Üç ay sonra.
"Bebeğim istersen seni yukarıya çıkarayım. Dinlen biraz, gece yolculuk var." Diyen Rüzgar ile omuz silktim.
Sabah saatlerindeydik ve bütün gece uyumamıştım. Bebeklerimiz dört buçuk aylık olduğu için bugün öğlen saatlerinde cinsiyet öğrenmeye gidecektik. İçimde ki hareketlerini çok az bir şekilde hissediyordum. Ve bu gece Maldivlere gidecektik. Cinsiyetlerini öğrendikten sonra gitmek istemiştim.
Çok heyecanlıydım. Uyuyamamamın sebebi buydu. Benimle beraber Rüzgar ve Deniz de uyumamıştı.
Deniz Leyla abladan bir şeyler alacağını söyleyerek evden çıkmıştı. Rüzgar dizlerimde uzanıyordu. Ve ikiz oldukları için şimdiden fazlasıyla şişen karımda ellerini gezdiriyordu.
"Ben çok kilo alacağım." Dediğimde Rüzgar gülümseyerek baktı bana. "Gerçekten, çok alacağım ya. Ama siz beni öyle de seversiniz." Dediğimde elimde ki lolipopu ağzıma soktum.
"Severiz, gülüm. Gülü seven dikenine katlanır ya zaten." Dediğinde kaşlarımı çatıp ağzımda ki lolipopu çıkardım.
"Ne? Ne demek istiyorsun sen?" Dediğimde onu dizlerimden ittim. Koltuktan yere düştüğünde gülüyordu. Sinirle kaşlarımı çattım. "Katlanmak falan? Sevme ya, istemez." Dediğimde ayağa kalktım.
Hızlı bir hareketle ayağa kalktığındaa beni tekli koltuğa doğru yavaşça itti. "Sinirlendirdim mi annemizi?" Diye dişlerini göstererek gülümsemesi ile afalladım. "Sinirlendiren bensem, rahatlatan da ben olmalıyım."
Birbirine birleşik olan diz kapaklarımı ayırdığında üzerimde ki elbisenin bol oluşundan faydalanarak elbisemi sıyırdı. Hiç bir şey diyemiyordum, hamilelikle beraber libidom olduğundan da yüksekti.
Dizlerimin önünde çökmüş dururken elimde ki lolipopu alıp dilini bütün çevresinde gezdirdi. Bu görüntü beni delirtmişti. Lolipopu benim ağzıma verdiğinde zevkle emdim.
"Yanaklarınla sıkıştırarak em bebeğim. Dilinin üzerinde biriken tükürüklerini lolipopa yayarak em onu bebeğim." Ağzımda olan lolipun çevresinde bütün dilimi dolaştırdım, aynı zamanda yanaklarımın içinde sıkıştırıyordum.
Rüzgar parmaklarını ayak bileğimden baldırlarıma kadar yukarı çıkardığında diğer eliyle iç bacağımı okşuyordu.
İki parmağını boydan boya iç çamaşırıma sürttüğünde inledim. İç çamaşırımı bir çırpıda çıkardığında gözlerimin içine bakarken iç bacaklarımdan kadınlığıma kadar ıslak öpücükler kondurdu. Bu şekilde gözlerimin içine bakması beni çok azdırıyordu. Kadınlığım zonkluyordu.
Bacaklarımı açabildiği kadat açtığında kadınlığıma sadece ıslak ve sesli öpücükler konduruyordu. Kasıklarım gittikçe daha çok ağrıyordu.
Rüzgar dudaklarım arasında ki lolipopu bir anda çektiğinde ağzımda ki tükürükler çeneme oradan göğsüme doğru akmıştı.
"Sana tükürüklerini bu lolipopu emerek sarmanı söylemiştim." Dediğinde nefes nefeseydim.
"Ağzımdan çeneme ve daha sonra göğüslerine doğru akan tükürüklerimi yalamanı istiyorum, Rüzgar. Bunu yapmalısın." Gözlerimin içine bir süre tutkuyla baktığında hızlı bir hareketle iki elini koltuğun yanına sabitledi ve çenemi tamamen yaladı. Daha sonra boynumdan öpücükler kondurarak göğsüme indi ve orayı da yaladı.
Islaktım. Çok fazla. Kasıklarım Rüzgar'ın beni boşaltması için yanıyordu.
"Şimdi, bebeğim." Diye fısıldadı. "Acırsa söyleyeceksin, tamam mı?" Dediğinde kafamı aşağı yukarı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sar-Hoş (BxBxG)
Short StoryHomofobikler girmesin. Bu hikayede onların sonu gelirken, 𝐺𝑒𝑐𝑒'nin zifiri karanlığında 𝐷𝑒𝑛𝑖𝑧'den esen sert bir 𝑅ü𝑧𝑔𝑎𝑟 sayesinde ben, o sondan yeniden yazılmaya başladım.