Hoşunuza gitmezse direkt bölümü atlayabilirsiniz, gelip kusacağım, midemi bulandırdı falan yazmayın lütfen, hoşuma gitmiyor, keyfim kaçıyor.
Şimdiden teşekkür ederim, keyifli okumalar.
🕯️
Burada ki yaşantımız çok hızlı geçiyordu. Düzenimizi iyice kurmuştuk. Akşama doğru ulaşan saatlerde marina da küçük bir parti vermiştik. Amacımız sadece sevdiklerimiz ile buraya döndüğümüzden sonra bir araya gelmekti.
Şimdi gece olmuştu ve bizde Leyla ablanın Rüzgar'a aldığı yata geçmiştik.
Ayağımda ki topukluları çıkarıp bir kenara koyduğumda koltuğa doğru uzandım. "Çok güzeldi." Dediğimde baş ucumda ki Deniz burnuma bir öpücük kondurdu.
"İstediğin gibi oldu mu?" Dediğinde gülümsedim.
"Zaten arkadaşlarımızla bir araya gelmekti amaç, mis gibi oldu." Dediğimde gülümsedi.
"Mis gibi mi olmuş." Dediğinde saçlarımın arasına sıkı bir öpücük kondurdu. Onun bu tavrına güldüm.
"Şarap?" Diyerek elinde bir şişe şarap ve bardaklarla aşağı kattan çıkan Rüzgar ile gülümsedim.
Rüzgar hepimize şarap koyduğunda ayaklarımızı suya uzatarak yarın bir köşesinde oturduk.
"Güneş aniden çıktı gitti. Bir şeyi mi vardı?" Diye soran Deniz ile kafamı iki yana salladım.
"O sadece çok ani ruh değişimleri yaşıyor. Anlayamazsınız." Dediğimde kafasını belli belirsiz salladı.
"Peki, Gök ve Bulut?" Diye konuştu Rüzgar. "Bugün Güneş ile sen dans ederken Gök Bulut'un belini kavradı, kulağına bir şeyler söyledikten sonra da boynuna bir öpücük kondurdu." Gözlerim biraz büyüdü.
"Gök'ün sevgilim diye bahsettiği Bulut olabilir mi?" Diye konuştu Deniz.
"Olursa bu Güneş için daha iyi bir avantajdır." Dediğimde belli belirsiz güldüm. "Her şey umarım onlar için istedikleri gibi olur." Şarabımdan büyük bir yudum aldım.
"Bu hafta içinde atış yapmaya gidelim mi?" Diye konuştum birden aklıma gelmesi ile. "Geçen bir film editi gördüm, atış falan yapıyorlardı, sizde bana öğretisiniz." Rüzgar başıma bir öpücük kondururken beni onaylamıştı.
"Duşa gireceğim." Onların yanaklarına öpücük kondurup kalktım.
Yatın aşağı katına inip odaya bıraktığım çantamdan geceliğimi aldım. Duşa geçtiğimde üzerinde ki elbiseden kurtuldum. Suyun altına girdiğimde vücudumun rahatladığını hissediyordum.
Duştan çıktığımda üzerime geceliğimi giydim. Kurulamama rağmen saçlarımdan akan damlalar sırtıma doğru süzülüyordü.
Yukarıya geri çıktığımda Rüzgar ve Deniz'in öpüştüğünü görmemle sessizce onları izlemek geldi içimden.
Rüzgar koltukta oturuyorken Deniz onun kucağındaydı. Üzerlerinde sadece şort vardı ve şortda ıslaktı, sanırım ben duştayken onlar denize girip çıkmıştı.
Deniz Rüzgar'ın üzerinde bedenini ileriye geri oynatırken ellerini Rüzgar'ın ensesine doğru koymuş parmak uçlarıyla saçlarımı çekiştiriyordu.
Rüzgar Deniz'in belinden kalçasına doğru elini indirdiğinde onu kendine bastırdı. Deniz'in dudakları arasından kaçan boğuk inlemeyi duydum. Rüzgar daha hızlı bir şekilde Deniz'i üzerinde hareket ettirmeye başlarken yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sar-Hoş (BxBxG)
Short StoryHomofobikler girmesin. Bu hikayede onların sonu gelirken, 𝐺𝑒𝑐𝑒'nin zifiri karanlığında 𝐷𝑒𝑛𝑖𝑧'den esen sert bir 𝑅ü𝑧𝑔𝑎𝑟 sayesinde ben, o sondan yeniden yazılmaya başladım.