Ⓔⓡⓔⓝ'ⓢ ⓟⓞⓥ
ꜱ3 ᴇʀᴇɴ– Nem kell segítség! – durván odébb lököm Mikasa felém nyúló kezét. Tudom, hogy ő az, mert az otromba szökik az illata. És azt is tudom, hogy Armin előbb megkérdezné, hogy szükségem van e rá.
– Neki fogsz menni valaminek – Mikasa keze előbb balról érkezett, de a hangja most már jobbról szól. Fogalmam sincs, mit fontoskodik körülöttem.
– Így jártam – mormolom magam elé bosszúsan és teszek egy bizonytalan lépést valamerre, de a lábfejem beleütközik valamibe. – Merre van az ajtó?!
Mikasa szó nélkül karol belém és húz el azt hiszem, jobbra, hogy irányba tegyen.
– Bekísérlek.
– Nem kell. Csak azt mondd, merre van az ajtó!
– Pont előtted. Az orvos szerint ez csak átmeneti vakság.
– Átmenetileg sem akarok rád támaszkodni mindenben – rázom a fejem, de rögtön megbánom, mert már nem tudom, merre vagyok előre.
– Nekem igazán nem teher – erősödik halkan Mikasa és hallom, ahogy kinyitja az ajtót.
– Nem érdekel. Csukd vissza! - fortyanok fel. Nem érkezik válasz, csak egy finom rántás a kezemtől, hogy induljak el valamerre. Makacsul ragaszkodom az addig helyemhez. – Csukd vissza, én akarom kinyitni!
– De hát nem is tudod, merre van a kilincs.
– Megoldom, ha hagyod, hogy megpróbáljam – csikorgatom a fogamat. A következő pillanatban hallom, ahogy kattan a kilincs nyelve. – Ne segíts – mormolom és kinyújtom előre a kezemet. Tulajdonképpen használhatnám a botot, amit kaptam, de azzal szerintem úgy néznék ki, mint valami botsáska.
Az ujjaim csak a semmit markolják, én pedig egyre idegesebb leszek, mert tudom, hogy Mikasa figyel engem. Érzem, ahogy bizsereg a bőröm a tekintete miatt – a rossz értelemben.
Teszek egy újabb lépést előre, tovább keresgélek, közben próbálok arra figyelni, hogy legalább a légzésem valamennyire egyenletes maradjon. Gyűlölöm, hogy minden sötét körülöttem. Kiszolgáltatott vagyok és a vége pontosan az lesz, amit Mikasa jósolgat. Rá kell majd hagyatkoznom. Szerinte szükségem van rá még ahhoz is, hogy fogat mossak.A hideg megrángatja a testemet, ahogy végig fut a hátamon. Személyes kudarc volna, ha nem tudnám lerázni Mikasát – pontosabban az, ha nem lennék képes egyedül kinyitni egy ajtót. Megelégelve a saját pipogyaságomat török előre, teszek két nagy lépést, olyan határozottan, ahogy csak tőlem telik, ezzel bezárva a távolságot köztem és az ajtó között. A fejem hangosan koppan a falapon, belőlem pedig feltör egy kurvaanyázás.
– Segítek-
– Nem! Megtaláltam, nem?! – dühöngök és belekapaszkodok a kilincsbe, hogy feltépjem az ajtót. Annak ellenére, hogy az ajtó lapja újra erősen fejbe vág, úgy vonulok be a terembe, mintha legalábbis tudnám, merre megyek. De nem baj, ez a kis siker is siker. Segítség mentes siker. Lassan már más rágja meg helyettem az kaját is... – Jó napot! – ez a köszönés sokkal agresszívabb lett, mint akartam, de legalább köszöntem, ez is valami.
Néhány köhögés és motoszkálás hallatszik, így arra fordítom a fejemet.
– Eren vagyok – próbálok magabiztos lenni, de úgy érzem magam hirtelen, mint egy macska, amelyik az oroszlánnak nyávog. – Jaeger. Eren Jaeger.
