27

20.5K 633 407
                                    

Günün ikinci bölümü atlamayın diğerini güzelliğimlerim.

Bölüm içerisinde ki küfürleri çok ciddiye alıp duyar kasmayın.

Bölümü biraz dikkat vererek okursanız sevinirim.

Seviyorum sizleri.

🕯️

"Bende sizi gerçekten seviyorum." Dedim gülümseyerek.

Onlar gerçekten iyi insanlardı.

Saf kızım onlar aşktan bahsediyor...

Sessiz sessiz öylece oturmaya devam ettik. Karnıma giren ağrı ile bacaklarımı toparlamaya çalıştım. Rüzgar bacaklarımda ki kafasını çektiğinde bana endişeli gözlerle baktı.

"Ne oldu?"

"Karnıma bir ağrı girdi. Geçer." Deniz kulağıma doğru yaklaştı.

"Regl misin?" Diye sessizce konuştuğunda gülümsedim.

"Değilim." Dediğimde o aklıma geldi.

Bebeğim.

Yanaklarımın içini dişlerken dudaklarımın titremesine engel olamadım.

"Gece, biz biliyoruz." Diyen Rüzgar ile gözlerimi kaçırdım.

"Neyi?" Dedim sessiz bir sesle.

"Bebeğini." Dediğinde dudaklarımdan bir hıçkırık kaçtı. Deniz'in kolları bana daha sıkı sarıldı.

"Onu koruyamadım. Onu hissetmedim ki bile." Diye konuştum titreyen sesimle.

"Ağlama güzellik. Titremesin sesin." Dedi Deniz saç tutamımı okşarken. Bu beni daha çok ağlatırken Rüzgar kollarımdan tutup kendine çekti beni sıkıca sarıldığında kafamı göğsüne doğru bastırdım.

Saçlarımın arasına sıkı bir öpücük kondurduğunu hissettim. "Ağlama Gece'm benim. Ağlama kuzucuğum."

Gözlerimden akan yaşlar Rüzgar'ın göğsüne akıyordu. Rüzgar anlamını taşıyarak gözyaşlarımı savuruyordu öylece.

Karnıma vuran ağrı ile daha çok ağlamaya başladığında Rüzgar beni ayağa kaldırdı. Kucağına tamamen alırken ben sadece ağlıyordum.

Kucağında ki benimle beraber arabaya bindiklerinde arabayı Deniz'in kullandığını biliyordum.

Gözlerim kapalı bir şekilde Rüzgar'ın bacağında yattım öylece. Arabanın durduğunu hissettiğimde Rüzgar beni yeniden almış ve arabadan inmiştik.

Gözlerim açılırken dudaklarımdan bir hıçkırık daha kaçmıştı. Karnımın bir bölgesinde ki ağrı can alıcıydı.

Her şey hızla gelişirken doktor şuan bulunduğumuz odaya girdi.

"Neyi var? Yani neden şuan bu kadar acı çekiyor?!" Diye yükselen Deniz'i Rüzgar elini sıkıca tutarak susturdu.

"Gece hanım tekrarlayan düşük yaşamış." Deyip derin bir nefes aldı, doktor ve gözlerini bana dikti. "Ardı ardına 3 ya da daha fazla düşük yaşanmasına habituel abortus denir. Nedeni genelde hormonal sorunlar, rahim ağzı problemleri, enfeksiyon veya hastalıklardır. Tekrarlayan düşüklerde içerde parça kalması durumunda kürtaj yapılır." Dediğinde bir süre algılamaya çalıştım.

"Yani bebeğim düştü ve bazı parçaları kaldı öyle mi?" Dedim gözlerim dolarken.

"Evet, Gece hanım. Ama bu zehirli bir durum. Kürtaj ile kalan parçaları almamız gerekiyor." Dediğinde gözlerim Deniz ve Rüzgar'a değdi.

Sar-Hoş (BxBxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin