Ne ara eve gelmiştik bilmiyorum.
Görkem beni kucağına almış odaya getirmişti. Yatakta uzanırken zaten üzerimde neredeyse yok olacak elbiseyi çıkarıp bir kenara attım.
Alkolünde verdiği etki ile beraber yanıyordum sanki. "Siktir naptın?" Dedi Anıl. Güldüm.
"Ne yapmışım?" Dedim kaşlarımı kaldırarak.
Anıl üzerine çıkıp dudaklarımı öpmeye başladığında ellerimi tişörtünün içine sokup sırtına tırnaklarımı bastırdım.
Üzerinde ki tişörtü bir çırpıda çıkarıp yeniden dudaklarıma yöneldi. Görkem'in de geldiğini hissettiğimde gözlerimi açtım.
İkisininde üzerinde sadece boxer varken yutkundum. Görkem beni alıp ona sırt çevirerek kucağına oturttuğunda kalça aramda hissettiğim aleti ile inledim. Altımda ki dantalli külottan dolayı onu daha fazla hissediyordum.
Anıl boxerını çıkarıp tamamen çıplak kaldığında hayranlıkla bakarak yutkundum.
Anıl üstüme yerleştiğinde kasıklarına değen aleti ile inledim. Görkem kendini usul usul hareket ettirmeye başladığında deliğim kasılıp gevşiyordu. Kalçamı ona daha fazla bastırdım.
Anıl kalkmış aletini eliyle tutup külotumun içine gönderdi. Islaklığım üzerinde hissettiğim damarlı aletle fazla sesli bir şekilde inledim. "Ah!" Gözlerimi yumduğumda Anıl'ın dili ve dudaklarını boynum ve göğsüme arasında hissettim.
Anıl aletini ıslak olan kadınlığıma sürtmeye başladığında kafamı geriye attım. Arkamda olan Görkem boynumu tutup hareketlerimi engelledi.
Kalça aramda boxerın üzerinden sürtünmeye devam ederken boynumu diliyle yalayıp emmeye başladı. İki taraflı aldığım zevkle şuan bile boşalabilirdim.
Dişlerimin üzerinde bir anda doğrulduğumda ikisi de afalladı. Altımda ki külotu çıkarıldığımda Görkem'in de boxerını indirerek kalın ve damarlı aletini ortaya çıkardım.
Çıplak bir şekilde yeniden aynı pozisyona geldim. Kalça arama sürtünen Görkem ve kadınlığıma sürtünen Anıl ile deli gibi inliyordum.
"İçime girin!" Dedim istekle. Nefes nefeseydik hepimiz.
"Hayır, öyle ol-" kendimi sıkıca Görkem'e bastırdığımda sustu.
"Hadi. Sizin için fazlasıyla ıslağım." Dediğimde Görkem elini sütyen kopçama atıp çözdü ve bir kenara attı. Arkamda ki ellerini önüne getirerek göğüslerini avuçlayıp sıktı.
"Ah! Çok iyisiniz!" Diye inledim. Gözlerim kayıyordu.
Görkem iki parmağını Anıl'ın ağzında verdiğinde Anıl zevkle emdi ve parmaklarını ıslattı.
Görkem işini bitirdiğinde kalçamı havalandırdı. Kalçama giren bir parmakla ıkınır gibi inledim. Daha önce seks yapmıştım ama bunu asla yapmamıştım.
İkinci parmağını da yavaşça diğerinin yanına eklerken hızla deliğimde ki parmaklarını hareket ettirmeye başladı. Gözlerim kapalı deli gibi inliyordum.
"Gir artık!" Diye neredeyse çığlık attım.
Görkem iki elini belime sabitlerken hızlı bir hareketle deliğimden içeriye giren aleti ile gözlerimi açtım. Gözümden bir damla yaş süzüldü. Acı vardı, fazlasıyla. Zevkte vardı, fazlasıyla.
