"Hassiktir!" Diye bağıran Rüzgar ile zaten gevşeklikle tuttuğum telefonum elimden düşmüştü.
"Ne bağırıyorsun?" Diye konuştu Deniz.
"Annem geliyormuş!" Dediğinde Deniz'in gözleri kocaman oldu.
"Burayı nereden buldu?" Diye sordu direkt. Şuan ne dediklerini anlamıyordum.
"Annem bu, Deniz. İstediğini şey hemen elinde olur." Dediğinde sesli bir nefes vererek gözlerini kapattı.
"Bir kaç günümüz zehir olacak desenize."
Günün akşamı.
"Hoş geldiniz." Dediğimde kadın beni kendine çekip sarılmıştı. Bununla afallarken gözlerimi Rüzgar ve Deniz'in üzerinde hissettim.
"Hoş buldum kızım." Derken geriye çekildi. "Benim bu oğlanlarla uğraşmak sana mı kaldı? Kıyamam sana." Dediğinde söylene söylene salona ilerlemişti.
Zengin bir kadın olduğu belliydi, yaşı ilerlemiş gibi dursa da verdiği vibeı genç ruhlu gibi hissettirmişti.
"Zehir edecek falan dediniz ama." Dedim onlara bakarken ve göz kırptı. "Çok tatlı bir kadına benziyor."
"Sana karşı elbet öyle olur, kadınları hep yüzeltir. Bize kök söktürecek." Diyen Deniz ile küçük sessiz bir kahkaha attım.
"O zaman bizimle basınız belada desenize." Dediğimde Deniz başını hızla iki yana salladı.
"Bak, Gece, lütfen birlik olmayın." Dediğinde Rüzgar da ona katıldı.
"Sizi söyleyeceğim." Dediğimde cevaplarını beklemeden salona ilerledim.
Leyla hanımın tam karşısında ki koltuğa yerleştiğimde o etrafı incelemişti. "Burası çok temiz gözüküyor. Sen mi temizledin o iki eşek mi?" Dediğinde bir an diyeceğimi bilemedim.
"Hep beraber yaptık efendim." Deyip gülümsediğimde bana kaşlarını çatarak baktı.
"Leyla abla de lütfen. Teyze deme de bir de yaşlı hissetmeyeyim ama bak." Gülümseyerek başımı salladım.
"Anneciğim, nasılsın iyisindir umarım." Diyerek Leyla ablanın yanına oturan Rüzgar'a Leyla abla göz devirdi.
"Aklına yeni mi geldik, Rüzgar bey? Hem nerede o Deniz?" Dediğinde bağırdı. "Deniz!" Deniz içeriye girdiğinde bir süre bakıştılar. "Gel oğluşum." Deyip kollarını açtığında Deniz onun kolları arasına girdi.
"Çok özledim çocuklarımı." Dediğinde Deniz'in saçlarına bir öpücük kondurdu. Deniz benim yanıma oturduğunda Leyla abla Rüzgar'ı kolları arasına çekip sarıldı.
"Size sinirliydim. Özlüyorum ama beni aramıyorsunuz bile." Dediğinde Rüzgar ve Deniz'e kıstığım gözlerle baktım.
"Anne bir süredir kafamız allak bullak." Dedi Rüzgar büyük bir ciddiyetle. "Gerçekten kendimize bile vakit ayıramadık." Bana ayırmışlardı.
"Ne oldu oğlum? Hiç anlatmıyorsunuz ki bileyim." Diye sitemle bitirdi cümlesini.
"Anne-"
"Deme anne falan. Kızım," diyerek bana döndü. "Sen nereden çıktın? Yani yanlış anlama beni, bu eşekler yanına birisini yaklaştırmaz ondan soruyorum."
"Anne ben sana anlatırım." Deyip gözlerini büyüten Rüzgar ile annesi gözlerini kocaman açtı.
"O bu kız mı?!" Diye bağırdığında afalladım. Hangi kızdım?
"Anlamadım?" Diye araya girdim.
Rüzgar'ın sınırının gözle görülür olduğunun görülmesi ile herkes susmuştu.
Onlar da mı beni kandıyordu? Hayır.
Ya kandırıyorlarsa? Hayır. Ya her şey yine oyunsa? Onlar yapmaz, Gece.Ayağa kalkıp hızlı adımlarla odama girdim. Kapıyı kapatıp kenarına doğru çöktüm. Dizlerimi kendime çekerken başımı diz kapaklarıma gömdüm.
Ya yaptılarsa?
Ya oyunsa?
Ya beni kullandılarsa?
Ya beni yanımda olduklarına inandırdılarsa?
Ya beni bırakırlarsa?
Başımı hafif hafif diz kapaklarıma vurmaya başladım. Dudaklarımdan bir hıçkırık kaçarken dudaklarımı dişledim.
Onlara alışmıştım. Onlardan etkileniyordum. Onlarla ruh eşi gibi hissediyordum kendimi. Ya şimdi giderlerse? Ya beni kullandılarsa?
Kapının açıldığını hissetmemle kafamı daha fazla dizlerime gömüp kendimi saklamak istedim.
"Kızım," diyen Leyla ablanın sesini duymamla hafifçe başımı kaldırdım. Yatağımın ucuna oturduğunda yanını patpatladı. "Gel böyle." Burnumu çekerek ayağa kalktım. Yanına oturdum.
"Neler yaşandı bilmiyorum. En ufak bir sözden neden böyle oldun bilmiyorum ama hayat seni çok yormuş, hissettim." Dediğinde gözlerimi kaçırdım.
"Öyle bir tepki vermemin sebebi kötü bir şey değil. O iki eşek seni seviyor ve senin o sevdikleri kız olduğunu anladım. Bu yüzden fazla tepki verdim."
🕯️
Aralarını Leyla ablanın yapacak olması. Aynı zamanda Rüzgar ve Deniz'e Gece ile beraber dünyayı dar edecek olmaları ehehe.
Diğer bölümü atacağım yarın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sar-Hoş (BxBxG)
Short StoryHomofobikler girmesin. Bu hikayede onların sonu gelirken, 𝐺𝑒𝑐𝑒'nin zifiri karanlığında 𝐷𝑒𝑛𝑖𝑧'den esen sert bir 𝑅ü𝑧𝑔𝑎𝑟 sayesinde ben, o sondan yeniden yazılmaya başladım.