Bir ay sonra.
01.09
Şehir değiştirmiştim. Sadece onunla kalmamış ülke değiştirmiştim.
Her şeyi geçin. Kendimi değiştirmiştim.
Belki daha fazla zayıflamıştım. Belki daha fazla kilo almıştım. Ama inanın saçlarım hariç her şeyim değişmişti.
Belki karakterimde.Üzerimi giyindikten sonra aynada bir süre kendimi inceledim.
İyiydim.
İyi miydim?
Acımıyordum.
Acımıyor muydum?
Kendimle yüzleşmediğim şeyler vardı. Açıklayamadığım. Cevapsız kalan, belki de cevabı olmayan binlerce şey kafamda dönüyordu.
Birisi arıyordu her gece. O barda ki adamdı. Her gece asla unutmadan arıyordu ve onun kim olduğunu çok merak ediyordum.
Herşeyi kenara atıp son kez aynaya bakıp derin bir nefes aldım.
Kaldığım apartmandan dışarıya çıktığımda beni karşılayan arabaya bindim hiç bir şeyi umursamadan.
"Nereye gidiyoruz?" Dedim yanımda ki geçen barda tanıştığım ve adını unuttuğum adama.
"Okula." Kaşlarımı çatıp alayla güldüm.
"Ne işimiz var gece gece okulda?"
"Okul fantazisi bebeğim." Dediğinde gülerek kendime bir sigara yaktım.
"Bana uyar."
Özel bir okula geldiğimizde arabadan umursamazca indim. Belki bana kızacaksınız. Ama inanın umrumda değil artık. Hiç bir şey.
Özel bir okul. Lüks bir araba ve bu adam zaten zengin olduğunu ortaya koyuyordu. Neyse ki böyle züppelerle de işim olmazdı, tek amacım açık bir şekilde olacaksak seks yapmak ve kafa dağıtmaktı.
Okul'un loş karanlıkta kalan koridorunda sadece adım seslerimiz yankılanırken yanımda ki adam birden belimden kavrayıp okul merdivenlerinin tutunacak yerine doğru yatırdı beni.
Tenini tenimde hissettim.
İşimiz bittiğinde o üzerini giyinirken ben öylece onu izledim. Üzerini giyindiğinde sadece iç çamaşırları üzerinde olan bana baktı.
"Odaya gidip geleceğim. Giyin seni eve bırakayım." Dediğinde alayla güldüm.
Odaya gidip gelecek miydi? Hayır.
Gidecekti. Ama gelmeyecekti.O arkasını dönüp giderken çantamdan paketimi çıkarıp kendime bir dal sigara yaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sar-Hoş (BxBxG)
Short StoryHomofobikler girmesin. Bu hikayede onların sonu gelirken, 𝐺𝑒𝑐𝑒'nin zifiri karanlığında 𝐷𝑒𝑛𝑖𝑧'den esen sert bir 𝑅ü𝑧𝑔𝑎𝑟 sayesinde ben, o sondan yeniden yazılmaya başladım.