O içimde bir süre bekledikten sonra Anıl'ın ensesinden tutup kendime çektim. Dudaklarımız sertçe buluşurken yavaş yavaş kadınlığıma doğru ilerledi aleti.
Dudaklarımızı nefes nefese ayırdık. "Hadi, hadi gir içime!" Dedim son kelimemi çığlık atarak söylemiştim. Zevk çok fazlaydı, acı yerini kaybetmişti ve ben zevkin daha fazlasını istiyordum.
Bacaklarımı biraz daha araladığımda kalçamı daha fazla sıkıştırdığım için Görkem inledi. Duvarlarımda daha fazla hissettiğim alet ile bende inledim.
Kadınlığıma birden giren alet ile yeniden duvarları çığlığım ile inlettim. "Ah! Siktir! Siktir!" Derken gözlerimi sıkıca kapatmıştım.
"Aç gözlerini, Gece kızım. Hadi." Diyen Anıl ile derin nefesler alırken gözlerimi açtım. Gözlerimden yaşlar akıyordu. İki taraflı aldığım zevk beni delirtiyordu.
Gözlerimi Anıl'ın gözleri ile buluşturdum. Yutkundum derince. "Hadi, hareket edin." Dedim zevkten zar zor çıkardığım sesimle.
İkisi de içimde ki aletlerini hareket ettirmeye başladıklarında ben zevkten ağlayıp inlemeye devam ediyordum.
Görkem beni hızla belimden tutmuş aşağı yukarı kaldırıyordu. İkisinin aleti de içime bir giriyor bir çıkıyordu hissettiğim zevkle yeniden gözlerimi kapattım.
Anıl elini kalçama atıp kendine daha fazla çekmeye başladı. İçimde kasıldığını hissettim. Hareketlerine hızlı hızlı devam ettikten bir süre sonra içimde hissettiğim sıcaklık ile boşaldığını anladım. O içimden çıkıp kendini nefes nefese kenara attığında Görkem beni domalır pozisyona getirdi.
İçimden çıkıp yeniden sert bir şekilde girmesiyle inledim.
Omuzlarımı iki eliyle tutmuştu ve hızlı hızlı içime giriyordu. Odada çıkan sesler beni daha fazla zevke iterken kendimi ona itmeye başladım.
Kalça aramda testislerini dahil hissediyordum. Gözlerim artık gerçekten kayarken bacaklarım titremeye başladı.
Görkem bir elini boğazıma sararken diğer eli ile sırtıma bastırdı. Yüzüm yatakla buluşurken bu pozisyonla beraber daha fazla hızlandı.
Aletinin damarlarını çok fazla hissetmeye başladığımda onunda boşalacağını anladım. Bacaklarım daha fazla titrerken ikimizde aynı anda boşaldık.
Durmadan bir kaç kere daha hızlıca içime vurmaya devam ettikten sonra durdu. Kendini üzerime bıraktığında derin derin nefesler aldım.
"Benim ki yine kalktı." Diyen Anıl'a halsiz halsiz baktım. "Bir tur daha gider." Dediğinde gözlerimi kapatıp halsizce güldüm.
Sabah olmak üzereydi. Yorgunluktan ölsem bile onlarla zevk yaşamak benim için çok güzel, bırakamadığım bir duyguydu.
"Seni seviyoruz." Diye fısıldadılar aynı anda yatağa yatmıştık. Ben ortalarındayken ikisi de bana sarılmıştı.
"İyi ki varsınız."
🕯️
Öhm! Öhm!
Oha! Oha!
Woah!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sar-Hoş (BxBxG)
Short StoryHomofobikler girmesin. Bu hikayede onların sonu gelirken, 𝐺𝑒𝑐𝑒'nin zifiri karanlığında 𝐷𝑒𝑛𝑖𝑧'den esen sert bir 𝑅ü𝑧𝑔𝑎𝑟 sayesinde ben, o sondan yeniden yazılmaya başladım.