22

21.9K 562 271
                                    

Yaşanan olayların üzerinden bir hafta geçmişti. Anıl ve Görkem'in her gün her yerde beni aradıklarını biliyordum.

Eyl beni kaldığı küçük bir kasabaya getirmişti. Burada tatlı bir evi vardı, tek katlı. Küçük bir bahçesi. Kafamı dinliyordum. Eyl gerçekten iyi bir dost olmuştu bana.

Bir hafta içinde sadece oturmuş ve düşünmüştüm. Her şeyi geçmiştim ve demiştim ki; tamam Anıl benden intikam almak istedi. Dayanamadı ve yaptı. Ama beni seviyordu. Peki Görkem? Onun tek amacı ciddi anlamda beni kullanmak olmuştu.

Anıl sevdi tamam. Ama Görkem? Ben orada ölürken bile Anıl'ını teselli etmişti. Anıl nasıl onun beni sevdiğini söyleyebiliyordu bana?

Kafam çok bulanıktı. Görkem'in beni kullanması beni öldürüyordu içten içe. Çok güzel oynamamış mıydı ama rolünu?

Bugün bir karar vermiştim eski Gece olacaktım. Sadece bu hayatı yaşamaya bakacaktım. İki erkek bozuntusu yüzünden kendimi yıpratmayacaktım.

"Gece! Neredesin?!" Diye balkondan seslenen Eyl'e karşılık bahçeden bağırdım.

"Bahçedeyim, gelsene." Dediğimde beni farkedip gülümsemişti.

"Geliyorum."

Aşağı indiğinde kendini yanımda ki pufa attı. Paketinden bir sigara çıkarırken bana da uzattı.

Sigarayı dudaklarım arasına aldığımda kendi sigarasının ateşi ile dudaklarım arasında ki sigarayı ateşledi.

"Burada güzel bir mekan var. Bir kaç saate tam kafayı bulacak yer. Gidelim mi?" Dediğinde sigaramdan derin bir nefes çekip kafamı aşağı yukarı salladım.

"Gidelim. Hem değişiklik olur. Bir haftadır evdeyim, seni de hapis ettim eve." Dediğimde kafasını iki yana salladı.

"Öyle düşünme. Ben zaten hep bu şekilde yaşıyorum, sen sadece bir nefes oldun yanımda." Dediğinde gülümsedim.

"Cenk aradı mı hiç?" Dediğimde beni onayladı.

"Evet. Konuştuk, senin iyi olduğunu öğrendi zaten yeter ona." Dediğinde durgunlaştım.

"Peki diğerleri?" Dediğimde bana kısık gözleri ile baktı.

"Anıl ve Görkem iti mi?" Dediğinde hafifçe gülümsedim.

"Evet."

"Seni aramaya devam ediyorlar. İyi ki araba değiştirdik, yoksa konum ile bulurlardı bizi."

"Cenk burayı bilmiyor mu?" Dedim kaşlarımı çatarak.

"Burayı şuan senden başka kimse bilmiyor, Gece." Dediğinde gözlerimi kıstım.

"Bunu hemen yaymalıyım o zaman." Dediğimde gülüştük.

"Hadi o zaman hazırlanalım." Dediğinde elimizde ki sigaraları söndürmüştük. Beni bileğimden tutarken beraber eve girdik.

 Beni bileğimden tutarken beraber eve girdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sar-Hoş (BxBxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin