6

59.6K 894 228
                                    

Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda yanımda yatan iki bedeni fark etmem ile gözlerim kocaman oldu.

Çıplaktık.

Dün gece...

Elimi alnıma vururken yaptığıma lanet ettim. Sessiz bir şekilde ayağa kalktığımda hızlı adımlarla banyoya gittim.

Her yerim ağrıyordu, iki büklüm kıvrıldığımda kapıyı kitleyip yaslandım.

Derin nefesler alırken kendimi duşa soktum. Sıcak su bedenimden usulca akarken gözlerimi yumdum. Bütün bedenimi yavaş yavaş yıkadım.

Havluyu bedenime doladıktan sonra yavaş adımlarla banyodan çıktım. Yatağın üzerinde bonyolarını yapmış, giyinmiş ikiliyi gördüğümde yutkundum.

Dün gece...

Dün gece...

"Ağrın var mı?" Diye soran Anıl ile sessiz kaldım yavaş adımlarla dolabıma ilerleyip kıyafetlerimi ayarladım.

Onlara arkam dönükken umursamadan üzerimde ki havluyu bıraktım. Yavaş harektetlerle üzerimi giyindiğimde gözlerimi kapatıp açtım.

Arkamı döndüğümde ikisi de gözlerini kısmış bana bakıyordu, sanki tepkilerimi anlamak adına.

"Pişman mısın?" Diye soran Görkem'e baktım.

"Hayır." Dedim soğuk sesimle. Öyle miydi gerçekten? Öyle evet. Boş yapma, okurlar ananı belleyecek şimdi.

"Ağrın olmalı, sana hemen ilaç getireyim." Diye ayağa kalktı, Anıl.

Görkem beni kolları arasına birden aldığında gülümsedim istemeden. Karnımı okşayan eli ile beraber gözlerimi kapattım. "Bensiz mi yani?" Diyen Anıl ile gülerek gözlerimi açtım.

Anıl elinde ki ilacı ağzıma sokarken, suyu da çenemi tutup ağzıma yıkmıştı bildiğiniz.

"Boğdun kızı sevgilim." Diye yalandan kızgın bir sesle azarladı, Görkem onu. Bana baktığında ona yalandan göz devirip gözlerimi çektim.

Dudaklarıma sıkı bir öpücük bırakıp çekildi. "Yerim seni." Dediğinde gülerek gülümsedim.

Mutluydum.

Başka bir şeye gerek yoktu.

"Telefonum nerede?" Dedim aklıma gelirken. Dün gece öylece çıkmıştım, beni merak etmiş olmalıydılar.

Emir: Sen bensiz...

Emir: Sen beni bırakıp...

Emir: Gittin.

Emir: Allah belanı versin.

Emir: Allah seni kahretsin.

Emir: Dırırı.

Emir: Umarım iyisindir aşkım.

Gece: İyiyim, Emir. Anlatacağım.

Onunla olan mesajlardan çıkıp diğer gelen mesajlara baktım. Hepsi ortamdan kişilerdendi ama bilinmeyen bir numara vardı.

05**: Milleti kullandın sıra Görkem ve Anıl da mı?

05**: Tam bir kaşarsın.

05**: Sen ermişsin, bu kalbimde sana yapışıp kalmış.

05**: Senden nefret ediyorum.

05**: Ve seni seviyorum.

Ne?


Sar-Hoş (BxBxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin