9

46.7K 804 115
                                    

Ormanlık bir alandaydık. Çok küçük olmayan bir prefabrik ev vardı. Onun önünde ise bahçe çok büyük değildi. Bana oyun oynatacaklarmış! Aynen kankacığım!

"Gece, neredesin sen?" Diyen Görkem ile oturduğum yerden ses çıkardım. Görkem bana doğru gelirken gülümsüyordu.

"Odana gidelim hadi." Dediğinde ayaklanıyordum ki beni kucağına aldı.

"Ne yapıyorsun be?!" Diye cırladım.

"Bir ay kadar bebek olacağının farkında değil misin?" Dediğinde kahkaha attım.

"Sen gel onu benim götüme anlat." Onları ciddiye alan var mıydı?

O beni takmadan odaya çıktığımızda aslında diğer ageplay gibi saçma; beşik, alt değiştirme neysi ise artık falan o olmadığına sevinmiştim.

"Bak şimdi sen yatağında uslu uslu öğlen uykusuna yatacaksın, biz sana yemek hazırlayacağız." Diyen Görkemle gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıp başımı salladım.

Odadan başımı öpüp çıktığında sessiz bir kahkaha attım. Bunlar da kendilerini oyun denen şeye kaptırmışlardı.

Ayağa kalkıp dolabımı açtım. Alta koyduğum çantamı alıp çıkardığımda gülümsedim.

Oyuncaklarım buradaydı. Oyun oynamayacak mıydık? Oynayalım.

Sessiz sessiz üzerimi giyindim. Çantayı elime alırken yavaş adımlarla onların odasına doğru geçtim.

Kapıyı kapattığımda derin bir nefes aldım. Çantamda ki oyuncakları yatağa döktüm çantayı da bir kenara fırlattım.

İki kelepçeyi yatağa takıp, iki farklı kırbacı kenarda suran beyaz pufa koydum. Elimde ki dildoya bakıp gülümsedim. Onu da diğerlerinin yanına koyduktan sonra bileğimde ki tokatı alıp saçımı tepeden bağladım.

Üzerimde ki olduğu ve olmadığı belli olmayan, bedenimi tamamen saran kıyafetle alabildiğimce derin bir nefes aldım.

Birden açılan kapıyla gözlerim kapıyı buldu. İkisi de bana şaşkınlık içinde bakarken dudaklarımda büyük bir gülümseme yer aldı.

"Ee oyun oynamıyor muyuz?" Deyip göz kırptığımda Anıl kendini tutamadan hafifçe gülse de Görkem sinirli bakıyordu.

"Hadi ama, acıktım."

🕯️

Geçiş bölümü gibi bir şey bu, şuan hiç smut yazacak havamda değilim ama belki bu gece ya da yarın atarım diğer bölümü.

Sar-Hoş (BxBxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin