15

37.3K 662 154
                                    

"Anıl, üzerini değiştir artık." Diye seslenerek, sıkıntılı bir nefes verdim. Cenk'ler sahil kenarına geçmiş bir masa ayarlamışlardı ve bizi bekliyorlardı ama Anıl asla bir şey beğenemiyordu.

"Tamam tamam yetiştim. Tamam tamam bu son." Koltukta otururken kafamı Görkem'in omzuna yaslayarak güldüm.

Kafam Görkem'in omzunda yaslı kalırken Görkem ani bir hareketle belimi kavrayıp beni kucağına yerleştirdi.

Tek nefeste ona bakarken dudaklarını yalayıp gözlerini dudaklarıma dikmesiyle nefeslerim sıklaştı.

"Öpeyim mi biraz?" Diye kısık sesli sormasıyla titrek bir nefes aldım ve başımı aşağı yukarı salladım. "Sesli bir cevap."

"Evet. Öp beni." Bir eli enseme yerleşirken belimde ki elini sıkılaştıp beni iyice kendisine basıp onu kıyafetler üzerinden hissetmemi sağladı. Dudakları benimle buluştuğunda salonda ıslak sesler yankılanmaya başladı.

Üst dudağımın dudakları arasına alıp sertçe emmeye başladı. Dişlerini geçiriyor, dilini çıkarıp alt dudağımı yalıyordu.

Dilimi çıkarıp dudaklı arasından gönderdim. Onun dudaklarını boydan boya dilimle ıslattığımda, dilimi dudakları arasından sızdırıp sert bir şekilde emmeye başladı.

Alt bölgemin ıslandığını hissederken kendimi ona sürtmeye başladım. Aletinin saniye saniye kadınlığım altında büyümesini hissettim.

Dudaklarımız arasından ıslak sesler çıkarken Anıl'ın sesini duydum; "Biz geç kalmıyor muyduk ya?" Dedi. Ama sesinde alay yatıyordu.

Görkem ile dudaklarımız ayrılırken ayağa kalktım. Üçlü koltuğa Anıl'ı ittiğimde üzerine çıktım. Anıl boydan boya uzanırken ben onun üzerine domalmış bir pozisyonda duruyordum.

Görkem'in arkama geçtiğini hissederken dudaklarımı Anıl ile buluşturdum. "Çok güzelsiniz." Diyen Görkem'in sesiyle beraber sesli bir şekilde inleyip Anıl'ı öpmeye devam ettim.

Görkem'in soğuk ellerini bacaklarımın iç kısmında hissettim. Altımda etek vardı. Görkem'in parmakları iç çamaşırımın üzerinden kadınlığıma baskı uyguladı. Anıl'ın alt dudağına sertçe dişimi geçirdiğimde Anıl sesli bir şekilde inledi.

"Siktir, Gece! Bizim için nasıl sulanmışsın, benim küçük kızım." Görkem sözlerini hemen ardından iç çamaşırımı bacaklarımdan ayırdı.

Anıl ile dudaklarımız ayrılırken Anıl boynumu diliyle talan etmeye başladı. Görkem'in soğuk parmakları benim sıcak sularımda buzlarını eritmeye başlarken gözlerimi kapatmış derin nefesler alıyordum.

"Soğuk parmaklarım senin sıcaklığınla ısınıyor, kızım. Kadınlığına bulaşan suları dilimle temizleyeceğim." Görkem'in konuşmasıyla dayanamayarak kalkık kalçamı indirip Anıl'a sürünmek istedim ama Görkem bunu engelledi.

Hırslanırken dudaklarım Anıl ile buluştu. Onun dudaklarını kanatırcasına öpmeye başladım. Görkem iki eliyle loblarımı ayırdığında dilini kadınlığıma bulaşan sular üzerinde hissettim.

Islak ağzıyla buluşan kadınlığım daha fazla sızlarken ağlayacak kıvamdaydım. Kadınlığıma dişlerini geçirmesi ile kafamı geriye atıp derin nefesler aldım. Karnıma ağrılar giriyordu.

"Görkem! Yeter! Ah!" Resmen onun elleri altında kıvranıyordum. Anıl ellerini göğüslerime getirip okşamaya başladı. Bir eli saçımı geriye doğru itti.

"Hadi, Gece. Hadi, kızım. Bana şimdi babacığım de, yoksa bu şekilde kalırsın." Diyen Görkem ile gözlerimi yumdum.

"Gör- babacığım. Lütfen devam eder misin?" Dedim son kalan sesimle.

Sar-Hoş (BxBxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin