10

53.2K 853 121
                                    

"Gece, ne yaptığını sanıyorsun?!" Diye bağırarak bana doğru gelen Görkem ile öylece yatağın üzerinde dikilmeye devam ettim.

Görkem üzerime iyice geldiğinde geriye çekildim ve bu sayede Görkem yatağa düştü. Hızlı bir hareketle tek bileğini kavrayıp kelepçeyle taktığımda bana şok içinde bakıyordu.

O çırpınmaya devam ederken Anıl'a baktım. "Bence sende onun yanında yerini almalısın." Dediğimde kafasını iki yana salladı.

"Bence onunla beraber oynayalım." İşte böyle amına koyayım! Gülümseyerek ona ilerledim.

Ensesinden tutup hızla kendi bedenimle onun bedenini birleştirirken dudaklarımız birbirine tutunmuştu.

Bir eli belime giderken sertçe okşamaya başladı. Dudaklarımı ısırıp, yalıyor, dili dilimle buluşuyordu.

Onu duvara doğru ittiğimde bedenimi yeniden sertçe onunla buluşturdum. Dantelli tangamın üzerinden sertçe ona sürtündüm. Ellerimi tişörtün içine sokup sertçe tırnaklarımı bastırdıktan sonra tişörtünün eteklerini kavrayıp üzerinden çıkardım.

Ellerim pantalon kemerini bulduğunda beni beklemeden hızlı bir hareketle o üzerinde ki her şeyden kurtulup bedenimi bedenine hapis etti.

Elim karnına doğru uzanan aletini avucum arasına alıp sertçe sıvazladım. Anıl derin nefesler alıp inlerken, Görkem'in sesi kesilmişti.

Anıl'ın önünde eğildiğimde Anıl zaten toplu olan saçlarımı sıkıca kavramıştı. Aletinin şişmiş ucunu dudaklarım arasından sızdırdım. Dilim ucunun çevresini talan ederken aynı zamanda yanaklarım içe çekerek erkekliğini sıkıştırıyordum.

"Hadi, Gece... Beni sıcak ağzına tamamen al." Diye sert bir ses tonuyla fısıldadığında gözlerimi gözlerine diktim.

Gözlerime dikkatlice bakarken aletini usul usul ağzıma almaya başladım. Kafamı birden bastırdığında boğazıma değen aletiyle öğürdüm. O beni umursamadan kafamı gel git yapmaya başlarken gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.

Ağzımda git gelleri sürerken geriye çekildim nefes nefese. "Gel," dedim sadece ona.

Görkem'in yanına doğru ilerlediğimizde Görkem'in pantalonunu zorlayan aletini farkettim.

"Onu soy." Dedim Anıl'a yönelik. Derin bir nefes alırken kendimi sandalyeye bıraktım ve onları izlemeye başladım.

Anıl Görkem'in altını tamamen soydu ama üzeri duruyordu kelepçeden dolayı çıkmamıştı.

Ayağa kalkıp diğer kelepçeyi de Görkem'in diğer bileğine geçirdim. Bunun hırsı ile hırlarken ben sadece güldüm.

Kenarda duran ince kırbacı alıp önünde durduğumda kafasını iki yana salladı. "Gece! Benim küçük kızım! Sakın! Bak sakın!" Derken kırbacı bacaklarından aletine doğru sürüyordum.

Kırbacı ani bir hareketle kasıklarına vurduğumde odayı inlemesi doldurdum "Ah! Durun! Sizi öyle bir sikeceğim ki- Ah!" Kırbacı yeniden aynı yere vurmamla sesi kesilmişti.

"Görkem, sus. Susmayı öğren." Diye fısıldadım kulağına eğilip. Geriye çekilip kırbacı aynı şekilde gezdirdim.

"Lütfen, durur musun?" Dedi toparlanaya çalıştığı sesiyle.

"Hayır." Dedim dudaklarımı büzerek.

"Anıl, sevgilim..." Dediğinde kafasını iki yana sallayan Anıl ile dudaklarımda büyük bir gülümseme oluştu.

"Hiç-" dediğim an Anıl lafımı böldü.

"Yaptık." Dediğinde gülümsedim. Kenarda duran dildoyu alıp Görkem'e doğru gösterdiğimde göz devirdi.

"Lan benim götüme o giremez! Sadece Anıl girebilir, uzaklaş benden!" Derken kahkaha attım.

