7

53.7K 925 474
                                    

Beraber olduğumuz günden bu güne üç gün geçmişti. Onlar ne kadar yakın olsalarda ben onlardan kaçırıyordum. Kaçmak değildi aslında yabancı numaradan gelen mesajlar devam ediyor, zaten üçlü bir ilişki içerisindeyken aklım bulanıyordu.

"Arkadaşlarımız geliyor, Gece. Git üzerine bir şeyler giy." Diyen Görkem ile göz devirdim ve ayağa kalktım.

Kapıdan çıkacakken belime dolanan ellerle olduğum yerde kaldım. "Senin neden moralim bozuk, benim küçük kızım?"

Bedenimi ona doğru çevirdim. "Moralim bozuk değil?" Dedim tek kaşımı kaldırarak.

"Hmm... Öyle mi?" Derken belime koyduğu elleri daha fazla sıkılaşmıştı. Nefesi nefesime yakındı.

"Öyle." Dedim emin bir sesle. Dudaklarıma hızlı bir öpücük kondurdu ve gülümseyerek geri çekildi.

Odamızda üzerimi giyinip tekrar salona geçtim. Anıl ile Görkem oturmuş, Anıl Görkem'e hareketli bir şekilde bir şeyler anlatıyordu.

"Ne oluyor?" Dedim aralarına oturarak.

"Hiç bir şey olduğu yok." Dedi, Anıl. Sesi sitemliydi. Gözlerimi kıstım.

"Manyak mısın? Ne olduğunu anlatsana."

Cebinden telefon çıkardı. Benim telefonum.

"Ee?" Dedim tek kaşımı kaldırarak.

"Bak, Gece bu herif kim bilmiyorum ama bize bunu söylemen gerekmez miydi?" Derin bir nefes aldı. "Bildiğin rahatsız ediyor seni."

"Rahatsız etse engellerdim." Dedim ve derin bir nefes aldım. "Yani ediyor, ama kim olduğunu merak ediyorum."

"Buldun mu, peki?!" Diye bağırdığında geriye doğru yaslandım.

"Sanki ben ona aşık aşık konuşmuşum gibi davranma. Ne bu haller? Hem kim olursan ol, benim özelime neden giriyorsun?" Dediğimde telefonu yanıma fırlattı.

"Mesaj geldi yine! Yukarıdan baktım sadece. Ama bir mesaj da değil ki! Anlaşılıyor her zaman yazdığı!" Göz devirdim.

"Sizinle beraber olduğumuz günden beri yazıyor. Üç gün oldu sadece." Anıl elini saçlarıma geçirdi.

"Neden bu kadar rahatsın?!" Diye bağırdığında yanımda ki Görkem kalkmış ona sarılmıştı.

Telefonumu alıp geriye doğru yaslandım.

05**: Nasılsın?

05**: O heriflerlesin değil mi? Mesajıma bakmıyorsun.

05**: Benimle pek konuşmasan da görmen iyi geliyordu.

05**: Seni gerçekten sikmek istiyorum.

05**: Canın çıkana kadar, Gece.

05**: Bak mesajlarıma, bana dön.

05**: Seni seviyorum.

Bu orospu çocuğu gerçekten manyaktı.

"Anıl," dedim telefonu kenara bırakırken. "Anlıyorum seni, normal mesajlar değil bunlar. Manyağın teki zaten, belli. Ama kim olduğunu bulmak istiyorum." Derin bir nefes aldım.

"Benim kim olduğumu, kimlerle olduğumu, sizi, her şeyimi biliyor. Tabii ki merak ederim." Anıl bana doğru yaklaştığında kollarını belima doladı. Başını göğsüme koydu.

"Anladım... Ama keşke bana deseydin, bize deseydin. Biz hep seninle olacağız, söz." Gülümsedim.

Kapı çaldığında Görkem ayaklandı. Biz Anıl ile ayrılırken ben elime telefonumu aldım. Sosyal medyaya girdim.

"Selam gençler!" Diye bağıran sesle yüzümü buruşturdum.

Tanıdığım isimlerle karşılaşırken rahatladım. Ali, Ercan ve Nil.

"Ali, sessiz ve sakin ol ciğerim." Diyerek yanımdan kalktı ve onlarla selamlaştı, Anıl.

"Kız, Gece? Selam sabah yok, hayırdır?" Diye göz kırptı ve yanıma oturup yanağımdan makas aldı, Ali.

