22

2.7K 265 32
                                    

موقع خوندن این قسمتا به این دقت کنید که داستان تقریبا سه سال پیش نوشته شده
شخصیت ها و اتفاقا برای اون روزاست.

مشغول کار کردن با لپ تاپم بودم و تو اینترنت می‌چرخیدم و اخبار ورزشی رو میخوندم اما به محض اینکه هری تو اسکایپ آنلاین شد بهش ویدیوکال دادم. شدیدا از دستش عصبانی بودم و دو روز بود دنبالش میگشتم تا باهاش حرف بزنم ولی پیداش نمیکردم. این منو شدیدا عصبانی کرده بود. وقتی جواب نداد عصبانی‌تر شدم. سریع نوشتم:

_ فکر نمیکنی حتما کار مهمی دارم که سه روزه سعی میکنم باهات تماس بگیرم؟

چند لحظه گذشت و جوابی نیومد. یعنی چی؟ داشت ردم میکرد؟ چه فکری با خودش کرده بود؟ دوباره نوشتم:

_ هری کار خیلی مهمی دارم!

به صفحه ی لپ تاپم چشم دوختم و وقتی دیدم جواب نمیده با حرص صفحه رو بستم. عصبانیتم به کنار... با این کارش ناراحتم کرد. غرورم داشت خورد میشد. خودمو آروم کردم و دوباره صفحه رو باز کردم و مشغول خوندن اخبار شدم تا ببینم رقبای تیم چه کارایی انجام دادن. صدای اسکایپم بلند شد. دیدم که هری داشت ویدیو کال میداد. حرصم گرفت و ردش کردم. بعد از چند لحظه دوباره ویدیو کال داد. یاد کاری که باهاش داشتم افتادم و قبول کردم و با عصبانیت به صفحه زل زدم.

_ سلام آیلین...

انگار خیلی خسته بود. صداش گرفته و چشماش بی حال بود.

_ ناراحت نباش خواهشا.

_ نمیتونم هری!

_ من خواب بودم و لیام لپ تاپمو روشن کرده بود و من قبلا آفلاین نشده بودم به خاطر همین با روشن شدن لپ تاپ آنلاین شدم. لیام نخواسته بود به جای من جوابتو بده. اون اومد بیدارم کرد و حالا من اینجام.
نفس عمیقی کشیدم.
_ معذرت میخوام!

_ نه الان وقت خواب نیست فقط من یه خورده مریض شدم. سه روز قبل هم همین طور. فکر کنم زنگ زده بودی ولی من تمام مدت خواب بودم ببخشید.

_ اوه... تو چت شده؟

_ هیچی یه مریضی سمج... اگر الان هم زودتر بگی که چه اتفاقی افتاده ممنون میشم چون واقعا میخوام فقط بخوابم.

به جای اینکه تعارف کنم سریع رفتم سر اصل مطلب چون میدونستم تا نفهمه چی شده دست بردار نیست.

_ هری اونا دیوونه‌م کردن...

_ به خاطر چی؟

_ چرا نمیای لندن تا دست از سرم بردارن؟

_ اوه... اون قضیه؟

_ هری من واقعا نمیخوام بیام ال ای. اونا دست بردار نیستن.

_ من سرم شلوغه آیلین!

_ منم سرم شلوغه. این مدت همش سر تمرینا غیبت داشتم. حالا فقط به خاطر چندتا عکس مزخرف برای چی باید بیام ال ای؟

FakeWhere stories live. Discover now