28

21.8K 557 97
                                    

Rüzgar'ın ağzından.

"Deniz bu kıyafetlerin ortalıkta işi ne?!" Diye bağırdım.

Gece'yi yalnız bırakmak istemiyorduk ve bu yüzden yanımızda kalmasını istemiştik. O da bunu kabul etmişti, tabii Deniz'in ısrarları sonucunda. Gece'nin kürtaj olmasının üzerinden de üç gün kadar geçmişti. Bugün biz onu almak istesek de biraz tek vakit geçirmek istemiş, kendisinin geleceğini söylemişti.

"Topla işte, işin ne?" Diye kapıdan ukala bir şekilde konuştuğnda yanına adımlayıp onu kapı ile arama aldım.

"Bak ısırırım." Diye konuştuğumda sırıttı.

"Isırsana, bakayım nasıl ısırıyorsun." Dediğinde üst dudağına dişlerimi geçirdim. Hızlı olduğumdan sanırım dudağından gelen kan tadını almıştım.

Üst dudağını iki dudağım arasına alıp yavaşça emdim. Parmaklarının tişörtümün içine sızdığını hissettim. Tırnakları sertçe sırtımı boydan boya çizdiğinde bir elimle boğazını kavradım.

"Çok özledim seni." Dediğimde boğazını da hafif sıkışımla beraber kesik ve sıcak nefesi yüzüme çarpıyordu. "Bir aydır beraber olmadık." Bir elim eşofmanından içeriye doğru sızdı.

Elim altında ki çıplak kalçasını sıktığımda kısık sesiyle inledi. Parmaklarım deliğinin girişini bulurken sertçe baskı uyguladım. "Deliğin daraldı mı yoksa?" Dediğimde sızlanır gibi inledi.

"Genişletmen için." Dediğinde dudaklarından dökülen titrek nefesle dudaklarına yapıştım.

Dilimi dudakları arasından sızdırdığımda dilini dilimle temas ettirip iki dudağı arasına aldı. Sakso çeker gibi dilimi dudakları arasına alırken dilime dişlerini geçirmesi ile geri çekildim.

"Gece ne zaman gelecek?" Dediğimde gözleri salonda ki saate kaydı.

"Üç saatimiz var." Dudaklarımda bir gülümseme oluşurken belinden kavrayıp onu kucağıma aldım.

Odaya girdiğimizde yatağın üzerine sertçe onu attım, bu onu afallatırken üzerimde ki tişörtten kurtuldum.

O da aynı şekilde üzerini çıkardığında ellerim onun eşofmanı buldu. Üzerinden eşofmanı çıkardığımda altında boxer olmamasına gülümsedim.

Altımda ki kısa kapriden kurtulup boxerımı da çıkardım. Üzerine çıktığımda birbirine değen erkekliklerimiz ikimizi de inletmişti.

Boynunda derin bir soluk aldıktan sonra ıslak bir öpücük kondurarak aşağı doğru indim. Göğüs ucunu ağzıma ağzıma diğer göğüs ucunu parmaklarım arasında ezdim.

"Dur! Ah!" Parmaklarımı daha fazla sıkıştırdığımda altımda ki bu durumu beni daha çok azdırıyordu.

"Durmamı mı istiyorsun?" Diye gözlerine alttan bakarak konuştuğumda kafasını iki yana salladı. Dışişlerimi göstererek gülümserken dişlerimin arasına göğüs ucunu alıp ısırdım.

Göğüslerinden aşağı indiğimde karnına ıslak öpücükler kondurup, dilimle bir yol çizerek kasıklarına indim. Kasıklarına küçük bir ısırık bırakıp dilimle boydan boya yaladığımda her defasında daha fazla inlemesi şişmiş erkekliğimi daha fazla zorluyordu.

Erkekliğinin ucune bir öpücük bıraktığında elleriyle saçlarımı kavradı. Dilimin ucuyla erkekliğinin ucuna daire çizdim.

Erkekliğinin başını dudaklarım arasına aldığımda kafamı itmeye çalışmasına aldırmadan saçlarımda ki ellerini çekip kendi kasıklarına doğru bastırdım.

Sar-Hoş (BxBxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin