicipzárazni a zavaró melltartót.
- Igen, de végül úgy döntöttem, hogy ez a te nagy alkalmad... - kicsi sóhajtok, amikor ez a ruhadarabom is a földre esik. Eren az egyik kezébe veszi a mellem és lassan végigsimít rajta. Hagyom, hogy a pilláim elnehezüljenek az érzéstől és a borzongástól, amit ez az egyszerű gesztus okozott. A fejemet a falnak támasztom, amikor megérzem, a forró száját a bőrömön. Halkan nyögök és próbálom minél közelebb húzni magamhoz a fejét, miközben lassan simogatja a bimbómat a nyelvével.
A másik kezével közelebb húzza magához a csípőmet, így teljesen a hasának simulok és az anyagon keresztül is érzem, mennyire forró a bőre. Ez csak még tovább izgat, ezért sürgetően előre nyomom a mellkasam és remegő kézzel keresem az ő pólója alját is.
Nem tudok elnyomni egy halk sikolyt, amikor Eren óvatosan megharapja a mellem, aztán megszívja. Belemosolyog a cselekedetébe, aztán hagyja, hogy leszedjem róla a pólóját. Elkapja a csuklóimat, összefogja őket és a fejem fölé szorítja.
- Itt akarlak - suttog halkan és a nyelvét lassan végighúzza a nyakamon. A hátam továbbra is a hideg falnak nyomódik, de egyáltalán nem érdekel, mert bármit megtennék, hogy minél gyorsabban megkapjam azt, amire vágyom. - Ugye nincs ellenvetésed? - vigyorodik el lustán, mielőtt összeszorítaná a fogait a bőröm körül. A fájdalom kellemes bizsergésként hat csak, mert teljesen ködös az agyam. Erősen meghúzom a haját, amire egy elégedett morgással válaszol és lassan leenged a földre, hogy le tudja húzni rólam a nadrágot is. Amikor szembe találja magát a fehérneműmmel, lassan felnéz rám. - Ez passzol a melltartóval.
Elpirulok, mert nem hittem, hogy észre fogja venni. Félénk mosollyal bólintok, ő pedig nyugtázza, hogy valószínűleg teljesítette a "barátnőm divatos és ezt értékelni kell" napirendi pontot.
- Akkor nem választom el őket egymástól - hagyja rám és az ujját a bugyimba akasztva kezdi lefelé húzni azt. - Nagyon kérlek, ne zárd össze a lábad a fejem körül, amikor majd kinyallak, jó?
Döbbenten nézek le rá, amit ő egy pimasz mosollyal vesz tudomásul, mielőtt a bugyit is a többi ruhám közé dobja.
- Mit..?
- Úgy nem hallom, ha nyögsz, ha a combod a fülemen van. Bár... - kicsit beharapja az ajkát és néhány másodpercig csak néz rám, mintha valami lepörögne a szemei előtt. Nehezen nyel egyet és hirtelen felkapja az egyik lábam és a vállára akasztja a térdhajlatomnál fogva, így a feje kényelmesen odafér a már teljesen fedetlen nőiességemhez. Végigszalad a hátamon a hideg, amikor rájövök, hogy mennyire kiszolgáltatott vagyok és ezt mennyire élvezem. Remegve várom, hogy végre érezhessem magamon a nyelvét.
Amikor megérzem az összetéveszthetetlen, forró puhaságot, felszakad belőlem egy kéjes nyögés és újra erősen meghúzom a haját. A tettemet halk morgással fogadja, ami vibrál a bőrömön és ettől csak még többet akarok. Felé lököm a csípőm és próbálom még közelebb húzni a fejét.
YOU ARE READING
ᴡɪʟʟ ʏᴏᴜ ʙᴇ ᴍʏ ꜰʀᴇᴇᴅᴏᴍ/ ᴬᵒᵀ
Fanfiction𝐍𝐞𝐦 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧 𝐬𝐫𝐚́𝐜𝐛𝐨́𝐥 𝐥𝐞𝐬𝐳 𝐚𝐳 𝐚𝐳 𝐚́𝐥𝐨𝐦𝐩𝐚𝐬𝐢, 𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲𝐞𝐭 𝐞𝐠𝐲 𝐥𝐚́𝐧𝐲 𝐞𝐥𝐤𝐞́𝐩𝐳𝐞𝐥 𝐦𝐚𝐠𝐚́𝐧𝐚𝐤 𝐞́𝐬 𝐄𝐫𝐞𝐧 𝐉𝐚𝐞𝐠𝐞𝐫 𝐞𝐠𝐲𝐞𝐧𝐞𝐬𝐞𝐧 𝐚 𝐬𝐳𝐨̈𝐠𝐞𝐬 𝐞𝐥𝐥𝐞𝐧𝐭𝐞́𝐭𝐞 𝐞𝐧𝐧𝐞𝐤, 𝐦𝐞́𝐠𝐢𝐬...