"Ya seks sırasında böyle konuşulmaz, Görkem. Yap, diyeceksin. Onu bana sok, beni ağzına al, diyeceksin. Beni delirtiyorsun, diyeceksin." Dediğimde Anıl'ın da günlüğünü duydum.

Anıl'ı Görkem'in yanına çekip kucağına oturdum. Dildoyu onun ağzına doğru uzattığımda yutkundu. "Hadi ama," dediğimde usul usul dildoyu ağzına alıp ıslatmaya başladı.

Dildonun yeterinde ıslandığını anladığımda Anıl'ın dudaklarından ayırdım. Anıl benim yapacağım şeyi anladığında Görkem'in üzerine oturdu. Anıl Görkem'i hazırlarken Görkem sadece inliyordu, susmuştu.

Anıl çekildiğinde dildoyu Görkem'in deliğine konumlandırdım. Neredeyse ağlayacak kıvamda olduğunu görmemle gülümsedim.

Görkem'in deliği tamamen dildoyu sardığı da geriye çekildim. Görkem dişlerini sıkmış, gözlerini de yummuştu.

Görkem'in dizleri önünde doggy pozisyonu aldığımda Görkem de gözlerini açmıştı. Dikleşmiş aletini alıp elimde okşamaya başladım.

Anıl benim arkamda yerini alırken derin bir nefes aldım. Anıl altımı tamamen çıplak bıraktığında dudaklarını kalçada hissettim.

Kumandayı alıp dildoyu belli bir seviyeye ayarladım. Görkem deli gibi inlerken aletini ağzıma aldım.

Anıl kalçamda ıslak öpücükler bırakıldıktan sonra iki parmağını Görkem'in ağzına doğru uzattı. Görkem Anıl'ın parmaklarını iyice ıslattıktan sonra Anıl Görkem'in ağzından parmaklarını çekti.

Islak parmaklarını kalça aramda hissetmemle kasıldım. Görkem'in aletini ağzımda gel git yapmaya devam ederken Anıl bir parmağını içime yolladı.

Gözlerimi yumup bir süre bekledim. İkinci parmağını da soktuktan sonea hareket ettirmeye başladı. Görkem kalçasını kaldırıp aletini ağzımda hareket ettirmek istediğinde elimi bacaklarına koyup onu engelledim.

"Ah! Gece! Lütfen, güzelim!" Derken ağzımda onu hareket ettirmeye başladım. Anıl parmaklarını çekmişti, aletini deliğim hizasında hissetmemle gözlerim kaydı.

Anıl bir anda içime sertçe girdiğinde çığlık atarcasına inledim ama ağzımda olan Görkem'in aleti sesimi boğuklaştırmıştı.

Anıl bir şey yapmadan öylece beklediğinden kalçamı ona doğru ittim. Belimden kavramasıyla sertçe aletini duvarlarıma çarpmaya başladı.

Görkem'in damarlarını yanaklarım derisinde hissediyordum, Anıl duvarlarını gittikçe zorluyordu.

Görkem'i ağzımda hızlandırırken, Anıl'da fazlasıyla hızlanmıştı. Sona geleceğimi anlarken titremeye başladım.

"Ah! Gece! Gece çıkar şu laneti!" Diye bağıran Görkem ile onu dinlemedim. Aksine elimi dildoya atıp bir yandan onu yalarken bir yandan dildoyu sokup çıkarmaya başladım. "Sikeceğim!" Diye bağırdığında gözlerimden yaşlar akarken gülümsedim.

Anıl menilerini duvarlarım arasına bırakırken bende titreyerek gelmeye başladım. Görkem'in testislerini tutup sıktım. Ağzımda bir kaç gel gitten sonra Görkem kendini ağzıma bırakmıştı.

Hepimiz birbirimizden ayrılırken kendimizi yatağa atmıştık. Görkem'in ellerini çözdüm.

Halsiz halimle konuştum. "Ageplay, Görkem. Nasıldı?" Deyip göz kırptığımda kaşlarını çattı.

"Ne?" Hepimiz kurduğum cümlenin saçmalığına halsizce güldük.

Anıl arkama geçip bana sarıldığında Görkem'de çocuk gibi göğsüme doğru uzanmıştı.

"Sizi seviyorum." Diye fısıldadım kendimi uykunun kollarına bırakırken.

"Bizde seni, Gece..."

🕯️

Oldu mu olmadı mı bir fikrim yok...

Sar-Hoş (BxBxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin