Szóval... sziasztok? 2020 május 20-án (a wattpad adatai szerint) posztoltam a Valóság Határán utolsó fejezetét, amit valljuk be egy csúnya cliffhangerrel hagytam abba. 😂 Akkor, 2 évvel ezelőtt azt ígértem, hogy ez még nem a sztori vége és hamarosan lesz folytatás. Akkor nagyon agyaltam, hogy egy 7 hónapnyi sztori írás után nem kéne ugyanannak a sztorinak a folytatását csinálni, szóval belekezdtem a Nem lenne szabad-ba, mely vitatható hogy jó vagy rossz döntés volt. 😂 2020 mindenki számára egy nehéz év volt én az első karantén során érzelmileg teljesen kiégtem, minden motivációm elveszett és ez meg is látszott azon a könyvön. Nem terveztem, hogy következő év januárjáig el fogom húzni, max októberig akartam írni és utána jönni a valóság határán folytatásával, de végül egy éve, 2021 áprilisában úgy éreztem, hogy egy kicsit fel kell mondanom itt, wattpadon.
Visszanézve, nagyon jó döntés volt. Hogyha erőltettem volna az írás dolgot, lehet még mennyi mindent elcsesztem volna, nem lett volna elég időm tartalmas és színvonalas fejezeteket írni, ezzel pedig az egész valóság határán univerzumot elronthattam volna. Azonban, hogyha követtek instán ez már nem nagy újdonság - április elején újra elkezdtem írni. Nagyon régóta éreztem azt, hogy vissza akarok jönni, de nem tudtam, hogy hogyan csináljam, mindig amikor a VH-t elkezdtem olvasni elment az egésztől a kedvem, mert nem tetszett a saját írásom, ahogy ez mindig is volt. Szóval, egy este, mikor nagyon felhypeoltam magam, elolvastam az utolsó 10 fejezetet, hogy képben legyek az utolsó történésekkel és szinte egyben kidobtam azokat a terveket, amiket anno akartam a folytatásra, majd leültem egy üres word dokumentum elé és egyszerűen csak írtam.
Szóval, remélem akkora örömmel fogadjátok ti is ezt a hírt, mint amekkorával én is írom ezt a bejelentést - ÉRKEZIK A FOLYTATÁS! ❤ Egy hónapja dolgozom már az első 10 fejezeten és szerintem eljutottunk oda, hogy a következő egy-két hétben bele fogok kezdeni a publikálásba. És habár nagyon úgy érzem, hogy ez az egy év kihagyás csúnyán meglátszik az írásomon, amit akkor elértem szinte félig el is tűnt bennem, de bízom abban, hogy hamarosan ismét olyan színvonalat hozhatok nektek, mint akkor két éve és bízom abban, hogy mindenki aki régóta követ és aki csak mostanában csatlakozott hozzánk itt lesztek velem és együtt kísérjük végig hogyan folytatódik Chris és Sebastian története! 😅
Szóval, ez hivatalos - A Valóság Határán második része A Káosz Határán, hamarosan érkezik és remélem, hogy méltó lesz ennyi várakozásra! ❤
CZYTASZ
A Valóság Határán | Befejezett
FantasySebastian Morales egy rejtélyes 16 éves fiú. Nem igazán ismerik őt, egyszerűen bemegy az iskolába, elvégzi a napot, hazamegy és másnapig szinte nem is látni. Azonban Chris Flatcher felfigyelt rá, amint a városba költözött, pontosan Sebastianék mellé...