Okulun hiç sevmediğim merdivenlerini hızlı adımlarla indim.
"Gece! Dursana." Diyen sesle durdum. Arkamda ki Emir'i görmemle yalandan göz devirdim.
"Sen yine geldin mi?" Dedim gülerek.
"Geldim kör müsün?" Dediğinde güldük. "Nereye gidiyorsun?"
"Eve geçecektim ama bir kahve içebiliriz." Dedim göz kırparak.
"Olur, hayatım ya." Dedi beni omzumun altına aldığında beraber okulun kapısından çıktık.
Bahçe kapısında gördüğüm tanıdık araba ile biraz duraksadım.
Beni kısıtlamayacaklarını söylemişlerdi! Bu yüzden hiç takmadan ilerledim.
"Tanıyor musun?" Diyen Emir ile kafamı usulca salladım.
"Tanıyorum, Anıl ile manitası." Dedim.
"Anıl, şerefsizini anlatıp durdun da bir göremedim." Omuz silktim.
"Görme zaten. Hatta hiç yoklar gibi gideceğiz." Dedim kendimden emince.
"Gidelim, hayatım."
Bahçe kapısından çıktığımızda arabadan bir korna sesi geldi ama aldırmadan kafe yönüne doğru ilerledik.
"Gece!" Diye bağıran Görkem'in sesini duydum ve göz devirdim.
Emir'in kolunun altından çıktım. "Hemen konuşup geliyorum, kahveleri söyle." Kafasını salladığında Görkem'lere doğru ilerledim.
"Ne istiyorsunuz?" Dedim tersçe.
"Yanında ki kim?" Dedi baskın sesi ile Görkem.
"Sana ne?" Dedim hafif bir sesle.
"Ne demek bana ne? Bana açıklama yapacaksın!" Dediğinde kahkaha attım.
"Sen kendini kim sanıyorsun amına koyayım?" Dedim alaylı bir konuşmayla.
"Gece! Sakın beni sınama." Kollarımı birbirine bağladım.
"Sınarsam ne olur? Öper misin beni?" Dedim kaşlarımı kaldırarak.
"Öperim!" Dediğinde beni kendine çekip arabaya yasladı.
Anıl sessizce bize bakıyordu. "Öp o zaman. Karşılıksız bir şekilde öp. Kendini bana kullandır." Dedim yüzümde ki sırıtma ile.
Elinde yumruk oluştu. Yüzüme daha çok yaklaştı. Yüzünü acı çekiyor gibi buruşturdu ve gözlerini yumdu.
"Görkem, sevgilim. Gidelim." Diyen Anıl'a baktım.
Keşke şuan benimle olsaydın.
Sadece sen.
Görkem benden çekildiğinde kendime çeki düzen verip arabadan çekildim. "Bu gece eve gelmeyeceğim." Dediğimde ikisi de hızla bana döndü.
"Neden?"
"Geleceksin!"
Alaylı bir şekilde gülüp kafamı iki yana salladım.
Kafeye geçip Emir'in yanına oturdum. Kahvemi yudumladım ve arkama yaslandım.
"Akşam," dedim bana baktı. "Bara geçelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sar-Hoş (BxBxG)
Short StoryHomofobikler girmesin. Bu hikayede onların sonu gelirken, 𝐺𝑒𝑐𝑒'nin zifiri karanlığında 𝐷𝑒𝑛𝑖𝑧'den esen sert bir 𝑅ü𝑧𝑔𝑎𝑟 sayesinde ben, o sondan yeniden yazılmaya başladım.