A tegnaphoz képest ma tetemesen kevesebb életkedvem van. Nem tudom miért. Fél órája fekszem az ágyban, telefonozok és My Chemical Romance-t hallgatok, azon belül is leginkább egy számot, ami elég közel áll hozzám. Nektek is vannak olyan dalok, amiket meghallgattok és egyszerre egy csomó érzés, meg emlék, meg hangulat robban be a fejetekbe a hatására? Na, nekem pontosan ilyen ez a szám. Egyszerűen csak elindítom és visszajön minden, amit akkor tettem és éreztem, mikor ezt hallgattam. Történetesen egyébként akkor hallgattam sokat, mikor ugye az első srácba szerelmes voltam, szóval képzelhetitek az érzéseket, amik feljönnek bennem hála ennek. Szomorúság, zavarodottság, tanácstalanság, de közben szerelem és reménykedés is. Valahogy rossz ezt hallgatni, de mégis jó. Rengetegszer átléptem az elmúlt években, amikor ez jött velem szemben, de most ahogy jött Chris egyre többet hallgatom ezt a számot. Azt hiszem, hogy azokat az emlékeket és érzéseket szépen leváltják a mostaniak és ez tökre jó. Csak kár, hogy nem hallgathatom hangosan, mert akkor lelepleződök, hogy fent vagyok. Mondjuk szerintem én vagyok az egyetlen, aki már nem alszik a házban, de nem baj. Ez is ilyen tipikus karácsonyi szokásunk. 25-én mindenki legalább tízig alszik. Ehhez képest, hat óra van és vissza se tudnék aludni, ha akarnék. Mondjuk, nem mondom, hogy akarok. Élvezem a kinti csendet, hogy jön be a hideg, decemberi levegő a szobámba és a sötétség, ami még kint uralkodik. Egyszerűen csodálatos egy olyan embernek, amilyen én vagyok. Nem tudom megfogalmazni, hogy milyen érzést kelt bennem. Mármint, ismeritek azt a nyugodtságot, mikor egy borús vasárnap délután otthon vagytok nyakig betakarózva, néztek valamit és nasiztok? Na, valami ilyesmi érzés ez nekem, csak a nasi kimarad. Tudjátok, vigyáznom kell arra a cirka 55 kilómra.
Tanácstalanul pörgettem az instát és facebookot, folyamatosan felváltva őket. Nagyon hiánypótló információkat tudtam meg ma reggel, például azt, hogy a kék bálnáknak van a legméretesebb... nyelvük... (khm...) az állatvilágban, vagy például tényleg értelmes tényeket, mint azt, hogy a Hold valószínűleg 4 milliárd évvel ezelőtt keletkezett, mikor valami belement a Földbe, és a kiszakadt darabok összeálltak egy égitestté. Ez tényleg tökre izgi, számomra legalábbis. Minden érdekel, ami az univerzummal foglalkozik, meg annak a titkaival kapcsolatos. Fogalmam sincs, hogy miért, egészen egyszerűen csak vonz az egész. Ti nem gondoljátok érdekesnek, hogy pár gázból lett minden? Persze, ha ez a verzió az igaz. De igazából ez is baromi izgalmas az egészben – hogyan keletkezett egyáltalán? Gázok voltak, esetleg egy vagy akár több isten teremtett mindent? Most mondjátok, hogy titeket nem izgat. Még a fizika része is egészen érdekes, bár azért az nem fog meg annyira. Mindegy is, csak gondoltam megosztom veletek a gondolataimat.
Ahj, mikor kelnek már fel a többiek? Mondjuk, nem mintha annyira vágynék Rob társaságára, de nem is rá gondolok a többiek alatt. De rohadt éhes vagyok és ennem kéne valamit. Van egy ilyen rossz szokásom, hogy nem érdekel, ha éhes vagyok és csak akkor veszem rá magamat, hogy egyek, amikor már kirohad a gyomrom. Mondjuk lehet azért vagyok olyan vékony, amilyen. De a lényeg, hogy erről lehet le kéne szoknom, mert nem lesz jó vége. A legelső találatok szerint gyomorfekély esélyes lehetek így, illetve akár kórházba is kerülhetek, arról nem is beszélve, hogy leesik a vércukrom, vagy nyomásom, vagy fasz se tudja mim és elájulok az utca közepén. Szóval szerintem ez a tökéletes alkalom arra, hogy lemenjek reggelizni.
Ha azt mondjátok, hogy nem egészséges reggel, éhgyomorra pulykát enni, lehet, hogy igazatok van. De kit érdekel, hogy egészséges-e, vagy sem, éhes vagyok. Majd meggyónom, vagy nem tudom. Mégiscsak karácsony van, az ember ilyenkor annyit eszik, amennyit csak szeretne, nem? Nem tudom, lényeg, hogy a maradék is kaja és jó a pulyka reggelinek.
-Te is már fent vagy? – ült le mellém hirtelen Leila.
-Jézus. – kaptam a szívemhez, mert videót néztem evés közben és fülessel, szóval fogalmam se volt Lei ittlétéről. – Nem, alszok.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Valóság Határán | Befejezett
FantasiaSebastian Morales egy rejtélyes 16 éves fiú. Nem igazán ismerik őt, egyszerűen bemegy az iskolába, elvégzi a napot, hazamegy és másnapig szinte nem is látni. Azonban Chris Flatcher felfigyelt rá, amint a városba költözött, pontosan Sebastianék mellé...