hi! nice to meet you. i miss you guys so much & i miss updating story... so here you go, a spin-off. finally after months.
so ada yang dah tau, yang i akan buat story untuk allen daryan & aylana darilyn. kalau yang mula-mula follow dari zaman followers bawah 50 dorang tahu la. im so grateful to be at this far walaupun tak sama macam author lain 🥹
okay plannya macam ni... i ingat nak buat story daryan ni timeline dia sama dengan timeline veni vidi vici, but... but... i changed my mind & the whole storyline veni vidi vici, new storyline veni vidi vici akan keluar lagi beberapa tahun. sebabnya storyline yang lama tersangatlah berterabur. kenapa beberapa tahun lagi? tunggu idea berkembang dulu, hehehe...
ada nak tanya apa-apa tak?
kalau tak ada, here's the synopsis for my upcoming story;
The Prodigy
Atas sebab bersalah kerana telah mencederakan seorang perempuan tanpa sengaja di sebuah restoran, Allen Daryan telah membuat keputusan drastik untuk mengahwininya. Mahu dipendekkan cerita, dia jatuh cinta pandang pertama.
Aylana Darilyn satu-satunya perempuan yang membuatkan Allen Daryan tertarik kepadanya bagai magnet. Dia punya aura yang tersendiri. Cold but independent woman.
Setiap hari ada sahaja idea si lelaki untuk mengambil hati si wanita. Ditolak berkali-kali? Itu bukan alasan untuk dia putus asa. Akan dia pikat menggunakan skil dan daya tarikannya.
"Awak yakin ke kita punya pertemuan ni coincidence aje?" - AYLANA DARILYN
Bagi Aylana Darilyn, dia tidak percaya cerita karut seperti mana yang diceritakan Daryan. Firasatnya mengatakan ada misteri di sebalik perkahwinan mereka. Dan ya, ianya benar.
"Resent me if that please you." - ALLEN DARYAN
Apakah rahsia disebalik perkahwinan mereka? Adakah benar Allen Daryan tulus mencintai Aylana atau disebaliknya?
first chapter, 9.30 pm, tonight. follow lah supaya korang dapat noti. bye, see you.
much love from me to you 🤍
instagram: saraaayry
YOU ARE READING
Veni Vidi Vici
RomanceThe German Twins Series Vol I Allyra Danyra. Dia tipikal si diva dan dia dingin. Dulunya tidak cantik dan sering dihina. Sekarang, penampilannya mampu menundukkan mana-mana lelaki. Love is bullshit katanya. Cinta? Kahwin? Baginya itu semua tidak mas...