Újabb néma csend. Hirtelen az az érzés kerít hatalmába, hogy egy teljesen rossz terembe jöttem.
– Az anonim szexfüggőkhöz jöttél? – kérdezi valaki. Mély, fiatal hangja van, kicsit töri a nyelvet, de magabiztosan beszel. Lángba borul az arcom.
– Én..? Dehogyis!
– Jó, mert ez nem az.
Halk nevetés fut végig a termen. Érzem, hogy az izzadság végig folyik a hátamon.
– Te is vaksi vagy?
– Aha... – felelm bizonytalanul.
– Az király. De nyugodtan fordulj felénk – hallom, hogy vigyorog, és újabb nevetés szalad át a bentlévők között. – Arra az ablak van. Úgy. Most jó. Le is ülhetsz közénk.
Léptek alatt csikorog a fa padló, aztán egy határozott kéz belémkarol és húzni kezd valamerre, végül lenyom egy székre. Eszemben sincs ellenkezni, annyira lehengerlő volt az, ahogy vezetett.
– Köszönöm – motyogom esetlenül. Hirtelen midnennél jobban látni akarom a körülöttem lévők arcát.
– Te voltál, akit vártunk. A lány veled van?
– Hogy néz ki?
– Fekete haj, piros sál.
– Velem. De kintről van velem.
– De én..! – hallom, ahogy Mikasa megint ellenkezni akar. Összébb húzom magam a széken egy kicsit. Akarom is, hogy Mikasa ne legyen körülöttem, de most, hogy tényleg ketté fogunk válni, valami furcsa nyugtalanság költözik a testembe. A tenyerem bizseregni kezd.
– Nem igazán lehetnek bent külsősök a megbeszélésen.
– Jó, de Eren-
– Hé, szivi! Tessék már kimenni a fenébe! – szól balról egy srác. Hangja alapján velem egykorú.
– Köszönöm, Jean, hogy ismét a segítségemre sietsz – sóhajt a szószóló, aztán rövid úton kikíséri Mikasát a teremből, végül visszajön közénk és leül, tőlem néhány székkel jobbra.
Ez a kis gyűlés egyezerre ígérkezik érdekesnek, jónak, izgalmasnak és rémisztőnek. Végre kapok levegőt és senki sem válaszol helyettem, mégis egyedül érzem magam a sok ismeretlen hang és illat gyűrűjében. Az igaz, hogy továbbra sem látok semmit, de most talán lesz alkalmam kicsit jobban megbékélni a jelenlegi helyzetemmel. Összességében, elégedett vagyok.
YOU ARE READING
ᴡɪʟʟ ʏᴏᴜ ʙᴇ ᴍʏ ꜰʀᴇᴇᴅᴏᴍ/ ᴬᵒᵀ
Fanfiction𝐍𝐞𝐦 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧 𝐬𝐫𝐚́𝐜𝐛𝐨́𝐥 𝐥𝐞𝐬𝐳 𝐚𝐳 𝐚𝐳 𝐚́𝐥𝐨𝐦𝐩𝐚𝐬𝐢, 𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲𝐞𝐭 𝐞𝐠𝐲 𝐥𝐚́𝐧𝐲 𝐞𝐥𝐤𝐞́𝐩𝐳𝐞𝐥 𝐦𝐚𝐠𝐚́𝐧𝐚𝐤 𝐞́𝐬 𝐄𝐫𝐞𝐧 𝐉𝐚𝐞𝐠𝐞𝐫 𝐞𝐠𝐲𝐞𝐧𝐞𝐬𝐞𝐧 𝐚 𝐬𝐳𝐨̈𝐠𝐞𝐬 𝐞𝐥𝐥𝐞𝐧𝐭𝐞́𝐭𝐞 𝐞𝐧𝐧𝐞𝐤, 𝐦𝐞́𝐠𝐢𝐬...