"Ali, benimle uğraşma." Dedim net bir sesle.

"Kız uğraşmayacağım tamam da, bir şey anlatmam gerek." Dediğinde herkes yerine yerleşmiş ve Ali'yi dinliyorlardı.

"Mükremin, erken doğum yapacakmış." Diye hüzünle konuştuğunda kaşlarımı çattım.

"O kim?" Dedim ciddiyetle.

"Mükremin işte... Bak videosunu göstereyim." Deyip telefonunu çıkardı ve bana videoları izletti.

"Bu ne amına koyayım?" Dediğimde geriye çekildi.

"Bence gerçek olabilir. Neden olmasın ki?" Dediğinde derin bir nefes alarak gözlerimi Ali'den ayırdım.

"Naber?" Diye soran Ercan ile kafamı belli belirsiz salladım.

"İyidir, siz?" Dedim Nil ve onu kastederken.

"İyi ne olsun." Dediler aynı anda.

"Ben içkileri getiriyorum o zaman." Diye ayaklandı Anıl.

Orta masayı ayarladığında hepimiz yere inip oturmuştuk. Biraya elimi uzattığında direkt kafama dikip bir kaç yudum aldım.

"Oyun oynayalım bari, böyle sarmaz." Diyen Nil ile göz devirdim.

Kızım sen bilmiyor musun, burada oyun oynansa ne olacağını? Salak amına koyayım!

"Oynayalım." Dedim. Ne olacağı belliydi, birisi bundan bir şey isteyecek bu mırın kırın edecek falan fistan, hep böyleydi.

"Her denilen yapılacak, yapılmazsa içiyoruz." Diyen Ercan ile onu onayladık.

"İlk ben," dedim Nil'e bakarak. Bu kızı gerçekten sevmiyordum. Hareketleri hoşuma gitmiyordu. "Nil," dediğimde yerinde dikleşti. "Burada çekici bulduğun birisini öp."

Görkem ve Anıl kardeşi gibi olduğundan bunu hiç düşünmeden söylemiştim. Ve zaten yapmayacağını biliyordum.

Ayağa kalkıp bana yaklaştığında kendimi geriye doğru çektim. Bir anda yanağıma bir öpücük kondurduğunda gözlerim şokla açıldı.

"Şimdi burası hep erkek, öpsem yanlış olurdu, en mantıklısı sendin. Ve nereden öpeceğim söylemedin." Deyip yerine geçti rahatça. Ona göz devirirken, o konuştu.

"Sıra bende. En zevk aldığın beraberliğini anlat." Dediğinde yutkundum. Gözlerim kısa bir an Anıl ve Görkem'e kaydı ama onları söyleyemezdim.

"Barda tanıştığım birisiyleydi, kim hatırlamıyorum, içmiştim." Dedim yalan atarak.

"Hmm," dedi gözlerini kısarak ve biraz masaya eğildi. "Öyle mi?" Derin bir nefes aldım.

"Hem soru soruluyor muydu ya?" Dedim birden çıkışarak.

"Sıra kimseyde istediğini yapıyor işte." Dedi Ercan. Göz devirerek arkamda ki koltuğa sırtımı yasladım.

"Hadi bakalım bende." Diye hızla konuştu Ali. "Görkem, sevgilini şöyle bir güzel öp bakalım." Dediğinde sırıtıyordu. Görkem onun bu tavrına hafifçe güldü.

Görkem bir kolunun altına Anıl'ı alırken diğer koluyla beni kendine çekti. Gözlerim şokla açılırken Anıl'ın dudaklarına bir öpücük kondurmuş ve daha sonra benim dudaklarıma bir öpücük kondurmuştu.

"Ananı sikeyim!" Diye neredeyse bağıran Ali ile şokumu atlatmaya çalıştım.

"Siz... Ne?!" Diye bağırdı yeniden.

"Üçümüz, beraberiz." Dedi Görkem rahatça. Onun kollarından ayrılıp ayağa kalktım ve banyoya ilerledim.

Ben buna hazır değildim. Birine anlatılmasına ve ya bu şekilde açıklanmasına, hazır değildim. Bonyonun kilidini kitleyip klozetin üzerine oturdum.

"Off!" Diye mırıldandım ellerim saçlarıma giderken. Titreyen telefonumla cebimden telefonumu çıkardım.

05**: Kaçma. İçeriye gel.

Sar-Hoş (BxBxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin