8

49.2K 849 400
                                    

Salondan gelen bağırışma sesleri ile kilidi açıp banyodan çıktım.

Salona girdiğimde Anıl Ercan ve Nil'e doğru saldırmaya çalışıyordu ama Görkem onu tutmuştu.

"Ne oluyor?" Dedim onların sesini aşarak.

"Sana yazan buymuş! Nil!" Dudaklarım aralandı.

Seni gerçekten sikmek istiyorum.

Adımlarımı yüzümde ki büyük gülümseme ile Nil'e yönlendirdim. Onu baştan aşağı süzdüm.

"Neyle sikeceksin?" Dedim göz kırparak. Nil yutkundu. "Cevap?" dedim tek kaşım havalanırken.

"Gece, o kıza yaklaşma!" Diye bağırdı Anıl. Göz devirdim. Ercan Nil'in bileğinden tutuyordu. Hızlı bir manevrayla elini ondan ayırdım ve Nil'i sertçe duvara ittim.

"Amına soktuğum!" Diye bağırdım sinirle. "Lan üç gündür ebem sikildi, kaşar! Nesin sen?! Psikopat mi? Aşık mı? Ne sikimsin?" Elim saçlarını kavrarken sert bir şekilde kafasını duvara vurdum.

"Lan her sikimi biliyorsun! Nereden biliyorsun?!" Derken kafasını yeniden vuracaktım ki belime sarılan kollar beni geriye çekmişti.

"Yeter!" Diye bağıran Ali ile kafamı geriye doğru, Görkem'in omzuna yasladım ve gözlerimi yumdum.

"Ben yaptım!" Diye bağırdığında gözlerimi açıp ona baktım. "Ben yaptım... Nil sadece piyondu." Dudaklarım aralandı.

"Ne?" Dedi Anıl büyük bir afallama ile.

"Ben Gece'ye aşıktım." Derken koltuğa oturup ellerini yüzüne kapattı. "Nereden bildiğimi bilmelisiniz zaten... Ben her şeyi bilirim." Derin bir nefes aldı. Kafasını kaldırdığında ağladığını gördüm.

"Gece, ikinizi kalbine sığdırdı ama bir beni sığdıramadı..." Dediğinde yüzümü buruşturdum.

Görkem'in kollarından ayrılıp ona doğru ilerledim. "Ya! Ya! Ben nereden bileyim beni sevdiğini! Her zaman arkadaşımdın ve ironi yapıp duruyordun! Her zaman işin şakasındasın! Nereden bilebilirim?!" Diye bağırdım ona doğru.

"Ne yani?! Gülüyorum diye, saka yapıyorum diye aşık olamam mı?!" Yanına doğru ilerlerken yüzüne bir tane tokat geçirdim.

"Hastasın sen! Manyak! Siktir git lan bu evden! Psikopat gibi yazdın bana, her şeyimi anlattın! Sen beni korkttun! Siktir git! Şerefsize bak sen." Derken gözlerinden yaşlar akıyordu.

Umrumda olmadı. Normalde böyle davranmak istemezdim, ama benim hakkımda benim bile hatırlamadığım şeyleri biliyordu. Benim beden ölçülerim olsun her şeyi biliyordu. Ve bu benim gözümde sevmek değil, hastalıktı.

"Sizde gidin." Dedi Görkem sakin sesiyle. "Daha sonra konuşuruz, Ercan." Dediğinde Nil ve Ercan gitmek için adimlamaya başlamışlarsı.

"Nil," dedim yutkunarak. "Üzgünüm." Dediğimde hafifçe gülümseyip kafasını yavaşça iki yana salladı.

Ercan ve Nil çıktıklarında gözlemi kapatıp geriye yaslandım. İki yanımı çöktüğünü hissettiğimde gözlerimi açıp yanımda ki ikiliye baktım.

"Saçmalık." Dedi Anıl. "Nasıl böyle olur anlamıyorum." Dediğinde omuz silktim.

"Hiç umursamayacağım. Uğraşmayacağım." Dedim gözlerimi tekrar yumarken.

"Hmm..." Diye mırıldandı Görkem. "Biz mi seninle uğraşsak." Dediğinde yutkundum. Gözlerimi açmadım.

Üç gün önce beraber olmuştuk, ilk defa. Ve bir daha o kadar yakınlaşmamıştık.

"Ona anlatalım mı?" Diyen Anıl ile gözlerimi açıp kaşlarımı çattım.

"Gece, bir süre. Bak ama sadece kısa bir süre bir oyun oynayacağız." Kesin ageplay denen saçmalıktı. "Bir ay kadar mesela." Ebenin amı!

"Sen bizim bebeğimiz olacaksın ve biz seni büyüteceğiz. Şuan bunun ne kadar zamanındayız bilmiyorum ama, bu şekilde olsun istiyoruz." Sesli bir şekilde güldüm.

"Ciddi ciddi bu konuşmayı mı yapıyorsunuz şuan?" Bir daha güldüm. "Aptal mısınız siz ya? Siktirin gidin. Saçmalık." Dedim ayağa kalkıyordum ki, Görkem beni bileğimden yakalayıp kucağına çekti.

"Sadece bir süre, sonra kendi hâlinde olacaksın zaten." Kucağında çırpındım.

"Siz manyak mısınız? Benim bir sürü arkadaşım var! Okulum var! Ne bebek gibi davranması?" Dedim sinirle.

"Benim küçük kızım, sadece bir süre böyle olacak ve biz her şeyi halledeceğiz. Hep inatçılık yapmak olmaz değil mi? Sen yerinde duracaksın, inatçı olma sırası bizde."

"Anıl, istemiyorum! Anlat şunu Görkem'e." Dedim onun gözlerinin içine bakarken.

Anıl bir elini yanağıma koyup okşadı. "Belki böyle daha güzel olacaktır." Deyip göz kırptığında sinirden delirmek üzereydim.

🕯️

Ageplay olayından nefret ediyorum, ama bir iki bölüm yazasım var.

Yani belki sizin de hoşunuza gitmez bu isterseniz yapmayayım, ama zaten yaparsam da bir iki bölüm.

Herkes Nil ve ya Ercan bekliyordu, ben bile... Ama dedim ki; Ali olsun be.

Sar-Hoş (BxBxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin