Ⓨⓞⓤⓡ ⓅⓄⓋ
- Akkor két fős csapatok? - dugja ki Sasha a fejét az étlapból.- Dikksu, még nem is játszottunk, vagy valami! - kiált fel Connie. - Nem lehetsz máris éhes!
- De az vagyok - feleli sértődötten Sasha. - Mire kihozzák, még éhesebb leszek. Két fős csapatok?
- Az kevés - rázza a fejét Jean. Idő közben csatlakozott hozzánk, és eddig nagyon kellemes volt a társasága. Élénk és közvetlen, ráadásul él benne a harciszellem. - Három pályánk van. Három fős csapatok kellenek, mert kilencen vagyunk.
- STIP-STOP CONNIE! - sikolt fel Sasha. Ymir határozottan maga felé húzza Historiát.
- Nos, én a hölgyekkel szeretnék lenni - vigyorog Jean, de Ymir összehúzza a szemét.
- Ki van zárva. [T/N] lesz velünk - mutat rám erélyesen, én pedig vállat vonok, odacsoszogok hozzájuk és hagyom, hogy Historia megöleljen üdvözlésként.
- Gyere, Armin, legyél velünk - néz a fiúra Mikasa, így Jean helye Sasha és Connie párosa mellett lesz, de máris úgy vigyorognak egymásra, mintha régi ismerősök volnának.
- Mik a szabályok? - néz körbe Connie érdeklődve. - Addig vagyok meg, hogy gurigatom a golyót.
Megjegyzése után a röhögés végig szalad a csapaton, aztán mindenki egymásra néz, hogy ki lesz a kistanár, aki megadja, mi merre hány méter. Végül, mint tiszteletbeli munkatárs, Jean kapja a szerepet. Néhány pillanat múlva összeszedi a gondolatait és beszélni kezd.
- A játék tíz körből áll, minden körben kétszer guríthatsz és az elért pontszámot a feldöntött bábuk száma adja. Ha gurításkor túllépsz a jelzővonalon, nem jár pont - elgondolkodik, mit tudna még mondani. - Asszem, ennyi. A kijelző mutatja, hol tartunk. Az a csapat nyer, akinek több pontja van a tíz kör után.
- Ronggyá verjük őket - mormol Ymir nekünk, amire helyeslő bólogatást kap válaszul.
- Csatakiáltás, egy, kettő, három... KRUMPLIIIIK! - ordítja Sasha, Connie és Jean, miközben az öklüket az ég felé rázzák.
Mindenki a saját pályájához ugrik és egymás után vágnak neki a bábudöntögetésnek. Én előre engedem Ymirt és Historiát, addig letelepedek a kanapéra és csendben iszogatom a forraltbort.
Mikasáék csapatába éppen Mikasa gurít - és mit ad Isten, tarol -, Connie-éknál Sasha gurít, fél lábon állva, a kezeit maga mellé húzva, mint egy madár, várja, hogy a golyó hány bábut eszed le. Nálunk Ymir éppen Historiának mutatja meg, hogyan is kell megfogni a bowling golyót. Azt nekem sem lenne rossz tudni. Életemben egyszer bowlingoztam, akkor is majdnem katasztrófa lett belőle, úgyhogy szükségem lehet egy kis segítségre, mielőtt romba döntöm a klubot.
- Ymir! Bement! Sikerült! - kiált Historia boldogan, ahogy a golyó levisz neki három bábut. Ymir cseppet sem tapintatosan megdicséri a lányt, aztán Historia újra gurít, majd Ymirnek adja át a terepet.
- Elég elveszett az arcod - hallom meg magam mellől Eren hangját. - Tudod egyáltalán, hogy hogyan kell játszani?
Lenyelem a kortyot, ami a számban van, csak aztán fordítom felé az arcomat.
- Fogalmam sincs - felelem őszintén, ami láthatóan meglepi. - De majd összehozok valamit.
Nem válaszol, csak a szájához emeli a poharát és iszik belőle. Az üveg mögött átlátszó folyadék lötyög, ami miatt képtelen vagyok fékezni a nyelvemet.
- Vizespohárból iszod a pálinkát?
A szeme rám villan és határozottan úgy látom, hogy szórakoztatja őt az, ahogy próbálok fogást találni rajta.
KAMU SEDANG MEMBACA
ᴡɪʟʟ ʏᴏᴜ ʙᴇ ᴍʏ ꜰʀᴇᴇᴅᴏᴍ/ ᴬᵒᵀ
Fiksi Penggemar𝐍𝐞𝐦 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧 𝐬𝐫𝐚́𝐜𝐛𝐨́𝐥 𝐥𝐞𝐬𝐳 𝐚𝐳 𝐚𝐳 𝐚́𝐥𝐨𝐦𝐩𝐚𝐬𝐢, 𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲𝐞𝐭 𝐞𝐠𝐲 𝐥𝐚́𝐧𝐲 𝐞𝐥𝐤𝐞́𝐩𝐳𝐞𝐥 𝐦𝐚𝐠𝐚́𝐧𝐚𝐤 𝐞́𝐬 𝐄𝐫𝐞𝐧 𝐉𝐚𝐞𝐠𝐞𝐫 𝐞𝐠𝐲𝐞𝐧𝐞𝐬𝐞𝐧 𝐚 𝐬𝐳𝐨̈𝐠𝐞𝐬 𝐞𝐥𝐥𝐞𝐧𝐭𝐞́𝐭𝐞 𝐞𝐧𝐧𝐞𝐤, 𝐦𝐞́𝐠𝐢𝐬...