48

13.7K 491 268
                                    

"Aşkım, bence bu bikiniyi giymelisin." Diyen Deniz elinde ki beyaz bikini üstünü bana gösteriyordu.

"Hayır, siyah giyeceğim." Dediğimde göz devirdi.

"Beyaz giy lütfen." Dediğinde elimde ki siyah bikini üstünü ona fırlattım.

"Neden? Daha kilolu görüneyim diye mi?" Dediğimde gözlerini kocaman yaptı.

"Aşkım, bikini bu hani. Nasıl seni daha kilolu göstersin?" Rüzgar odaya girdiğinde valizini açmış bir şeyler bakıyordu.

"Ne yani? Ben uyduruyor muyum kilolu gösterecek diye?" Diye kaşlarımı çatarak konuştum.

"Aşkım, hayır. Yani, sen hep haklısın zaten." Dediğinde gülümsedim.

"Biliyorum." Dediğimde sırıtıyordum. "Rüzgar," dedim neşeli sesimle. "Siyah mı? Beyaz mı?" Bana kararsız bir şekilde bakarken Deniz ile aramda gözlerini hızla gezdiriyordu.

"Kırmızı." Dediğinde kaşlarımı kaldırdım.

"Güzel olabilir." Ama kırmızı bikinim yoktu. "Bana bikini almaya gider misin?" Dediğimde kafasını sallayarak beni onayladı.

"Başka bir şey ister misiniz?" Diyerek ayaklandığında gülümsedim.

"Hayır, evde çoğu şey var zaten ayarlarız her şeyi, plaja gideceğiz." Dediğimde gülümseyerek gitti.

"Beyaz neden giymiyorsan sanki." Diyen Deniz kendini yatağa doğru atmıştı.

"Kilolu gösterir çünkü." Gece o bikini...

"Meleklere kilolu mu demek istiyorsun, Gece?" Diyen Deniz ile ona şaşkınlıkla baktım.

"Hamile gibisin." Dediğimde oturduğum yerden kalktım.

"Hamileyiz zaten, Gece." Dediğinde yanına oturdum. Bana yattığı yerden bakıyordu. "Hamileyiz ama sadece sen hamile gibisin." Bu tavrına gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Tamam, aşkım. Haklısın." Dediğimde oturur pozisyona gelip ellerini karnıma koydu.

"Şimdi senin karnın tamamen açık olduğunda, onlar üşüyecek mi?" Bu tarz soruları beni çok güldürüyordu.

"Hayır, üşümeyecekler."

"Peki, karnına gelirse güneş ışıkları falan, çok sıcak olur mu karnının içi?" Kafamı iki yana salladım.

"Peki,-"

"Deniz, aşkım, tamam. Bir şey olmayacak, her şey onlar için en iyisi, tamam mı?" Dediğimde karnıma bir öpücük kondurarak ayağa kalktı.

"Ama yine de beyaz bikinini giyebilirdin." Dediğinde yan tarafımda duran beyaz bikiniyi kahkahamla beraber ona doğru fırlattım. Sırıtarak odadan çıktığında derin bir nefes aldım.

Güneş batmaya başlarken evden çıkmıştık. Burası çok sıcaktı ve o sıcakta plajda olmak hiç benlik değildi. Şimdi güneş batıyorken hava daha serin olacaktı, bu da tam benlikti.

Adımlarımı hızlandırıp hafifçe koşmaya başladım. "Yarışalım!" Diyen Deniz koşmaya başlayıp beni geçtiğinde koşmayacak olmamlı bilmemle gözlerimi kıstım.

Rüzgar ile göz göze geldiğimizde elinde ki eşyaları bırakıp Deniz'in peşinden koşmaya başladı. Benim yerime yapıyordu bunu. Onları gülerek izlerken Rüzgar'ın bıraktığı eşyaları düzenledim.

Şezlonga havlumu koyduğumda toplu saçlarımı açtım. Bu sırada Deniz ve Rüzgar da dönmüşlerdi.

"Hemen girelim mi? Lütfen." Dediğimde Rüzgar çantadan güneş kremi çıkardı.

Sar-Hoş (BxBxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin